Erosin exästäni ensimmäisen kerran noin 1,5vuotta sitten (yhdessä kerettiin olla noin 2.5vuotta) ja rupesin laastarisuhteeseen minulle täysin tuntemattoman ihmisen kanssa.Suhde loppui ja palasin takasin exän kainaloon,kaikki meni hyvin noin puoli vuotta kun taas lähdin pois suhteesta kun koin asioiden etenevän liian nopealla vauhdilla.Muutema viikko eron jälkeen löysin itseni taas uudesta suhteesta joka sitten päättyi ja jälleen kerran ryömin häntä koipien välissä exän kainaloon.Nyt tilanne on taas sama, ero tuli ja nyt lopetin pari kk kestäneen suhteen ja no kuten arvata saattaa niin nyt on pari yötä vietetty exän lakanoissa ja olemme päivittäin yhteyksissä.En halua enää satuttaa sitä ihmistä kun hän ei ole sitä ansainnut millään tapaa päinvastoin!Rakastan ihmistä yli kaiken ja olisin valmis tekemään mitä vain jos saisin kelattua aikaa takaisin.
Vastaukset 2
- Satutettu kerran
Toivoton tapaus olet,en kestäis sinun näköistä ihmistä enää.
- Onneton
Tiedostan kyllä asian itsekkin että aikasempi käytökseni on ollut todella lapsellista ja itsekästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771168
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15996En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61950- 65861
- 60760
- 59744
- 62661
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24640Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34601- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35529- 29515
- 33510
- 18494
- 72486
- 40467
- 24449