Miehillä samanlainen naismaku

siltä vaikuttaa

Ainakin näin on omien havaintojeni mukaan, että oikeastaan kaikki miehet haluavat suhteeseen samojen ja samanlaisten naisten kanssa.

Ja sitten kun ei naisena sovikaan tähän "ihannenaisen" malliin, niin käytännössä kukaan mies ei kiinnostu.

Jos kelpaat yhdelle, niin kelpaat muillekin, mutta jos et kelpaa sille yhdelle, niin et kelpaa muillekaan

24

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanurissa33

      On toi johonkin rajaan aika totta, tietenkin Humppilalainen persu saattaa katella aika eri naisia, kuin Stadin 20 pintaliitäjä poju.

    • Kerromies

      Puretaan tätä ongelmaa vähän, yritän auttaa.

      Kerro millainen aloittaja mielestäsi tuo ihannenainen on?
      Minkä ikäisistä miehistä on kyse?

      Sanoisin että jo minun nykyisen lähimmän ystäväni ja minun naisihanne on aikalailla poikkeava, yhtäläisyyskohtiakin kyllä löytyy.

      • ap.

        no, tässä joitain piirteitä.

        Ulkonäöltään normaalipainoinen/ hoikka ja viehättävä, mutta ei kuitenkaan luokkaa täydellinen kaunotar.

        Ja luonteeltaan sitten hauska, iloinen, puhelias ja sosiaalinen. Siis sellainen ihminen, johon kaikki haluavat tutustua; porukan ilopilleri. Ja ennen kaikkea aktiivinen suhteessa. Aktiivinen siis siinä mielessä, että tällainen nainen suunnilleen päättää miehen puolesta, että seurustellaanko ja milloin muutetaan yhteen, mennään naimisiin (yms).


      • piiloalfa
        ap. kirjoitti:

        no, tässä joitain piirteitä.

        Ulkonäöltään normaalipainoinen/ hoikka ja viehättävä, mutta ei kuitenkaan luokkaa täydellinen kaunotar.

        Ja luonteeltaan sitten hauska, iloinen, puhelias ja sosiaalinen. Siis sellainen ihminen, johon kaikki haluavat tutustua; porukan ilopilleri. Ja ennen kaikkea aktiivinen suhteessa. Aktiivinen siis siinä mielessä, että tällainen nainen suunnilleen päättää miehen puolesta, että seurustellaanko ja milloin muutetaan yhteen, mennään naimisiin (yms).

        Sinänsä ihan ok kuvaus, mutta lieneekö tuo puhelias ja sosiaalinen monienkaan miesten tähtäimessä? Hauska ja iloinen ovat toki hyvin positiivisia piirteitä. Hauska, iloinen, introvertti ja hyvännäköinen nainen on minun suosikkinaistyyppini.


      • Kerromies
        ap. kirjoitti:

        no, tässä joitain piirteitä.

        Ulkonäöltään normaalipainoinen/ hoikka ja viehättävä, mutta ei kuitenkaan luokkaa täydellinen kaunotar.

        Ja luonteeltaan sitten hauska, iloinen, puhelias ja sosiaalinen. Siis sellainen ihminen, johon kaikki haluavat tutustua; porukan ilopilleri. Ja ennen kaikkea aktiivinen suhteessa. Aktiivinen siis siinä mielessä, että tällainen nainen suunnilleen päättää miehen puolesta, että seurustellaanko ja milloin muutetaan yhteen, mennään naimisiin (yms).

        Osuit oikeaan aika hyvin.

        Tosin nyt tuohon aktiivisuuteen että ei mies pidä siitä että nainen päättää miehen puolesta, mutta naisen aktiivisuus on mahtavantunteista koska moni nainen on valitettavan passiivinen ja on rasittavaa yrittää saada kaivettua naisesta esiin jotakin.

        Mies tuntee myös helppoutta tutustua puheliaaseen ja sosiaaliseen naiseen verrattuna päinvastaiseen.

        Suomessa moni nainen tekee sen virheen että ovat passiivisia ja puhumattomia jolloin mies ei ymmärrä että nainen voisi olla kiinnostunut.

        Toisaalta esimerkiksi itse en kaipaa mitään räpätätiä, mutta koska puhun itsekkin aika paljon varsinkin tietynlaisessa seurassa niin on aika raskasta jos toisesta ei lähde kunnolla ensimmäistäkään tavua.

        Itse ihailin nuorempana ujoja naisia, mutta totesin että se työ mitä naisen kanssa joutuu tekemään häntä lähestyessä ja häntä tapaillessa on valtava verrattuna naiseen joka itse on aktiivinen ja puhelias.

        Katso asiaa tältä kannalta:
        Tahdotko että toinen on vaikea vai haluatko että suhde tuntuu helpolta ja toisen kanssa on hyvä olla?
        Haluatko houkutella toista kuorestaan loputtomasti ja yrittää saada purettua välillä olevia muureja kun toista ei tunnu kiinnostavan?

        Se on totta että monet miehet kuten minäkin odotamme jonkinlaista viehättävyyttä naisessa ja ainakin minulle jonkin sortin hoikkuus tai normaalivartaloisuus on ihailtavaa.

        Tiedätkö miten hauskaa on lähestyä harmaavarpuseksi pukeutunutta nuorta naista joka ei katso sinua kunnolla eikä hymyile ja kaiken lisäksi antaa pakit kun et lähestynyt häntä "oikealla tavalla"?


    • ...............

      Pitää varmasti paikkansa että 90% miehistä pitää samankaltaisista naisista. Aivan kuin 90% naisista pitää samankaltaisista miehistä.

      Niilä, jotka eivät siihen haluttuun muottiin sovi, onkin sitten melkoisen vaivan takana löytää kumppania.

    • ätmi

      Kyllähän kaikki miehet (eli siis ylemmän tason miehet, muista et välitä) tosiaan haluavat vain laadukkaita naisia.

      • ap.

        Jaa-a, vaikea sanoa, koska en tunne yhtäkään ylemmän tason miestä. (Oletan, että tähän ryhmään luokitellaan rikkaat miehet ja julkkikset ja muut huomattavan menestyneet miehet)


      • ätmi
        ap. kirjoitti:

        Jaa-a, vaikea sanoa, koska en tunne yhtäkään ylemmän tason miestä. (Oletan, että tähän ryhmään luokitellaan rikkaat miehet ja julkkikset ja muut huomattavan menestyneet miehet)

        Siihen luokkaan kuuluu todennäköisesti jokainen mies, josta olet ikinä kiinnostunut.


      • no tuota
        ätmi kirjoitti:

        Siihen luokkaan kuuluu todennäköisesti jokainen mies, josta olet ikinä kiinnostunut.

        Uskallanpa väittää, että miehet ovat myös kiinnostuneita vain ja ainoastaan ylemmän tason naisista.


    • ATM minäkin

      Ei pidä paikkansa. Olen mies ja siksi tiedän sen.

      Otetaanpa tarkasteluun ihannenainen. Ihannenainen joka on neitsyt, joka tutustuu oikeasti mieheen ilman narsismia. vs. Ihannenainen joka näyttää ulkoisesti kauniilta ja joka tuo narsistisesti esille kauneuttaan.

      Otetaan äänekkäästi itseään esilletuova mies: korkkaa neitsyen, muttei halua täman kanssa suhteeseen, koska haluaa suhteeseen omaa egoaan enemmän kohottavan ihannekaunottaren kanssa.

      Sitten vertaan itseäni: haluan suhteen neitsytnaisen kanssa, haluan ensin tutustua häneen, jotta näkisin onko halu suhteeseen molemminpuoleinen. vs. ihannekaunotar ei kiinnosta minua, koska hän on valheellinen ja epärehellinen ihminen, joka valehtelee todellisen ulkonäkönsä. Siksi kaunotar on epärehellinen tuodessaan esiin fekatun ulkomuotonsa aidon kauneuden tilalla. Haluan aidon ihmisen en kuvaa.

      • sinänsä ihan sama

        No aika rankasti yleistät kaikki kaunottaret feikeiksi.

        On olemassa myös oikeita kaunottaria, jotka eivät tarvitse meikkiä, tekotukkaa, tekokynsiä, tekoripsiä, tekotissejä ja mitä niitä nyt onkaan.


      • Et ole niin
        sinänsä ihan sama kirjoitti:

        No aika rankasti yleistät kaikki kaunottaret feikeiksi.

        On olemassa myös oikeita kaunottaria, jotka eivät tarvitse meikkiä, tekotukkaa, tekokynsiä, tekoripsiä, tekotissejä ja mitä niitä nyt onkaan.

        Linkität varmaan kuvan sellaisesta


      • sinänsä ihan sama
        Et ole niin kirjoitti:

        Linkität varmaan kuvan sellaisesta

        En kai minä omaa kuvaani ala tänne linkittelemään :D


      • masa sama
        sinänsä ihan sama kirjoitti:

        En kai minä omaa kuvaani ala tänne linkittelemään :D

        Eli et vastaa esitettyä ihannetta, "joka tuo narsistisesti esille kauneuttaan"

        MOT


    • 1+19

      Niin, ja sama pätee myös naisiin, suurinta osaa viehättää melko samankaltainen "ihannemies". Ihan yhtä lailla moni harmaavarpunen ja kilttityttö haaveilee siitä upeasta, komeasta, miehekkäästä ja rikkaasta miehestä. Samanlainen maku kuin niillä monilla kauniilla ja menestyneillä (ei välttämättä uralla, mutta elämässä muuten) naisilla, joilla rahkeet todennäköisemmin noihin miehiin riittävät.

      Kysymys kuuluukin... mitä sitten?
      Haluatko sinä olla sellainen nainen, josta suurin osa kiinnostuu? Kiinnostaako sinua vain sellaiset miehet, joita kiinnostaa aivan toisenlaiset naiset kuin itse olet?
      Minua itseäni ei ainakaan edes kiinnosta miehet, jotka vaativat juuri sitä tietynlaista ihannenaista. Heissä on jotain omalta kannaltani perustavanlaisesti väärin, arvot ehkäpä.

      Sitä en kiellä, etteikö ole todella hankalaa ja jopa tilastollisesti epätodennäköistä löytää kumppani, jos ei kuulu siihen massaan, jotka viehättyvät toisistaan.

    • ......

      Pitää paikkansa. Kaikille miehille kelpaa nätti ja kiva nainen. Harvalle kelpaa ruma ja vittumainen. Eli aloittaja on tehnyt ihan oikean havainnon. Onnittelut siitä.

    • Ikisinkku M

      "Ainakin näin on omien havaintojeni mukaan, että oikeastaan kaikki miehet haluavat suhteeseen samojen ja samanlaisten naisten kanssa."

      Totta. Kaikki miehet pitää kauniista ja hyvälunteisista naisista.

      "Ja sitten kun ei naisena sovikaan tähän "ihannenaisen" malliin, niin käytännössä kukaan mies ei kiinnostu. "

      Valhetta. Käytännössä kuitenkin Suomessa kun ollaan naisista 99% on itsestään liikoja luulevia, ylipainoisia, rääväsuisia ja huonotapaisia femakoita, silti ne kaikki löytää miehen niin halutessaan.

      • 00000

        Noista ominaisuuksista on tosin tilastoitu vain ylipainoisuus eikä luku ole 99%.


    • 16+19

      No mistä päin ap oot ja minkä ikäinen?

    • ohnoes

      Kokeile ap laihduttaa niin ehkä sinäkin pääset tähän ihannenaisten joukkoon.

    • "Miehillä samanlainen naismaku"
      Ei kylläkään ole, ittelläni ainakin on useimmiten täysin erilainen mitä muilla :)

    • Näin se on

      Loppupeleissä ei ole sillä kaikki miehet kiinnostuvat vain kauniista naisista. Sillä tavalla miesten ihanteet eroavat toistaan että toinen tykkää blondista ja toinen brunetesta tai toinen tykkää suurista rinnoista kun toinen tykkää pienemmistä. Pääpiirteittäin se ihanne on kuitenkin yksi ja sama eli kaunis nainen.

      • Mies 89

        Jaa että kaikki miehet muka tavoittelee vain niitä parhaita naisia. Kertoo vain siitä että naisilla on Suomessa aivan liian suuret luulot itsestään. Onnittelut kuitenkin siitä että olette naisiksi syntyneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      225
      3357
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1362
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      22
      1184
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      104
      1149
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe