apua vanhasta eroon

Jannica94

tilanne on se et oon kuukauden tapaillu ihanaa miestä :) löysin sen samalta paikka kunnalt kaverin kautta ensin näin ja sit näin sen tinderis ja sielt pistettii viestii ;D ihan siis perus you know?

tää mies on jotenkin ihan erilainen sellanen kunnon urheilullinen ja komee ja tatuoitu tekee töitä raksal oikee unelma mies

ongelma on et oon asunu entisen poikkiksen kanssa samassa kämpässä ja nyt se veti herneet nenään kun nuuski mun kamoja ja sai selville et oon löytäny uuden :O

oon nyt yhen kaverin luona ja miehen luona asuus ja jotain kamoi oon hakenukki itelleni mut siis toi yhteinen kämppä on viel entisen kaa

ollaan yritetty saada se lähteen sieltä. pitäs saaha se kämppä kun ei voi aina asuu muualla ja ton nykysen miehen kämppiksenä on kaks muuta niin ei voi sielläkää oikee asuu kunnol ja sil on kai soppari loppunu jo tossa

aateltiinki et saaks esim poliisei häätään ton pois? mitä voi sanoo? voiks esim sanoo et on tonkinu mun tavaroit? toi kämppä oli ennen mulla niin eikai se voi sitä omiikkaa? toi eksä on siis kyl ihan säälittävä ja uus mies kyl lupas jo et voi sen heittää pihallekki mut olis hyvä saaha just lähtee se sielt ilma että tarttee ite mennä :D ei haluis kuunnella sen itkuu siel ja tiiä mitä se tekee

sori kun kirjotan nii paljon mut oon aina tällane :D

3

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+16

      Jos oot -94 niin ensiksi ihmettelen että kirjottaako mun ikäiset oikeasti noin puhekieltä :D anyway, jos kummankin nimi on sopparissa en usko että voit heittää lain mukaan pihalle. En ole lakipykäliin niin tutustunut mutta järjellä kun ajattelee niin en usko että voi. Mites jos etsit uuden kämpän ? Tai sovit entisen kanssa asiat ja kerrot että oot jatkanu elämääs eteenpäin mutta ettet kämppää halua itsellesi kuin vain siitä syystä että tuntuu ettei teidän yhteiselo enää toimi. Keksi järkeensäkäyviä syitä, ja keskustelkaa niinkuin aikuiset.

    • äitis on vihanen

      Jos teillä on yhteinen vuokrasopimus, niin sä et voi häätää miestä mitenkään kämpästä. Se on kuule sulla nyt aikuiseksi kasvamisen paikka. Aikuiset ihmiset hoitaa asiat puhumalla eikä hölmöilemällä. En yhtään ihmettele, jos mies on sulle tosi vihainen. Sä oot käyttäytynyt todella törkeästi häntä kohtaan.

      Onko sun unelmamies oikeesti joku tatuoitu pöljä? Onnea vaan. Ja ihan aikuisten oikeesti parikymppiseksi sua ei uskoisi millään. Kuulostaa ihan teinien jutulta sun kirjoittelu.

    • oppeliini1

      Kai sä ossat asuu yksinki vai mitä? Pitääks sun koko ajan tyontää ittees eri miesten asuntoihi? Onks toi sun miälest reiluu ett sä yrität puskee nykyistä kundikaverii pois sen omast kotoo? Ja viäl poliisin kaaaaa! Van sen takii ku sä haluut olla uuden kundin kaaaaaaa!

      Onks sun herneenkokoiseen aivoon koskaan syttyny lappuu? Ju nou, sellast joka sais sun ansaitsemaan yläpäälläs oman toimeentulos.? Katos, kun joskus noi hyvännäkoset , tatuoidut kaveritki osaa ajatella pikkusen omilla aivoillaa.

      Luuleksä että sun alapää tosiaankin kiinnostaa tautuoituu kaverii kovin kauaa, ku se näkee millanen sä oot sisältäpäin?

      Ooksä koskaa kuullu ideasta käyttää pulloharjaa jolla jynssätää korvienväli sinne hankitust saastasta. Kipikipi kauppaan ostamaa oikee jättisuuri pulloharja. Ehkä sen käytto ei ole sun kohdalla viäl liian myohast!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe