Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

apua vanhasta eroon

Jannica94

tilanne on se et oon kuukauden tapaillu ihanaa miestä :) löysin sen samalta paikka kunnalt kaverin kautta ensin näin ja sit näin sen tinderis ja sielt pistettii viestii ;D ihan siis perus you know?

tää mies on jotenkin ihan erilainen sellanen kunnon urheilullinen ja komee ja tatuoitu tekee töitä raksal oikee unelma mies

ongelma on et oon asunu entisen poikkiksen kanssa samassa kämpässä ja nyt se veti herneet nenään kun nuuski mun kamoja ja sai selville et oon löytäny uuden :O

oon nyt yhen kaverin luona ja miehen luona asuus ja jotain kamoi oon hakenukki itelleni mut siis toi yhteinen kämppä on viel entisen kaa

ollaan yritetty saada se lähteen sieltä. pitäs saaha se kämppä kun ei voi aina asuu muualla ja ton nykysen miehen kämppiksenä on kaks muuta niin ei voi sielläkää oikee asuu kunnol ja sil on kai soppari loppunu jo tossa

aateltiinki et saaks esim poliisei häätään ton pois? mitä voi sanoo? voiks esim sanoo et on tonkinu mun tavaroit? toi kämppä oli ennen mulla niin eikai se voi sitä omiikkaa? toi eksä on siis kyl ihan säälittävä ja uus mies kyl lupas jo et voi sen heittää pihallekki mut olis hyvä saaha just lähtee se sielt ilma että tarttee ite mennä :D ei haluis kuunnella sen itkuu siel ja tiiä mitä se tekee

sori kun kirjotan nii paljon mut oon aina tällane :D

3

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+16

      Jos oot -94 niin ensiksi ihmettelen että kirjottaako mun ikäiset oikeasti noin puhekieltä :D anyway, jos kummankin nimi on sopparissa en usko että voit heittää lain mukaan pihalle. En ole lakipykäliin niin tutustunut mutta järjellä kun ajattelee niin en usko että voi. Mites jos etsit uuden kämpän ? Tai sovit entisen kanssa asiat ja kerrot että oot jatkanu elämääs eteenpäin mutta ettet kämppää halua itsellesi kuin vain siitä syystä että tuntuu ettei teidän yhteiselo enää toimi. Keksi järkeensäkäyviä syitä, ja keskustelkaa niinkuin aikuiset.

    • äitis on vihanen

      Jos teillä on yhteinen vuokrasopimus, niin sä et voi häätää miestä mitenkään kämpästä. Se on kuule sulla nyt aikuiseksi kasvamisen paikka. Aikuiset ihmiset hoitaa asiat puhumalla eikä hölmöilemällä. En yhtään ihmettele, jos mies on sulle tosi vihainen. Sä oot käyttäytynyt todella törkeästi häntä kohtaan.

      Onko sun unelmamies oikeesti joku tatuoitu pöljä? Onnea vaan. Ja ihan aikuisten oikeesti parikymppiseksi sua ei uskoisi millään. Kuulostaa ihan teinien jutulta sun kirjoittelu.

    • oppeliini1

      Kai sä ossat asuu yksinki vai mitä? Pitääks sun koko ajan tyontää ittees eri miesten asuntoihi? Onks toi sun miälest reiluu ett sä yrität puskee nykyistä kundikaverii pois sen omast kotoo? Ja viäl poliisin kaaaaa! Van sen takii ku sä haluut olla uuden kundin kaaaaaaa!

      Onks sun herneenkokoiseen aivoon koskaan syttyny lappuu? Ju nou, sellast joka sais sun ansaitsemaan yläpäälläs oman toimeentulos.? Katos, kun joskus noi hyvännäkoset , tatuoidut kaveritki osaa ajatella pikkusen omilla aivoillaa.

      Luuleksä että sun alapää tosiaankin kiinnostaa tautuoituu kaverii kovin kauaa, ku se näkee millanen sä oot sisältäpäin?

      Ooksä koskaa kuullu ideasta käyttää pulloharjaa jolla jynssätää korvienväli sinne hankitust saastasta. Kipikipi kauppaan ostamaa oikee jättisuuri pulloharja. Ehkä sen käytto ei ole sun kohdalla viäl liian myohast!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe