tilanne on se et oon kuukauden tapaillu ihanaa miestä :) löysin sen samalta paikka kunnalt kaverin kautta ensin näin ja sit näin sen tinderis ja sielt pistettii viestii ;D ihan siis perus you know?
tää mies on jotenkin ihan erilainen sellanen kunnon urheilullinen ja komee ja tatuoitu tekee töitä raksal oikee unelma mies
ongelma on et oon asunu entisen poikkiksen kanssa samassa kämpässä ja nyt se veti herneet nenään kun nuuski mun kamoja ja sai selville et oon löytäny uuden :O
oon nyt yhen kaverin luona ja miehen luona asuus ja jotain kamoi oon hakenukki itelleni mut siis toi yhteinen kämppä on viel entisen kaa
ollaan yritetty saada se lähteen sieltä. pitäs saaha se kämppä kun ei voi aina asuu muualla ja ton nykysen miehen kämppiksenä on kaks muuta niin ei voi sielläkää oikee asuu kunnol ja sil on kai soppari loppunu jo tossa
aateltiinki et saaks esim poliisei häätään ton pois? mitä voi sanoo? voiks esim sanoo et on tonkinu mun tavaroit? toi kämppä oli ennen mulla niin eikai se voi sitä omiikkaa? toi eksä on siis kyl ihan säälittävä ja uus mies kyl lupas jo et voi sen heittää pihallekki mut olis hyvä saaha just lähtee se sielt ilma että tarttee ite mennä :D ei haluis kuunnella sen itkuu siel ja tiiä mitä se tekee
sori kun kirjotan nii paljon mut oon aina tällane :D
apua vanhasta eroon
3
227
Vastaukset
- 18+16
Jos oot -94 niin ensiksi ihmettelen että kirjottaako mun ikäiset oikeasti noin puhekieltä :D anyway, jos kummankin nimi on sopparissa en usko että voit heittää lain mukaan pihalle. En ole lakipykäliin niin tutustunut mutta järjellä kun ajattelee niin en usko että voi. Mites jos etsit uuden kämpän ? Tai sovit entisen kanssa asiat ja kerrot että oot jatkanu elämääs eteenpäin mutta ettet kämppää halua itsellesi kuin vain siitä syystä että tuntuu ettei teidän yhteiselo enää toimi. Keksi järkeensäkäyviä syitä, ja keskustelkaa niinkuin aikuiset.
- äitis on vihanen
Jos teillä on yhteinen vuokrasopimus, niin sä et voi häätää miestä mitenkään kämpästä. Se on kuule sulla nyt aikuiseksi kasvamisen paikka. Aikuiset ihmiset hoitaa asiat puhumalla eikä hölmöilemällä. En yhtään ihmettele, jos mies on sulle tosi vihainen. Sä oot käyttäytynyt todella törkeästi häntä kohtaan.
Onko sun unelmamies oikeesti joku tatuoitu pöljä? Onnea vaan. Ja ihan aikuisten oikeesti parikymppiseksi sua ei uskoisi millään. Kuulostaa ihan teinien jutulta sun kirjoittelu. - oppeliini1
Kai sä ossat asuu yksinki vai mitä? Pitääks sun koko ajan tyontää ittees eri miesten asuntoihi? Onks toi sun miälest reiluu ett sä yrität puskee nykyistä kundikaverii pois sen omast kotoo? Ja viäl poliisin kaaaaa! Van sen takii ku sä haluut olla uuden kundin kaaaaaaa!
Onks sun herneenkokoiseen aivoon koskaan syttyny lappuu? Ju nou, sellast joka sais sun ansaitsemaan yläpäälläs oman toimeentulos.? Katos, kun joskus noi hyvännäkoset , tatuoidut kaveritki osaa ajatella pikkusen omilla aivoillaa.
Luuleksä että sun alapää tosiaankin kiinnostaa tautuoituu kaverii kovin kauaa, ku se näkee millanen sä oot sisältäpäin?
Ooksä koskaa kuullu ideasta käyttää pulloharjaa jolla jynssätää korvienväli sinne hankitust saastasta. Kipikipi kauppaan ostamaa oikee jättisuuri pulloharja. Ehkä sen käytto ei ole sun kohdalla viäl liian myohast!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818