Parran kasvu loppui?

partahemmo

en hirveästi luota tähän suomi24 kyselyihin koska harvoin saa järkevää vastausta, mutta koitetaan kummiskin, olen 28-vuotias normaali suomalainen mies ja parran kasvu on ollut heikompaa aina, leukaan kasvaa kyllä normaalisti parta, aina ollut pitkä leukaparta. viikset on kun teini amiksien haituvat ja poskiin ei kasva juurikaan mitään, hiukset kasvaa voisi sanoa että ennemmän mitä muilla. mutta yllättäen loppui parran kasvu sekä hiusten kasvu, huomasin kun ihmettelin ettei parta kasva ja testasin että ajan parran pois että kasvaako normaalisti takaisin, mutta nyt pari kuukautta ollut siinä samassa 1cm pituudessa. joten kysyn onko kenelläkään samoja ongelmia ollut?

4

2190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vähän aikaa menny tästä kysymyksestä mutta itsellä tapahtui sama, itse olen 36v, aina ollu hiukset tosi tuuheet ja kasvaa nopeesti, parta vähä huonommin mutta kumminkin kasvaa että saa pitkänkin leukaparran ja viikset 3kk, mutta nyt jostain syystä hiuksien ja parran kasvu loppui kun ajoin parran pitkästä aikaa pois ja leikkasin hiuksia. Onko kysyjä löytänyt vastauksia, tai onko muita joilla tullu samaa?

• Anonyymi

Ensimmäinen kymysys on se Että onko se ongelma?

toinen on se että oletko oikesti semmoinen ihminen joka laittaa parralle arvoa?

parta ei anna sinulle.

se kutittaa ja on naamallasi perhanan peenis kaikille naisille jotka tulevat vastaan.

"naurahdus"
      isämies..

Jos haluat parran kasvattaa niin teet sen ihan itseäsimyöten.
      Ei mitenkään muuten.

ETKÄ PERKELE KYSY KENELTÄKÄÄN.

• Anonyymi

sinä olet sinä eikä kukaan muu ole. ole itsesi.

• Anonyymi

Kannattaa mittauttaa kilpirauhasarvot (tsh, t4v ja t3v). Kilpirauhasen vajaatoiminta voi saada niin histen kuin partakarvojen kasvun loppumaan. Joillekin voi aiheuttaa myös kaljuja läiskiä tai täyskaljuutta. Lääkehoidolla tila saattaa korjaantua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      76
      5884
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      5170
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3254
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2683
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      9
      2619
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1635
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1575
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1428
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1370
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      131
      927
    Aihe