Mitä mieltä olette? Veljelläni ja minulla on vuosi eroa. Olemme suht. saman kokoisia. Meillä ei ole niin tarkkaa, onko vaikka alushousut hänen tai mun. Nyt jotkut on alkanut kauhistella, miten sairasta.
Onko tää muiden mielestä jotenkin haittaava asia? Nehän on pestynä kaapissa puhtaina.
Saman kokoiset veljekset
11
221
Vastaukset
- aapo2
Mielestäni ei oke mitään pahaa, käytännöllistä vaan.
- 654389
Noin meilläkin tehtiin.
- ei käy
Eikse oo vähän outoa? Niin henk koht vaatekappale.
- niskavuoren aarne
Se on homoa. Ei alushousuja ole tarkoitettu monen miehen käyrettäväksi. Ettekö tajua normaalia asiaa?
- intistä mallia
Etteko te kukaan ole käynyt armeijaa? Siellä saat jalkaasi kalsarit, joiden sisällä on monen sadan eri miehen munat olleet. Mitä eroa tuossa on?
- ....
En ole käynyt armeijaa. Etkö tiedä, ettei se ole naisille pakollinen.
- pii13
Pestyhän ne alkkarit kuitenkin on. Millä niitä edes erottelee saman näköisiä alushousuja, jollei ala niitä nimikoimaan. Meillä kiertää alkkareitten lisäksi myös sukat samalla tyylillä.
- .....o.....
Samaa mieltä mäkin. On välil veljen ja joskus faijankin kalsarit. Mut ei pesemättömänä.
Hyvä huomio se armeijakommentti. Koskaan ei voi tietää, oliks mun kalsarit viimeks jollain homolla joka valutti kiimalimaa niihin :) Mut ei haittaa! - ....
Aika köyhä perhe saa olla, jotta tarvii alusvaatteita ja sukkia kierrättää.
Itse en ainakaan halua käyttää kenenkään vanhoja alusvaatteita ja sukkia, vaan osta ne uusina. - he hee
.... kirjoitti:
Aika köyhä perhe saa olla, jotta tarvii alusvaatteita ja sukkia kierrättää.
Itse en ainakaan halua käyttää kenenkään vanhoja alusvaatteita ja sukkia, vaan osta ne uusina.Ei susta sitten ole armeijaankaan.
- 1234567
he hee kirjoitti:
Ei susta sitten ole armeijaankaan.
No eipä naisten tarvitse mennä armeijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379