Olen 17-v hintelä poika. harrastan kestävyysjuoksua, ja lihakseni, ja hartiani ovat sen näköiset:( Haluaisin kumminkin vähän lisää hartioita, rintalihaksia ja habaa? Miten pääsis alkuun En oikein viitsi mennä salille, koska kaikki naurais mulle! Mitä teen? Pliis, vastatkaa!!!!!!!!
Lisää katu-uskottavuutta
3
2138
Vastaukset
- myy
proteiini-juomaa jolla voi kasvattaa lihasmassaa.
- M.J.A
Yksi mahdollisuus on ostaa kotiin tuollaiset säädettävät käsipainot ja tehdä niiden kanssa kotona. Ja tuon lisäksi punnerrella yms. mitä voi tehdä omalla painolla.
Mutta melkeimpä kehoittaisin menemään sinne salille, ei siellä kukaan toisille naura, kaikkihan on joskus aloittanut tuon salilla käynnin enemmän tai hiukan vähemmän hintelänä.- vitamax
Eli ne käsipainot on ihan hyvät ja niillä saa tehtyä
monipuolisesti varsinkin yläkehoa.
Kuitenkin kehottaisin menemään rohkeasti vaan sinne salillekkin, sekä hommaamaan aloittelijalle suunnatun treeni-ohjelman, jotta kehitystä on helpompi seurata ja treenaus on tasapainoisempaa.
Niin ja jalat kannattaa ottaa treenaukseen matkaan kanssa, jotta kehon tasapaino säilyy hyvänä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944