Kiipesin tikapuita päästäkseni katolle. Tässä kartanotyyppisessä talossa on väliterassi. Ympäröity korkealla kaiteella. Piti vielä kiivetä kaiteen yli. Siinä sain pienen revähtymän takareiteen.
Se ei korjaannu. Tuntuu nyt pakarassa. Suihkussa käydesä huomasin, että siellä on ihonalainen kova patti.
Soitin terveyden hoitajan puhelimeen, kun luulin, että siinä voi olla syöpäkudosta ja siitä pitäisi ottaa näyte. Ei ne vastaa, liikaa töitä.
Nyt pakara on niin kiree, ettei sen kanssa voi ajaa autoo, ei istua, mutta kävellessä eikä makuulla niin haittaa.
Kramppeja on tullut ennenkin, mutta ylensä ne mene ittestään ajan kanssa ohi. Pitää kai hilautua fysioterapeutin käsittelyyn. Ne osaavat nähdä tilanteen paremmin.
Miten toinen pakara voi mennä jumiin, minulla meni?
3
387
Vastaukset
- voimistelu auttaa
Paljonko kulutat aikaa perseella istuen?
Ns "vaara iskias" on erittain yleista nykyisin.
Kysymyksessa ei todellakaan ole syo[pakasvain vaan pakaralihaksen solmu.
Kun istut koneen aaressa niin onko molemmat pakarat samassa tasossa?- a p
voimistelu auttaa
Tilasin kalliin Human Tool satulaistuimen, sellaisen irrallisen, etten viallista lannerankaani enemmän rasittaisi. Sidoin sen työistuimeeni. Sen kovan muovikupin alla on käytöstä poistettu pullapelti.
Istun tuolissa 2-3h vrk. Kulunut lanneranka saa ilmaista liikuntaa.
Muuten tunnustelin kipeytynyttä pakaraa. Ensi kertaa erotan lonkkaluun kupin ehkä tuolta alueelta. Olen hyvin vähärasvainen mies, hiukan vähätehoisen sydänlihakseni takia. Tänään tein normaalisti hyötyliikuntaa. Mitään isompia kipuja ei vielä ole, mutta pakara rasittuu melko nopeasti.
Alan hieromaan joka päivä kramppikohtaa? - fyysinen kipu
Voimistelu auttaa 7.6 2014 22:56
Human Tool satulaistuimen alta löytyi talkkipakkaus. Kun siinä istuminen kävi jo tukalaksi, muka pehmensin oloa lisätyynyllä istuimen päälle.
Se muovinen talkkipakkaus oli terveen pakaran alla, joten se vinoutti istuma-asennon. Olet asiantuntija, kun osasit kiinnittää tähän huomiota. Kiitän.
Nyt tilanne on jo parempi. Istun sillä pallilla päivässä n. 2h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865