Kellään kokemuksia ns. parhaiden ikävuosien (20-30v) viettämisestä sinkkuna? Miltä tuntui? Onko asema naismarkkinoilla parantunut kolmekymppisenä? Mitä sukulaiset tykkäävät? Olisi kiva tietää näin oman valmistautumisen kanssa.
Parhaat vuodet sinkkuna?
3
69
Vastaukset
- EräsMies
Itse pääsin ensimmäiseen kunnon seurustelusuhteeseen vasta 29-vuotiaana ja kaikenlaisia lyhyempiä juttuja alkoi olla paria vuotta aikaisemmin. Yksittäisiä panoja oli 24-vuotiaasta lähtien mutta harvakseltaan. Ihan syvältähän se oli. Nuorena mies on kiimaisimmillaan ja kaikkein altteimmillaan solmia parisuhde. Nykyään olen yli nelikymppinen ja ollut naimisissa jo pitkään. Vaimoni on minua muutaman vuoden nuorempi. Olisin paljon mieluummin nauttinut seksuaalisista suhteista naisten kanssa, kun olin nuori ja kiimainen ja kun ikäiseni naiset olivat vielä parhaimmillaan.
Asemani naismarkkinoilla parani todella selvästi, kun aloin lähestyä kolmeakymppiä. Olinhan valmistunut hyväpalkkaiseen ammattiin. Olin myös varmaan kypsemmän oloinen mutta vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Nykyään luonto on tehnyt tehtävänsä ja seksuaaliset suhteet kiinnostavat minua paljon vähemmän kuin nuorempana. Jos avioliittoni päättyisi en varmaankaan vaivautuisi enää parisuhteeseen vaan keskittyisin nauttimaan vapaudesta. Kun seksi ja status poistetaan yhtälöstä, parisuhteen miinuspuolet painavat vaakakupissa selkeästi enemmän kuin pluspuolet. Nykyään minua ei voisi vähempää kiinnostaa missä määrin kelpaan vastakkaiselle sukupuolelle eikä seksi ole tässä iässä enää samanlainen pakkomielle kuin alle 20-30 -vuotiaana.
Sukulaiseni eivät asiaan puuttuneet ja kaikken lähimmät olivat vain sitä mieltä, ettei asiasta kannata kantaa mitään huolta. - ainasinkku
Olen nyt 33v enkä koskaan seurustellut. Aina 25-vuotiaaksi asti olin pelkästään hyljeksitty tyttöjen ja naisten osalta, kunnes tapahtui mystinen käänne ja sen jälkeen jokainen sinkkunainen jonka kanssa olen lähinnä töiden kautta joutunut tekemisiin on vaikuttanut minusta kiinnostuneelta. Paitsi että itselläni on nyt aivo asettunut pysyvästi siihen "en kelpaa"-moodiin niin siihen ne jutut sitten lopahtaakin kun juoksen aina karkuun.
On. Opettavaa aikaa sinänsä että nykyään tietää paljon selvemmin kokemusten kautta, mitä pitää tehdä missäkin tilanteessa ym. Ja eihän niitä kokemuksiakaan tule jos ei edes yritä mitään ja tee niitä "kalliita" virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4423794Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181642- 1161476
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501256
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi901191Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047- 441039