Kellään kokemuksia ns. parhaiden ikävuosien (20-30v) viettämisestä sinkkuna? Miltä tuntui? Onko asema naismarkkinoilla parantunut kolmekymppisenä? Mitä sukulaiset tykkäävät? Olisi kiva tietää näin oman valmistautumisen kanssa.
Parhaat vuodet sinkkuna?
3
85
Vastaukset
- EräsMies
Itse pääsin ensimmäiseen kunnon seurustelusuhteeseen vasta 29-vuotiaana ja kaikenlaisia lyhyempiä juttuja alkoi olla paria vuotta aikaisemmin. Yksittäisiä panoja oli 24-vuotiaasta lähtien mutta harvakseltaan. Ihan syvältähän se oli. Nuorena mies on kiimaisimmillaan ja kaikkein altteimmillaan solmia parisuhde. Nykyään olen yli nelikymppinen ja ollut naimisissa jo pitkään. Vaimoni on minua muutaman vuoden nuorempi. Olisin paljon mieluummin nauttinut seksuaalisista suhteista naisten kanssa, kun olin nuori ja kiimainen ja kun ikäiseni naiset olivat vielä parhaimmillaan.
Asemani naismarkkinoilla parani todella selvästi, kun aloin lähestyä kolmeakymppiä. Olinhan valmistunut hyväpalkkaiseen ammattiin. Olin myös varmaan kypsemmän oloinen mutta vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Nykyään luonto on tehnyt tehtävänsä ja seksuaaliset suhteet kiinnostavat minua paljon vähemmän kuin nuorempana. Jos avioliittoni päättyisi en varmaankaan vaivautuisi enää parisuhteeseen vaan keskittyisin nauttimaan vapaudesta. Kun seksi ja status poistetaan yhtälöstä, parisuhteen miinuspuolet painavat vaakakupissa selkeästi enemmän kuin pluspuolet. Nykyään minua ei voisi vähempää kiinnostaa missä määrin kelpaan vastakkaiselle sukupuolelle eikä seksi ole tässä iässä enää samanlainen pakkomielle kuin alle 20-30 -vuotiaana.
Sukulaiseni eivät asiaan puuttuneet ja kaikken lähimmät olivat vain sitä mieltä, ettei asiasta kannata kantaa mitään huolta. - ainasinkku
Olen nyt 33v enkä koskaan seurustellut. Aina 25-vuotiaaksi asti olin pelkästään hyljeksitty tyttöjen ja naisten osalta, kunnes tapahtui mystinen käänne ja sen jälkeen jokainen sinkkunainen jonka kanssa olen lähinnä töiden kautta joutunut tekemisiin on vaikuttanut minusta kiinnostuneelta. Paitsi että itselläni on nyt aivo asettunut pysyvästi siihen "en kelpaa"-moodiin niin siihen ne jutut sitten lopahtaakin kun juoksen aina karkuun.
On. Opettavaa aikaa sinänsä että nykyään tietää paljon selvemmin kokemusten kautta, mitä pitää tehdä missäkin tilanteessa ym. Ja eihän niitä kokemuksiakaan tule jos ei edes yritä mitään ja tee niitä "kalliita" virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218