Parhaat vuodet sinkkuna?

Lovrboy92

Kellään kokemuksia ns. parhaiden ikävuosien (20-30v) viettämisestä sinkkuna? Miltä tuntui? Onko asema naismarkkinoilla parantunut kolmekymppisenä? Mitä sukulaiset tykkäävät? Olisi kiva tietää näin oman valmistautumisen kanssa.

3

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EräsMies

Itse pääsin ensimmäiseen kunnon seurustelusuhteeseen vasta 29-vuotiaana ja kaikenlaisia lyhyempiä juttuja alkoi olla paria vuotta aikaisemmin. Yksittäisiä panoja oli 24-vuotiaasta lähtien mutta harvakseltaan. Ihan syvältähän se oli. Nuorena mies on kiimaisimmillaan ja kaikkein altteimmillaan solmia parisuhde. Nykyään olen yli nelikymppinen ja ollut naimisissa jo pitkään. Vaimoni on minua muutaman vuoden nuorempi. Olisin paljon mieluummin nauttinut seksuaalisista suhteista naisten kanssa, kun olin nuori ja kiimainen ja kun ikäiseni naiset olivat vielä parhaimmillaan.

Asemani naismarkkinoilla parani todella selvästi, kun aloin lähestyä kolmeakymppiä. Olinhan valmistunut hyväpalkkaiseen ammattiin. Olin myös varmaan kypsemmän oloinen mutta vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Nykyään luonto on tehnyt tehtävänsä ja seksuaaliset suhteet kiinnostavat minua paljon vähemmän kuin nuorempana. Jos avioliittoni päättyisi en varmaankaan vaivautuisi enää parisuhteeseen vaan keskittyisin nauttimaan vapaudesta. Kun seksi ja status poistetaan yhtälöstä, parisuhteen miinuspuolet painavat vaakakupissa selkeästi enemmän kuin pluspuolet. Nykyään minua ei voisi vähempää kiinnostaa missä määrin kelpaan vastakkaiselle sukupuolelle eikä seksi ole tässä iässä enää samanlainen pakkomielle kuin alle 20-30 -vuotiaana.

Sukulaiseni eivät asiaan puuttuneet ja kaikken lähimmät olivat vain sitä mieltä, ettei asiasta kannata kantaa mitään huolta.

• ainasinkku

Olen nyt 33v enkä koskaan seurustellut. Aina 25-vuotiaaksi asti olin pelkästään hyljeksitty tyttöjen ja naisten osalta, kunnes tapahtui mystinen käänne ja sen jälkeen jokainen sinkkunainen jonka kanssa olen lähinnä töiden kautta joutunut tekemisiin on vaikuttanut minusta kiinnostuneelta. Paitsi että itselläni on nyt aivo asettunut pysyvästi siihen "en kelpaa"-moodiin niin siihen ne jutut sitten lopahtaakin kun juoksen aina karkuun.

• On. Opettavaa aikaa sinänsä että nykyään tietää paljon selvemmin kokemusten kautta, mitä pitää tehdä missäkin tilanteessa ym. Ja eihän niitä kokemuksiakaan tule jos ei edes yritä mitään ja tee niitä "kalliita" virheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe