12-vuotias meikkaaminen? :)

suomi4

Eli siis oon 12, alotan syksyllä 6. Luokan. Ei oo iho-ongelmii, pesen naaman aamuin illoin, käytän peitepuikkoo joihinki kohtiin missä on kauheesti näppyjä jne. Käytän myös punertavaa huulirasvaa, ei sen kummempaa :D En oo fyysisestikkään kehittyny melkee yhtää :D Eli siis voisin täs kesäloman aikana harjotella kotona vähän meikkaamist.. Jos voisitte antaa vähän vinkkejä? :) Ei luomivärii tai kajaalii, en haluu/tartte. :) Ripsarii haluisin alkaa käyttää, mut tulee paakkuja... :/ eli siis mist kannattas ostaa ripsiharjan? (Mikskä niit ny kutsutaankaa) xd Ja kannattasko käydä ammattilaisel nyppimäs kulmakarvat? (Ite nypin mutten haluu hirveesti etten pilaa niit:D ) Ja minkä ikäsenä te alotitte meikkaamisen? :) (paljon kysymyksii sori : d)

6

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä taas

      Voiks joku vastata ? :/

    • Ripsivärin laitto on taitolaji. Mullakin alkuun tuli aina paakkuja mutta ajan mittaan opin. Itse käytän Rimmel Londonin Volume Accelerator-maskaraa :) sillä tulee tummat ja tuuheat ripset, ja kun oikein osaa laittaa ei paakkujakaan :) (ainut miinus on se et harja on paksu ja kokemattomalla väriä menee luomiinkin :/ )

      Ite käytin tuossa iässä maskaran lisäksi kulmakarvakynää, jonka ostin yves rocherilta :) ja sitä käytän edelleen.

      Olen siis 13vuotias ja noita käytän edelleen enkä enempiä meikkejä tuu varmaan käyttämäänkään :)

    • jepede

      Taisin olla 13 ku alotin ite meikkaamisen ja täl hetkel 17 :)
      Ripsari on omast mielest keskeinen osa meikkii jote sitä kannattaa treenata, voisit vaikka kattoo youtubest vinkkejä!
      Oon vast vähä aikaa sit ite tajunnu kulmakarvojen merkityksen meikissä, ammatilaine varmast osais asian ja ois varmast hyvä vaihtoehto, tosin aika kallis. Oisko sul tuttuja jotka vois auttaa kulmien nyppimisessä? Ite laitan kulmii ripsarii ja alan sit vasta nyppii ni hahmotan kunnol omat kulmat ku on sen verra vaaleet. Välillä katon milt näyttää kauempaa ja sit jatkan nyppimistä! Varovasti ky nyppii ni ei tuu nypittyä liikaa, helpottaaha se jos osaa ite nyppiä :)

      • jepede

        Lisäisin viel sen verra et ripsiharjoi löytyy mun mielest prismoist ja cittareist mist löytyy meikkisienet ja sen sellaset :)


    • moi3

      ripsiharjoja/-kampoja saa aikalailla kaikista tavarataloista ja en kävis ammattilaisella nyppimässä, pyydä vaikka sun äitiltä apua siinä nyppimisessä niin opit :) nypi vaan hajakarvoja!

    • 8f89dsgb

      Se paakkujen tuleminen riippuu ihan hirveästi ripsiväristä, sen koostumuksesta ja siitä ripsiharjasta mikä on siinä paketissa itsessään. Myöskin annostus on tärkeä - miten enemmän sitä paakkusemmat.

      Pitää vaan kokeilla kunnes löytyy hyvä.
      Itse käytän lisänä yhdestä vanhasta ripsarituubista otettua pestyä harjaa.
      Aina kun laitan kerroksen ripsaria käytän sitä toista puhdistettua harjaa heti perään ja harjaan ripsiä erilleen -> ei paakkuja. Toimii aina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe