Olen 29- vuotias nainen pk-seudulta ja vailla ystäviä. Työssäkäyvä ja opiskelija, sun elämäntilanteella ei väliä, ystävät auttaa jos tarve vaatii :) Eli hakusessa pitempi aikaisia ystäviä ihan kahville, elokuviin tai mitä nyt keksimme, vaikka linnamäelle taikka frisbeetä heittämään eli kaveriksi käy mies tai naispuoleiset :) ikähaarukka mielellään 28- 40 vuotiaat :) Olen iloinen maalaistyttö suuressa kaupungissa. Laittakaa ihmeessä viestiä jos yhtään nappaa :)
Vastaukset 5
Täällä olis 38v mies Vantaalta. Olen sosiaalinen ja mukava.
- siiri0
Olen tuon ikähaarukkasi viimeisin mutta laita viestiä
[email protected] - girli1
Mihin osoitteeseen sulle saa laittaa viestiä? Olen 26-vuotias nainen pk-seudulta
laita nimimerkin alla postia :)
- Kiiwi222
Hei kesää odotellen :) !
Olen 27-vuotias nainen. Etsin myöskin uusia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, käydä kahvilla, tehdä retkiä tai mennä leffaan ym.
Olen työssäkäyvä ja myöskin alunperin pieneltä paikkakunnalta kotoisin, nykyään Helsingissä asun.
Laita viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42527Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446