Olen 29- vuotias nainen pk-seudulta ja vailla ystäviä. Työssäkäyvä ja opiskelija, sun elämäntilanteella ei väliä, ystävät auttaa jos tarve vaatii :) Eli hakusessa pitempi aikaisia ystäviä ihan kahville, elokuviin tai mitä nyt keksimme, vaikka linnamäelle taikka frisbeetä heittämään eli kaveriksi käy mies tai naispuoleiset :) ikähaarukka mielellään 28- 40 vuotiaat :) Olen iloinen maalaistyttö suuressa kaupungissa. Laittakaa ihmeessä viestiä jos yhtään nappaa :)
ystäviä kaipailisi ...
kesää odotellen :)
5
201
Vastaukset
Täällä olis 38v mies Vantaalta. Olen sosiaalinen ja mukava.
- siiri0
Olen tuon ikähaarukkasi viimeisin mutta laita viestiä
[email protected] - girli1
Mihin osoitteeseen sulle saa laittaa viestiä? Olen 26-vuotias nainen pk-seudulta
laita nimimerkin alla postia :)
- Kiiwi222
Hei kesää odotellen :) !
Olen 27-vuotias nainen. Etsin myöskin uusia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa, käydä kahvilla, tehdä retkiä tai mennä leffaan ym.
Olen työssäkäyvä ja myöskin alunperin pieneltä paikkakunnalta kotoisin, nykyään Helsingissä asun.
Laita viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211964
- 921519
- 1381469
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221230Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381062