Juhannus tulossa - suunnitelmasi?

Näin mies 42 vee

Mitä aiot tehdä juhannuksena, keskikesän juhlana?

Menetkö viettämään kavereidesi kanssa juhannusta mökille vai onko festarijuhannus suunnitelmissasi?

Itselläni juhannus taitaa mennä vesiselvänä, yksinään kotosalla askeettisesti kalustetussa vuokrayksiössäni, ilman että olen minkäänlaisessa yhteydessä keneenkään. luonnollisestikaan en tee juuri muuta kun surffaan netissä ja ryven itsesäälissä ja olen aivan raivonpartaalla kun kaikenmaailman jännä- jörnijät saa mutta minä en!

12

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari Runk

pleikka viina runkku

• kiltti atm

Taidan olla myös kotona vaan nettiä tuijottaen.

• hc ätmi

Runkutus ja netti.

• ujo atm 26

Menen mökille juhannuksena. Sinne tulee myös nainen ja aion vonkata siltä pil.lua.

• ätmi

Aion kääriä kourani kyrpäni ympärille ja vemputtaa.

• Hämärän rajoilta

Sukulaisten kanssa. He juovat, minä en. Käytännössä olen koko illan "töissä": soittelen musiikkia erilaisilla instrumenteilla. (Onneksi voi tehdä tuota, niin mukana olemisellani on edes jokin funktio. Ulkopuolisuuden tunne on viime vuosina hiipinyt yhä vahvemmin myös sukulaisten kanssa vietettävään vapaa-aikaan.)

• L'Étranger

Olet todellakin sivullinen. Varo kuitenkin, ettet juhannusauringon sokaisemana tapa ketään arabia rannalla.

• atm.

En varmaan juuri mitään.

• aateeämmä

Samoin kuin kaikki muutkin viikonloput. Yksin asunnolla lueskelen ja roikun netissä. Ulkoilen ja liikun.

• lölll

Palan juhannuskokokossa.

• Menee varmaan ihan yksin lepäillessä raskaan työviikon päätteeksi. Mitää kun en oo suunnitellu eikä varmaan tulekkaan olemaan mitään ihmeellistä. Kaveritki on hävinny ympäri suomen, joten ei ole myöskään minkäänlaista seuraa. Enkä taida jaksaa lähtä minnekään festareillekaan, kun mielenkiintosia esiintyjiä ei ole.

• 19+15

Viikonloppu siinä kuin muutkin, vain pitää muistaa kauppojen poikkeavat aukiolot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe