Mitä aiot tehdä juhannuksena, keskikesän juhlana?
Menetkö viettämään kavereidesi kanssa juhannusta mökille vai onko festarijuhannus suunnitelmissasi?
Itselläni juhannus taitaa mennä vesiselvänä, yksinään kotosalla askeettisesti kalustetussa vuokrayksiössäni, ilman että olen minkäänlaisessa yhteydessä keneenkään. luonnollisestikaan en tee juuri muuta kun surffaan netissä ja ryven itsesäälissä ja olen aivan raivonpartaalla kun kaikenmaailman jännä- jörnijät saa mutta minä en!
Juhannus tulossa - suunnitelmasi?
12
148
Vastaukset
- Kari Runk
pleikka viina runkku
- kiltti atm
Taidan olla myös kotona vaan nettiä tuijottaen.
- hc ätmi
Runkutus ja netti.
- ujo atm 26
Menen mökille juhannuksena. Sinne tulee myös nainen ja aion vonkata siltä pil.lua.
- ätmi
Aion kääriä kourani kyrpäni ympärille ja vemputtaa.
- Hämärän rajoilta
Sukulaisten kanssa. He juovat, minä en. Käytännössä olen koko illan "töissä": soittelen musiikkia erilaisilla instrumenteilla. (Onneksi voi tehdä tuota, niin mukana olemisellani on edes jokin funktio. Ulkopuolisuuden tunne on viime vuosina hiipinyt yhä vahvemmin myös sukulaisten kanssa vietettävään vapaa-aikaan.)
- L'Étranger
Olet todellakin sivullinen. Varo kuitenkin, ettet juhannusauringon sokaisemana tapa ketään arabia rannalla.
- atm.
En varmaan juuri mitään.
- aateeämmä
Samoin kuin kaikki muutkin viikonloput. Yksin asunnolla lueskelen ja roikun netissä. Ulkoilen ja liikun.
- lölll
Palan juhannuskokokossa.
Menee varmaan ihan yksin lepäillessä raskaan työviikon päätteeksi. Mitää kun en oo suunnitellu eikä varmaan tulekkaan olemaan mitään ihmeellistä. Kaveritki on hävinny ympäri suomen, joten ei ole myöskään minkäänlaista seuraa. Enkä taida jaksaa lähtä minnekään festareillekaan, kun mielenkiintosia esiintyjiä ei ole.
- 19+15
Viikonloppu siinä kuin muutkin, vain pitää muistaa kauppojen poikkeavat aukiolot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168