Juhannus tulossa - suunnitelmasi?

Näin mies 42 vee

Mitä aiot tehdä juhannuksena, keskikesän juhlana?

Menetkö viettämään kavereidesi kanssa juhannusta mökille vai onko festarijuhannus suunnitelmissasi?

Itselläni juhannus taitaa mennä vesiselvänä, yksinään kotosalla askeettisesti kalustetussa vuokrayksiössäni, ilman että olen minkäänlaisessa yhteydessä keneenkään. luonnollisestikaan en tee juuri muuta kun surffaan netissä ja ryven itsesäälissä ja olen aivan raivonpartaalla kun kaikenmaailman jännä- jörnijät saa mutta minä en!

12

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari Runk

pleikka viina runkku

• kiltti atm

Taidan olla myös kotona vaan nettiä tuijottaen.

• hc ätmi

Runkutus ja netti.

• ujo atm 26

Menen mökille juhannuksena. Sinne tulee myös nainen ja aion vonkata siltä pil.lua.

• ätmi

Aion kääriä kourani kyrpäni ympärille ja vemputtaa.

• Hämärän rajoilta

Sukulaisten kanssa. He juovat, minä en. Käytännössä olen koko illan "töissä": soittelen musiikkia erilaisilla instrumenteilla. (Onneksi voi tehdä tuota, niin mukana olemisellani on edes jokin funktio. Ulkopuolisuuden tunne on viime vuosina hiipinyt yhä vahvemmin myös sukulaisten kanssa vietettävään vapaa-aikaan.)

• L'Étranger

Olet todellakin sivullinen. Varo kuitenkin, ettet juhannusauringon sokaisemana tapa ketään arabia rannalla.

• atm.

En varmaan juuri mitään.

• aateeämmä

Samoin kuin kaikki muutkin viikonloput. Yksin asunnolla lueskelen ja roikun netissä. Ulkoilen ja liikun.

• lölll

Palan juhannuskokokossa.

• Menee varmaan ihan yksin lepäillessä raskaan työviikon päätteeksi. Mitää kun en oo suunnitellu eikä varmaan tulekkaan olemaan mitään ihmeellistä. Kaveritki on hävinny ympäri suomen, joten ei ole myöskään minkäänlaista seuraa. Enkä taida jaksaa lähtä minnekään festareillekaan, kun mielenkiintosia esiintyjiä ei ole.

• 19+15

Viikonloppu siinä kuin muutkin, vain pitää muistaa kauppojen poikkeavat aukiolot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2159
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1360
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe