Juhannus tulossa - suunnitelmasi?

Näin mies 42 vee

Mitä aiot tehdä juhannuksena, keskikesän juhlana?

Menetkö viettämään kavereidesi kanssa juhannusta mökille vai onko festarijuhannus suunnitelmissasi?

Itselläni juhannus taitaa mennä vesiselvänä, yksinään kotosalla askeettisesti kalustetussa vuokrayksiössäni, ilman että olen minkäänlaisessa yhteydessä keneenkään. luonnollisestikaan en tee juuri muuta kun surffaan netissä ja ryven itsesäälissä ja olen aivan raivonpartaalla kun kaikenmaailman jännä- jörnijät saa mutta minä en!

12

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari Runk

pleikka viina runkku

• kiltti atm

Taidan olla myös kotona vaan nettiä tuijottaen.

• hc ätmi

Runkutus ja netti.

• ujo atm 26

Menen mökille juhannuksena. Sinne tulee myös nainen ja aion vonkata siltä pil.lua.

• ätmi

Aion kääriä kourani kyrpäni ympärille ja vemputtaa.

• Hämärän rajoilta

Sukulaisten kanssa. He juovat, minä en. Käytännössä olen koko illan "töissä": soittelen musiikkia erilaisilla instrumenteilla. (Onneksi voi tehdä tuota, niin mukana olemisellani on edes jokin funktio. Ulkopuolisuuden tunne on viime vuosina hiipinyt yhä vahvemmin myös sukulaisten kanssa vietettävään vapaa-aikaan.)

• L'Étranger

Olet todellakin sivullinen. Varo kuitenkin, ettet juhannusauringon sokaisemana tapa ketään arabia rannalla.

• atm.

En varmaan juuri mitään.

• aateeämmä

Samoin kuin kaikki muutkin viikonloput. Yksin asunnolla lueskelen ja roikun netissä. Ulkoilen ja liikun.

• lölll

Palan juhannuskokokossa.

• Menee varmaan ihan yksin lepäillessä raskaan työviikon päätteeksi. Mitää kun en oo suunnitellu eikä varmaan tulekkaan olemaan mitään ihmeellistä. Kaveritki on hävinny ympäri suomen, joten ei ole myöskään minkäänlaista seuraa. Enkä taida jaksaa lähtä minnekään festareillekaan, kun mielenkiintosia esiintyjiä ei ole.

• 19+15

Viikonloppu siinä kuin muutkin, vain pitää muistaa kauppojen poikkeavat aukiolot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1091
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1070
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      690
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      681
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      18
      610
    Aihe