Juhannus tulossa - suunnitelmasi?

Näin mies 42 vee

Mitä aiot tehdä juhannuksena, keskikesän juhlana?

Menetkö viettämään kavereidesi kanssa juhannusta mökille vai onko festarijuhannus suunnitelmissasi?

Itselläni juhannus taitaa mennä vesiselvänä, yksinään kotosalla askeettisesti kalustetussa vuokrayksiössäni, ilman että olen minkäänlaisessa yhteydessä keneenkään. luonnollisestikaan en tee juuri muuta kun surffaan netissä ja ryven itsesäälissä ja olen aivan raivonpartaalla kun kaikenmaailman jännä- jörnijät saa mutta minä en!

12

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari Runk

pleikka viina runkku

• kiltti atm

Taidan olla myös kotona vaan nettiä tuijottaen.

• hc ätmi

Runkutus ja netti.

• ujo atm 26

Menen mökille juhannuksena. Sinne tulee myös nainen ja aion vonkata siltä pil.lua.

• ätmi

Aion kääriä kourani kyrpäni ympärille ja vemputtaa.

• Hämärän rajoilta

Sukulaisten kanssa. He juovat, minä en. Käytännössä olen koko illan "töissä": soittelen musiikkia erilaisilla instrumenteilla. (Onneksi voi tehdä tuota, niin mukana olemisellani on edes jokin funktio. Ulkopuolisuuden tunne on viime vuosina hiipinyt yhä vahvemmin myös sukulaisten kanssa vietettävään vapaa-aikaan.)

• L'Étranger

Olet todellakin sivullinen. Varo kuitenkin, ettet juhannusauringon sokaisemana tapa ketään arabia rannalla.

• atm.

En varmaan juuri mitään.

• aateeämmä

Samoin kuin kaikki muutkin viikonloput. Yksin asunnolla lueskelen ja roikun netissä. Ulkoilen ja liikun.

• lölll

Palan juhannuskokokossa.

• Menee varmaan ihan yksin lepäillessä raskaan työviikon päätteeksi. Mitää kun en oo suunnitellu eikä varmaan tulekkaan olemaan mitään ihmeellistä. Kaveritki on hävinny ympäri suomen, joten ei ole myöskään minkäänlaista seuraa. Enkä taida jaksaa lähtä minnekään festareillekaan, kun mielenkiintosia esiintyjiä ei ole.

• 19+15

Viikonloppu siinä kuin muutkin, vain pitää muistaa kauppojen poikkeavat aukiolot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe