Olen 45 v. nainen ja ajattelin nyt jäädä vuorotteluvapaalle. Kiinnostaisi lähteä ulkomaille. En vaan osa päättää minne ja mitä tekemään.
Voisitteko kertoa miten käytitte vuorotteluvapaanne?
Tekemistä vuorotteluvapaalla
4
540
Vastaukset
- nainen5
Olin vuorottelulla 2012 7 kuukautta. Ei kannata tehdä mitään kauhean tarkkoja suunnitelmia, nauti siitä että sinulla on aikaa itsellesi. Minä luin paljon, kävin sukuloimassa, varasin kirpputorilta pöydän ja vein myyntiin kaikkea ylimääräistä, mutta pääasiassa vaan nautin kiireettömyydestä.
Meinasitko siis mennä vapaaehtoistyöhön ulkomaille vai mitä tuo tekemisen pohdinta oli. Jos sellaista meinaat, niin kannattaa varmaan tutkia vapaaehtoistyöjärjestöjen sivuja. Oletko muuten jo anonut vapaata? Vuorotteluvapaalakihan muuttuu ensi syksynä, jotkut sen ehdoista kiristyy. Toivotan sinulle antoisia vapaita. - vv-vapaalle
Minulla toinen vuorotteluvapaan jakso alkamassa syksyllä. Ensimäisen jakson käytin ihan rentoutumiseen, kotoa käsin. Nyt olisi kiva lähteä jonnekin.. vaikka Espanjaan asumaan muutamaksi kuukaudeksi, Aurinkorannikolle tai Puerto de la Cruziin. Jos vain saisin kaverin.. yksin vähän arveluttaa.
- Hoitaja 61
Hei , .olen jäämässä vuorotteluvapaalle hoitajan työstä tammikuussa (toivottavasti). Minulla on samoja ajatuksia eli lähtisin muutamaksi kuukaudeksi Espanjaan. Nyt ensimmäisellä lomapätkällä menen Malesiaan poikani ja hänen perheensä luokse, siellä on halpa elää. Toisella lomapätkällä haluaisin vuokrata asunnon Espanjasta muutamaksi kuukaudeksi vaikka talonkin jos rahat riittää , mut en taida uskaltaa yksin isoa taloa vuokrata, mutta jos jonkun samanhenkisen kanssa. Lapset perheineen pääsisivät joskus käymään jne... Olen kuitenkin laskeskellut että ehkä haaveilenkin vain yksiöstä. Haluaisin kuulla ajatuksiasi Espanjassa olosta jos niin päätät tehdä ja muutenkin vapaalla olosta. kiitos etukäteen. T: Hoitaja 61
- Yksineläjä N
Heippa
Olen tällä hetkellä vuorotteluvapaalla (5kk on nyt takana ja 7 kk on edessä).
Olen lukenut paljon, siivonnut (tyhjentänyt) turhasta tavarasta kodin, sukuloinut ja nauttinut hiljaisuudesta/ rauhasta/ kiireettömyydestä. Olen nauttinut aamupalasta takapihalla, nauttinut teestä/kahvista kera hyvän suklaan/pullan, ollut päivän rannalla, auttanut lähipiiriä mm siivoamalla....
Hemmotellut itseäni pienillä, mutta merkityksellisillä asioilla.
Voimaannuttanut itseäni.
Nauttinut niinkin pienestä asiasta kuin tiskaaminen, jota en työelämässä ollessa tehnyt. Astianpesukone on saanut jäädä rauhaan.
Olen pyöräillyt ja olen ollut paljon myös yksin.
Miettinyt elämää ja tulevaisuuttakin.
Pääsääntöisesti nauttinut pelkistetystä ja niukastakin elämästä.
Antoisaa kesää kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****514274- 852862
- 872135
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111457Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781334Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231266Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841214- 121099
- 241089
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171089