Lupaan rauhoittua

Huomasin tossa vähän aikaa sitten, että viestini eivät menneet millään läpi tänne palstalle, kun olin ilmeisesti saanut jostain syystä bannit ylläpidolta. Tosin nyt kuitenkin sain yhden viestin kirjoitettua tohon yhteen keskusteluun.

Täytyy varmaan koittaa hillitä hermoja, ennen kun alkaa kirjoittelemaan mitään noihin provohenkisiin idioottien kirjoituksiin, sillä en todellakaan haluaisi saada kirjoituskieltoa tänne palstalle vain joidenkin epäasiallisten provoajien takia.

Täällä saa kuitenkin aikaa kulumaan niin hyvin, että olisi todella harmillista, jos ei enää pystyisi osallistumaan näihin keskusteluihin. Ehdin jo pelästyä sitä, että jos vaikka palstan ylläpito olisikin antanut mulle pahimmassa tapauksessa usean kuukauden kiellon tänne palstalle.

Mutta sitä mieltä kyllä olen silti tästä palstasta, että tänne olisi ihan oikeasti hyvä saada tiukempi sensuuri ja sellainen, joka poistaisi täällä kaikki epäasialliset kirjoitukset ja selkeät toisten haukkumiset, sillä onhan sitä paskaa kirjoiteltu täällä aina nimenomaan just mulle, joten kyllä niistäkin ylläpito olisi voinut suurimman osan sensuroida pois heti alkuunsa.

20

141

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))))))))))))))))))

miksi et hae itse tälle palstalle valvojaksi?

• DarkTotalitarism

Hyvä idea! Sitten täällä ei olisi enää muita kuin just niitä asiallisia keskusteluita risteilyistä ja baareista ja kaikki eri mieltä olevat saatais vaiennettua!

• ..................
    • åååööää???

Käytätkö mobilia. Sillä tulee bannatuksi siksikin kun samoja linjoja siinä käyttää monet muutkin. Varsinkin ulkomailta jos mobiilitikulla sumen palstoille kirjoittelee, niin bannia tulee tämän tästä.

• No mä käytän kannettavan koneen nettiä, eli mikä se sitten onkin nimeltään, ei taida olla mobiili.

• mobiilitikku usb
        DarkFear kirjoitti:

No mä käytän kannettavan koneen nettiä, eli mikä se sitten onkin nimeltään, ei taida olla mobiili.

Tarkoittaa kiinteän modeemin kautta tulevan nettiyhteyden sijaan sitä koneen usb -liittiimeen laitettavaa mobiili-tikkua josta se langaton yhteys. Eli jos käytät tällaista mobiiliyhteyttä niin samoille linjoille osuu muitakin jotka voivat olla jostain syystä bannattuja, ja siksi siinä itsekkin bannatuksi tulet. Kun katkaiset yhteyden ja vähän ajan päästä uudestaan sen avaat niin silloin voi olla banni pois tai sitten ei.

• folkwest

Olen tätä useasti kysynyt ja kysyn taas kun arvon DarkFear et ole vastannut. Miksi et hanki tunnuksia "oikealle keskustelupalstalle"? Sellaiselle, jolla vaaditaan kaikilta rekisteröinti ja rekisteröintiä ei edes anneta suurimmalle osalle hakijoista, ellei osaa kirjoittaa niin hyvää hakemusta että se hyväksytään. Yleensä niillä palstoilla on myös tiukka moderointi, joten siellä esim. kukaan ei voisi aukoa päätänsä sulle tai provota.

• Miten on?

Leiriimme on kantautunut huhuja, että olisit ottanut suihin somalivanhukselta risteilyaluksella. Kommentteja?

• hophurrei

Darkfear olen miettinyt, että pystytkö keskustelemaan muistakin asioista kuin yksinmenon vaikeudesta milloin mihinkin, mitä kaikkea negatiivista sinusta ajatellaan ja väittämään vastaan näihin homokeskusteluihin? Keskustelu junnaa aina näissä aiheissa.

Harrastatko esim. mitään? Tai onko sulla jotain asiaa johon suhtaudut intohimoisesti? Vaikka lempimusiikistasi, pystytkö keskustelemaan siitä ilman, että käännät aiheen siihen miten nuorena miehenä ei voi mennä yksin edes keikoille tms? Ois mukava joskus jutella sun kans normaalisti, mutta se menee aina ihme jankkaamiseksi ja junnaa tuossa yhdessä ja samassa aiheessa.

• FactFear

Ei se ole DarkFearin vika, että hän joutuu täällä jankkaamaan näitä faktajuttuja, kun porukka ei muuten usko. Sama juttu tuon homottelun kanssa, kun ei se ole DarkFearin vika, että hän joutuu niistä homoista ajattelemaan jatkuvasti kaikkea negatiivista, ettei häntä itseään sellaiseksi luulla, että tiedä säkin vaan se!!!!!

• Dark Passion:

homosex. Sehän se Darkkiksen palava ja salainen intohimo on.. googlatkaa termi DOWN LOW..

• ei naista
        Dark Passion: kirjoitti:

homosex. Sehän se Darkkiksen palava ja salainen intohimo on.. googlatkaa termi DOWN LOW..

Et siis ymmärtänyt lukemaasi wikiä.
        Vaikka olisi seksiä naisten kanssa, niin homoilee miesten kanssa, eikä kerro sitä kenellekään. Suomeksi bikaappihomo.

• Kyllä mä pystyn keskustelemaan muistakin asioista, kun vain pelkästään siitä yksinmenemisen vaikeudesta ja muista samoista aiheista.

Mutta tällä palstalla ne keskustelun aiheet vaan ovat valitettavasti varsin suppeat ja jos edes joskus jostain muusta keskustellaan, niin aina ne jutut vaan siirtyvät kuitenkin niihin samoihin tuttuihin aiheisiin.

Ei mulla oikein ole mitään erityisiä harrastuksia, mutta jos nyt jotain pitäisi mainita, niin vaikka sitten ihan urheilun seuraaminen ja cd-levyjen keräily/musiikin kuuntelu.

Turha syyttää vain pelkästään mua, jos se keskustelu menee tällä palstalla samojen asioiden jankkaamiseksi. On täällä niin paljon muitakin kirjoittajia, jotka aina siirtävät ne keskustelut ihan muihin aiheisiin.

• yhkl
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä mä pystyn keskustelemaan muistakin asioista, kun vain pelkästään siitä yksinmenemisen vaikeudesta ja muista samoista aiheista.

Mutta tällä palstalla ne keskustelun aiheet vaan ovat valitettavasti varsin suppeat ja jos edes joskus jostain muusta keskustellaan, niin aina ne jutut vaan siirtyvät kuitenkin niihin samoihin tuttuihin aiheisiin.

Ei mulla oikein ole mitään erityisiä harrastuksia, mutta jos nyt jotain pitäisi mainita, niin vaikka sitten ihan urheilun seuraaminen ja cd-levyjen keräily/musiikin kuuntelu.

Turha syyttää vain pelkästään mua, jos se keskustelu menee tällä palstalla samojen asioiden jankkaamiseksi. On täällä niin paljon muitakin kirjoittajia, jotka aina siirtävät ne keskustelut ihan muihin aiheisiin.

No en mä nyt sua pelkästään syytäkään. Nuo haukkujathan ne yleensä kääntääkin keskustelun niihin homojuttuihin ym. Mutta kyllä sääkin aika sinnikkäästi jaksat niistä jankata. Täytyy myöntää, että oothan sää aika legendaarinen hahmo tällä palstalla. Välillä kun seuraa näitä juttuja niin aattelee, että voiko tuommoista tyyppiä edes olla. Väittely, jankkaus ja haukkuketjut on jotenkin pakostikin koomisia vaikka niitä ei ole sellaisiksi tarkoitettu.

Ja jokaikinen nainen joka täällä koskaan aloittaa ketjua yhtään mistään saa aina jonkun lutka kommentin, monenko jännämiehen panema olet, ym. juttuja. Ne haukkujat on vaan idiootteja, joilla ei oo muuta tekemistä kuin jankata (vielä pahemmin kuin sinä :)...) niitä samoja juttuja ja saada muita provosoitumaan. Ei niitä kannata ottaa liian vakavasti.

Okei, no mitä urheilua seuraat? Millaisia levyjä keräilet/kuuntelet?

• yhkl kirjoitti:

No en mä nyt sua pelkästään syytäkään. Nuo haukkujathan ne yleensä kääntääkin keskustelun niihin homojuttuihin ym. Mutta kyllä sääkin aika sinnikkäästi jaksat niistä jankata. Täytyy myöntää, että oothan sää aika legendaarinen hahmo tällä palstalla. Välillä kun seuraa näitä juttuja niin aattelee, että voiko tuommoista tyyppiä edes olla. Väittely, jankkaus ja haukkuketjut on jotenkin pakostikin koomisia vaikka niitä ei ole sellaisiksi tarkoitettu.

Ja jokaikinen nainen joka täällä koskaan aloittaa ketjua yhtään mistään saa aina jonkun lutka kommentin, monenko jännämiehen panema olet, ym. juttuja. Ne haukkujat on vaan idiootteja, joilla ei oo muuta tekemistä kuin jankata (vielä pahemmin kuin sinä :)...) niitä samoja juttuja ja saada muita provosoitumaan. Ei niitä kannata ottaa liian vakavasti.

Okei, no mitä urheilua seuraat? Millaisia levyjä keräilet/kuuntelet?

Niin sitähän se keskustelu vaan tuppaa olemaan tällä palstalla ja varsinkin ne idiootit ovat aina naisille vittuilemassa niistä samoista asioista.

No seuraan mm. lätkää ja futista. Seurattavaa ollut tässä ihan mukavasti, kun vähän aikaa sitten oli lätkän mm-kisat, nyt menossa NHL-finaalit ja kohta alkaakin sitten peräti futiksen mm-kisat.

Eniten tulee kuunneltua vanhempaa rockia ja metallimusaa, mutta myös joitain uudempia bändejä.

• hophurrei
        DarkFear kirjoitti:

Niin sitähän se keskustelu vaan tuppaa olemaan tällä palstalla ja varsinkin ne idiootit ovat aina naisille vittuilemassa niistä samoista asioista.

No seuraan mm. lätkää ja futista. Seurattavaa ollut tässä ihan mukavasti, kun vähän aikaa sitten oli lätkän mm-kisat, nyt menossa NHL-finaalit ja kohta alkaakin sitten peräti futiksen mm-kisat.

Eniten tulee kuunneltua vanhempaa rockia ja metallimusaa, mutta myös joitain uudempia bändejä.

Nimimerkkipä tuossa vaihtui mulla sujuvasti kesken kaiken, vaikka tosiaan sama tyyppi tässä on koko ajan kirjoitellut. Huomaatko, että ne yrittää nyt tuossa yläpuolella saada jotain huisin hauskaa juttua aikaiseksi, mutta juttu näyttää vähän painuvan kasaan kun et reagoi mitenkään.

Okei, vakuutuin, että muistakin asioista jutteleminen onnistuu. Itselläpä ei juuri urheilua tuu seurattua ja oon ihan autuaan pihalla mitkä pelit milloinki on menossa. No ehkä jääkiekkoa silloin ku Suomi on finaalissa. Mutta antoisia futis pelihetkien seurailuja, milloin ne sitten ikinä alkaakaan! :)

• tsemppii111

Provoilijoille ei tule vastata, laita korkeintaan smile face. He osaavat lukea sinua mihin reagoit ja käyttävät hyväkseen tätä, esim. virheellisten väitteiden sinusta selittäminen, vanha persoonallisuushäiriöisten niksi.

• Hei vaan.

Pitää uskaltaa sanoa mielipiteensä ja pitää puolustaa itseään jos joku vit.tuilee. Muuten joutuu kiusatuksi jos ei puolusta itseään.

• ...

Toistaiseksi olet onnistunut hyvin. Trollit ne jatkavat älämölöään, mutta sinä et provosoidu, ainakaan vielä. Oikein hyvä. Näin pitää toimiakin.

Tosin tämä palsta on kyllä niin paljon toisten haukkumista ja epäasiallisia kirjoituksia, että eipä tänne paljoa juttua jäisi jos sen kaiken poistaisi.

• mies 86

Tuli tästä ketjusta jotenkin mieleen hiljaittain katsomani ikivanha salkkaripätkä, jossa Aki ja Toni joutuvat napit vastakkain kun molemmat kuolaavat Jennin perään. Tilanne heijastelee jonkin verran tätä darkkiksen tapausta, jossa on pääasiallisesti kaksi vaihtoehtoa: ratkaista tilanne diplomaattisesti ja tehdä sovinto, tai toisaalta provosoitua lisää ja menettää kontrolli ainakin osittain. Toni on valmis pyytämään Akilta anteeksi sillä ehdolla että Aki itse myöntää käyttäytyneensä typerästi. Mutta Aki tekee virheen koska ei pysty sitä itselleen tai kenellekään muullekaan myöntämään ja suuttuu. Lopputulos on se että tilanne ei ratkaise yhtään mitään.

http://www.youtube.com/watch?v=jPSGfhuTJqI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe