vasemmassa pussissa tuntuu sellaisia "matoja"
ovatko ne verisuonia? ovat kai mutta onko normaalia? onko haittaa terveydelle?
kiitos jo etukäteen vastauksista!!
(verisuonia??) kivespussissa
14
6971
Vastaukset
- minullakin oli
Ovat verisuonia, ei syytä huoleen. jos tuntuu kipeältä tai vasen pussi roikkuu niin alhaalla että haittaa, niin sitten lääkäriin. Mun vasen pussi roikkui niin alhaalla että tuntui ikävältä. Pienellä toimenpiteellä homma hoitui. Yleensä ne verisuonten pullistumat ovat juuri vasemmalla. [email protected]
- sama kuin aloittaja
millainen se toimenpide on? jokin leikkaus? roikkuu se toinen pussi joskus jopa yli sentin alempana..
- minullakin oli
sama kuin aloittaja kirjoitti:
millainen se toimenpide on? jokin leikkaus? roikkuu se toinen pussi joskus jopa yli sentin alempana..
Pieni ero sulla. mulla roikkui noin 5 cm alempana. Röntgenissä pistettiin katetri häpykukkulan päältä sisään ja ohjattiin läpivalaisulla seuraten kiveksen suonikohjuihin. Jollain aineella pullistuneet suonet tukittiin ja kuukauden sisällä vaiva oli poissa. On mulla tosin vieläkin jonkinverran pullistumia, mutta ei haittaa. Vasemman kiveksen roikkuminen alempana on ihan normaalia. Jos ei haittaa, niin tuskin sun kannattaa olla huolissaan noin pienestä normaalista erosta. Toimenpide itsessään ihan pikku juttu. lisätietoja: [email protected]
- sama kuin aloittaja
minullakin oli kirjoitti:
Pieni ero sulla. mulla roikkui noin 5 cm alempana. Röntgenissä pistettiin katetri häpykukkulan päältä sisään ja ohjattiin läpivalaisulla seuraten kiveksen suonikohjuihin. Jollain aineella pullistuneet suonet tukittiin ja kuukauden sisällä vaiva oli poissa. On mulla tosin vieläkin jonkinverran pullistumia, mutta ei haittaa. Vasemman kiveksen roikkuminen alempana on ihan normaalia. Jos ei haittaa, niin tuskin sun kannattaa olla huolissaan noin pienestä normaalista erosta. Toimenpide itsessään ihan pikku juttu. lisätietoja: [email protected]
ok olin siis turhaan huolissani :) kiitos tiedoista paljon.
- minullakin oli
sama kuin aloittaja kirjoitti:
ok olin siis turhaan huolissani :) kiitos tiedoista paljon.
Lisäys: Minulla siis suonirykelmä roikkui kivespussin alapuolella omassa pussissaan, niitä oli runsaasti ennenkuin toimenpide tehtii. Vasen pussi on nyt normaalisti toista alempana. Ajattelepa jos pussit olisivat tasan rinnakkain, tuntuisi epämielyttävältä kun litistyisivä esim. kun istut toinen jalka toisen polvella.
- Nimetönn
Lisäys: Minulla siis suonirykelmä roikkui kivespussin alapuolella omassa pussissaan, niitä oli runsaasti ennenkuin toimenpide tehtii. Vasen pussi on nyt normaalisti toista alempana. Ajattelepa jos pussit olisivat tasan rinnakkain, tuntuisi epämielyttävältä kun litistyisivä esim. kun istut toinen jalka toisen polvella.
Joo sama juttu täällä. oli pakko ottaa selvää kun pitkään mietityttäny. Eli ei näköjään mullakaan ole hätää. :P vasen kives. "matoja"
- Jjjoooaaa
Millane toimenpide se oikee o
- Apuakiitos
Minulla on kanssa semmone suonirykelmä. vasemmassa kiveksessä tuntuu yllättäväm iso suomirykelmä. näkyy kun kattoo kiveksiin ni se näkyy semmosens niim sanottuna pehmeellä. patilla. mitä. teen. oon 13
- Apinaas
Oon 14 v ja muillakin on matoja
- madoton
Matokuuri yleensä auttaa heti. Joskus joutunut uusimaan.
- Anonyymi
Itselläkin on, joten et oo ainoo:)
- Anonyymi
Miksi nostat 16 vuoden ikäisiä trollejasi "uusina" terveysongelmina, tietty ikäkansalainen?
- Anonyymi
Oliskohan ohutsuolen haarakkeita?
- Anonyymi
Vanahan kansan vitjamunat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989