(verisuonia??) kivespussissa

teini ikäinen

vasemmassa pussissa tuntuu sellaisia "matoja"

ovatko ne verisuonia? ovat kai mutta onko normaalia? onko haittaa terveydelle?

kiitos jo etukäteen vastauksista!!

14

5919

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullakin oli

      Ovat verisuonia, ei syytä huoleen. jos tuntuu kipeältä tai vasen pussi roikkuu niin alhaalla että haittaa, niin sitten lääkäriin. Mun vasen pussi roikkui niin alhaalla että tuntui ikävältä. Pienellä toimenpiteellä homma hoitui. Yleensä ne verisuonten pullistumat ovat juuri vasemmalla. [email protected]

      • sama kuin aloittaja

        millainen se toimenpide on? jokin leikkaus? roikkuu se toinen pussi joskus jopa yli sentin alempana..


      • minullakin oli
        sama kuin aloittaja kirjoitti:

        millainen se toimenpide on? jokin leikkaus? roikkuu se toinen pussi joskus jopa yli sentin alempana..

        Pieni ero sulla. mulla roikkui noin 5 cm alempana. Röntgenissä pistettiin katetri häpykukkulan päältä sisään ja ohjattiin läpivalaisulla seuraten kiveksen suonikohjuihin. Jollain aineella pullistuneet suonet tukittiin ja kuukauden sisällä vaiva oli poissa. On mulla tosin vieläkin jonkinverran pullistumia, mutta ei haittaa. Vasemman kiveksen roikkuminen alempana on ihan normaalia. Jos ei haittaa, niin tuskin sun kannattaa olla huolissaan noin pienestä normaalista erosta. Toimenpide itsessään ihan pikku juttu. lisätietoja: [email protected]


      • sama kuin aloittaja
        minullakin oli kirjoitti:

        Pieni ero sulla. mulla roikkui noin 5 cm alempana. Röntgenissä pistettiin katetri häpykukkulan päältä sisään ja ohjattiin läpivalaisulla seuraten kiveksen suonikohjuihin. Jollain aineella pullistuneet suonet tukittiin ja kuukauden sisällä vaiva oli poissa. On mulla tosin vieläkin jonkinverran pullistumia, mutta ei haittaa. Vasemman kiveksen roikkuminen alempana on ihan normaalia. Jos ei haittaa, niin tuskin sun kannattaa olla huolissaan noin pienestä normaalista erosta. Toimenpide itsessään ihan pikku juttu. lisätietoja: [email protected]

        ok olin siis turhaan huolissani :) kiitos tiedoista paljon.


      • minullakin oli
        sama kuin aloittaja kirjoitti:

        ok olin siis turhaan huolissani :) kiitos tiedoista paljon.

        Lisäys: Minulla siis suonirykelmä roikkui kivespussin alapuolella omassa pussissaan, niitä oli runsaasti ennenkuin toimenpide tehtii. Vasen pussi on nyt normaalisti toista alempana. Ajattelepa jos pussit olisivat tasan rinnakkain, tuntuisi epämielyttävältä kun litistyisivä esim. kun istut toinen jalka toisen polvella.


      • Nimetönn
        minullakin oli kirjoitti:

        Lisäys: Minulla siis suonirykelmä roikkui kivespussin alapuolella omassa pussissaan, niitä oli runsaasti ennenkuin toimenpide tehtii. Vasen pussi on nyt normaalisti toista alempana. Ajattelepa jos pussit olisivat tasan rinnakkain, tuntuisi epämielyttävältä kun litistyisivä esim. kun istut toinen jalka toisen polvella.

        Joo sama juttu täällä. oli pakko ottaa selvää kun pitkään mietityttäny. Eli ei näköjään mullakaan ole hätää. :P vasen kives. "matoja"


      • Jjjoooaaa

        Millane toimenpide se oikee o


      • Apuakiitos
        minullakin oli kirjoitti:

        Pieni ero sulla. mulla roikkui noin 5 cm alempana. Röntgenissä pistettiin katetri häpykukkulan päältä sisään ja ohjattiin läpivalaisulla seuraten kiveksen suonikohjuihin. Jollain aineella pullistuneet suonet tukittiin ja kuukauden sisällä vaiva oli poissa. On mulla tosin vieläkin jonkinverran pullistumia, mutta ei haittaa. Vasemman kiveksen roikkuminen alempana on ihan normaalia. Jos ei haittaa, niin tuskin sun kannattaa olla huolissaan noin pienestä normaalista erosta. Toimenpide itsessään ihan pikku juttu. lisätietoja: [email protected]

        Minulla on kanssa semmone suonirykelmä. vasemmassa kiveksessä tuntuu yllättäväm iso suomirykelmä. näkyy kun kattoo kiveksiin ni se näkyy semmosens niim sanottuna pehmeellä. patilla. mitä. teen. oon 13


    • Apinaas

      Oon 14 v ja muillakin on matoja

    • madoton

      Matokuuri yleensä auttaa heti. Joskus joutunut uusimaan.

    • Anonyymi

      Itselläkin on, joten et oo ainoo:)

    • Anonyymi

      Miksi nostat 16 vuoden ikäisiä trollejasi "uusina" terveysongelmina, tietty ikäkansalainen?

    • Anonyymi

      Oliskohan ohutsuolen haarakkeita?

    • Anonyymi

      Vanahan kansan vitjamunat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe