Sheer Cover - Tvins

Apua tarvitseva 15 V

Kokemuksia kellään lähikuukausien aikana?

Itse näin mainoksen vast ikään ja olin aikaisemmin sitä jo lueskellut täältä, mutta viimeisimmät keskustelut olivat vuodelta 2012. Hinta silloin oli 50e, mutta nyt se on tippunut 30 euroon. Hinta minun mielestäni ei ole paha jos verrataan muihin meikkeihin. Itse käytän kosmetologilta hankittuja meikkejä ja yksi puuteri maksaa 15-20e mikä on todella paljon, jos verrataan tuohon Sheer Coveriin. Ja mukanahan tuli oliko se jotain 8 tuotetta! Itse olisin todella kiinnostunut edes kokeilemaan tuota.

Ja mietin myös kun väri vaihtoehtoja oli 4
LIGHT - MEDIUM -en muista mikä - DARK eli siis tumma

Itse olen kahden vaiheilla. Ottaisinko vaalean ja mediumin. En mielestäni ole mitenkään erityisen tumma, mutta en haluaisi näyttää kalkkilaivan kapteenilta. Eli onko tuo vaalea kuitenkaan sitten niin vaalea mitä voisi olettaa?

Ja oliko kellään kokemuksia tästä 30 euron paketista? ( tai eihän sillä hinnalla nyt niin väliä ole :D)

1

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama apua tarvitseva

      Ja vielä lisäisin, että onko tyhmää ostaa light näin kesän alussa kun olen menossa kreikkaan missä ruskettuu vähän niin näyttäisikö se ihan tyhmältä laittaa vaaleata ''ruskettuneeseen'' ihoon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe