meikkaus apua 14veelle

apua 14 veelle

Tiedän, että tämä keskustelu voi täyytyä näistä kommenteista: ''älä vielä pilaa ihoasi'' ''hyi kuinka nuori olet ja pyydät meikkaus apua''...yms yms.

Mutta sehän on minun OMA asiani mitä minä naamalleni laitan. Lyhyt elämä elettävänä niin miksei näin.

Eli joo, Olen normaali 14 vuotias joka siis meikkaa jo! mutta en luultavasti oikein...

KÄYTÄN:
•aluksi laitan paiteväriä silmän alusiin, poskiin(tosi punaiset posket!) otsaan, nenään ja kulmien ylärajaan.
• Sitten laitan Maybelinen BB- voidetta siihen päälle.
• sen jälkeen puuteri
•kulmat
• ja ripsiväri.

HUOM! Luomiväristä en tykkää ollenkaan joten älkää ehdotelko niitä sitten tänne kiitos! c:

Ja kaikki nuo meikit eiv't ole edes samaa sarjaa!

Kertoisitteko tai voisitteko linkata tänne meikkaus videoita ja kertoisitte mikä sopisi hyvin minulle jne. Ja merkillä ei ole väliä :D käytän seppälästä - Chaneliin tuotteita joten ei väliä hinnalla :D

Ja vielä yksi...onko tyhmää ostyaa meikkiä kesän alussa? Kesällähän ruskettuu ja jos on liian vaalea meikkivoide voi se näyttää aika tyhmältä :D


Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!

anteeksi kirjoitusvirheet!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Mihin otsa, nenä ja kulmat tarvitsevat peiteväriä? Nuo ovat enemmän paikkoja valokynälle/korostusvärille.

      Oliko siis tarkoitus tiedustella, mitä meikkejä voisit käyttää näiden lisäksi? Näkemättä on nimittäin ihan sula mahdottomuus sanoa tarvitsetko mitään. Helpompi vaan todeta, ettet luultavasti tarvitse yhtään enempää.

    • Tämmöistä.

      Käytätkö peiteväriä iho-ongelmien vuoksi? Tuo "kulmien yläraja" vähän askarruttaa. Minä käyttäisin ensin BB-voidetta ja vasta sitten tarpeen mukaan peiteväriä, mutta tästähän on kuultu kaikenlaisia mielipiteitä.

      Minun mielestäni 14-vuotiaalla saa olla juuri niin punaiset posket kuin ne luonnostaan ovat. Peittämällä ei punaisia poskia saa katoamaan, paitsi tietysti, jos lapioi siihen päälle meikkivoidetta, ja se vasta näkyykin.

      Meikkien ja muun kosmetiikan ei tarvitse olla samaa sarjaa, vaikka valmistaja tietysti haluaisi myydä ripsivärin ostajalle kaiken muunkin kosteusvoiteesta huulipunaan.

      Jos hinnalla ei ole väliä, osta talvimeikkivoide ja tummempi kesämeikkivoide ja sitten rusketuksen eri vaiheissa voit tehdä niistä juuri sopivanlaisen sekoituksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe