Tiedän, että tämä keskustelu voi täyytyä näistä kommenteista: ''älä vielä pilaa ihoasi'' ''hyi kuinka nuori olet ja pyydät meikkaus apua''...yms yms.
Mutta sehän on minun OMA asiani mitä minä naamalleni laitan. Lyhyt elämä elettävänä niin miksei näin.
Eli joo, Olen normaali 14 vuotias joka siis meikkaa jo! mutta en luultavasti oikein...
KÄYTÄN:
•aluksi laitan paiteväriä silmän alusiin, poskiin(tosi punaiset posket!) otsaan, nenään ja kulmien ylärajaan.
• Sitten laitan Maybelinen BB- voidetta siihen päälle.
• sen jälkeen puuteri
•kulmat
• ja ripsiväri.
HUOM! Luomiväristä en tykkää ollenkaan joten älkää ehdotelko niitä sitten tänne kiitos! c:
Ja kaikki nuo meikit eiv't ole edes samaa sarjaa!
Kertoisitteko tai voisitteko linkata tänne meikkaus videoita ja kertoisitte mikä sopisi hyvin minulle jne. Ja merkillä ei ole väliä :D käytän seppälästä - Chaneliin tuotteita joten ei väliä hinnalla :D
Ja vielä yksi...onko tyhmää ostyaa meikkiä kesän alussa? Kesällähän ruskettuu ja jos on liian vaalea meikkivoide voi se näyttää aika tyhmältä :D
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
anteeksi kirjoitusvirheet!
meikkaus apua 14veelle
2
89
Vastaukset
- ---
Mihin otsa, nenä ja kulmat tarvitsevat peiteväriä? Nuo ovat enemmän paikkoja valokynälle/korostusvärille.
Oliko siis tarkoitus tiedustella, mitä meikkejä voisit käyttää näiden lisäksi? Näkemättä on nimittäin ihan sula mahdottomuus sanoa tarvitsetko mitään. Helpompi vaan todeta, ettet luultavasti tarvitse yhtään enempää. - Tämmöistä.
Käytätkö peiteväriä iho-ongelmien vuoksi? Tuo "kulmien yläraja" vähän askarruttaa. Minä käyttäisin ensin BB-voidetta ja vasta sitten tarpeen mukaan peiteväriä, mutta tästähän on kuultu kaikenlaisia mielipiteitä.
Minun mielestäni 14-vuotiaalla saa olla juuri niin punaiset posket kuin ne luonnostaan ovat. Peittämällä ei punaisia poskia saa katoamaan, paitsi tietysti, jos lapioi siihen päälle meikkivoidetta, ja se vasta näkyykin.
Meikkien ja muun kosmetiikan ei tarvitse olla samaa sarjaa, vaikka valmistaja tietysti haluaisi myydä ripsivärin ostajalle kaiken muunkin kosteusvoiteesta huulipunaan.
Jos hinnalla ei ole väliä, osta talvimeikkivoide ja tummempi kesämeikkivoide ja sitten rusketuksen eri vaiheissa voit tehdä niistä juuri sopivanlaisen sekoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886