Kui sun kävi?

Pieni koira ja koti

Siis ekan kuvan jälkeen? Jäik siihe? Mulle riitti 20 vuodeksi yks ja sit kuukauden sisällä piti hankkia 2. Et onk nelikymppisenä kuvia hankkineita? Mitä on sukulaiset tai työkaverit sanonu? Omia en ol viel näyttäny.

4

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salemin metu

Pikkasen vajaa 10 vuotta oli väliä ekan ja tokan kanssa. Siitä sitten kuutena seuraavana vuonna tullu n. 50 tatuointia lisää. Sukulaisia ei kauheesti ole, äiti ei tykkää ja työkaverit on merkityksettömiä. Eivät ainakaan hauku, tosin voi olla etteivät kehtaa koska olen firmassa ainoa joka osaa tehdä tiettyjä juttuja. Tosin aika harva on töissä on ähnyt tatuointejani pariin vuoteen, oon tarkoituksellisesti piilotellut niitä. Kohta kun alkaa sleevet olemaan kunnossa, lähden kiertämään taloa lyhythihaisessapaidassa.

• tattoo3

Tänään olen menossa ottamaan ekaa leimaa ja suunnittelen jo seuraavaa...saa nähdä miten sitten todellisuudessa käy.

• Pieni koira ja ..

Olen jemmannu paria uusinta kuvaa, on aika helppoa kun ovat ranteen sisäsivulla. Tota pohdin, et kun kaikesta hullusta tehdään tutkimuksia, niin miksei tatuoinneista. Et onko tatuointeja enempi niillä, joiden vanhemmillakin niitä on?

Meidän perheessä kuvia on kolmella neljästä, joten meillä hypoteesi tulis vahvistettua. Ja lopuks, onko kellään tatuoitu arpien päältä? Mä jouduin vähän paikkauttaan kun ei ottanu väri kiinni.

• Iso Rakki ja sillanalune

Joo, eine aina oikein ota arpien päälle. Joidenki päälle ei voi edes tatuoida. Itseltä lähti väriä kans ja tehtäessä turpos iho välittömästi (raskausarvet).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      638
      8516
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      3275
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      430
      2305
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1367
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1355
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1285
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1221
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1137
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1085
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      943
    Aihe