Siis ekan kuvan jälkeen? Jäik siihe? Mulle riitti 20 vuodeksi yks ja sit kuukauden sisällä piti hankkia 2. Et onk nelikymppisenä kuvia hankkineita? Mitä on sukulaiset tai työkaverit sanonu? Omia en ol viel näyttäny.
Kui sun kävi?
4
91
Vastaukset
- Salemin metu
Pikkasen vajaa 10 vuotta oli väliä ekan ja tokan kanssa. Siitä sitten kuutena seuraavana vuonna tullu n. 50 tatuointia lisää. Sukulaisia ei kauheesti ole, äiti ei tykkää ja työkaverit on merkityksettömiä. Eivät ainakaan hauku, tosin voi olla etteivät kehtaa koska olen firmassa ainoa joka osaa tehdä tiettyjä juttuja. Tosin aika harva on töissä on ähnyt tatuointejani pariin vuoteen, oon tarkoituksellisesti piilotellut niitä. Kohta kun alkaa sleevet olemaan kunnossa, lähden kiertämään taloa lyhythihaisessapaidassa.
- tattoo3
Tänään olen menossa ottamaan ekaa leimaa ja suunnittelen jo seuraavaa...saa nähdä miten sitten todellisuudessa käy.
- Pieni koira ja ..
Olen jemmannu paria uusinta kuvaa, on aika helppoa kun ovat ranteen sisäsivulla. Tota pohdin, et kun kaikesta hullusta tehdään tutkimuksia, niin miksei tatuoinneista. Et onko tatuointeja enempi niillä, joiden vanhemmillakin niitä on?
Meidän perheessä kuvia on kolmella neljästä, joten meillä hypoteesi tulis vahvistettua. Ja lopuks, onko kellään tatuoitu arpien päältä? Mä jouduin vähän paikkauttaan kun ei ottanu väri kiinni.- Iso Rakki ja sillanalune
Joo, eine aina oikein ota arpien päälle. Joidenki päälle ei voi edes tatuoida. Itseltä lähti väriä kans ja tehtäessä turpos iho välittömästi (raskausarvet).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943