Mieheni ex,ärsyttää vaiko vainoharhaisuutta

Nippeli1288

Moikka! Ajattelin nyt tänne kirjoittaa ,koska ärsyynnyin suunnattomasti ja lopullisesti edellispäivänä tähän tilanteeseen!olen siis ollut mieheni kanssa nyt noin puoli vuotta ja nyt viimeiset neljä kuukautta mieheni ex kolmen vuoden takaa on ollut suuri osa viikkojamme,tämän tästä joudun katselemaan kun ne kiikuttelee kahvipaketteja puolin toisin ,milloin on tämän ex naisen lapsen lastenistuin takapenkillä ,koska mieheni kuskasi heitä ja nyt edellispäivänä kun pääsen töistä ja odotan pääseväni mieheni luo niin tämä on taas menossa kahville ja tämä tilanne huipentui siihen että menen yksin siivoilemaan mieheni kämpille koska olen myös itse muuttamassa sinne niin löydän tämän ex muikkelin raahaman nimikkomukinsa kaapista ! En tiedä olenko nyt vain vainoharhainen ja turhan mustasukkainen mutta ärsyttää! Edellinen suhteeni päättyi juurikin näin että juuri kun mies pyytää muuttamaan hänen luokseen niin viikon päästä
Löydän tämän exänsä kanssa kainalokkain ja sille tielle jäi tämä silloinen mies,pelkään taas näin käyvän !
Kun kerroin nykyiselle miehelleni tämän ystävyyden hänen exänsä kanssa häiritsevän minua hän ei tuntumut lainkaan ymmärtävän kantaani , sanoi vain että hän ei todellakaan meinaa lopettaa exänsä luona käymistä koska tämä on mukamas hänen ainut ystävä kenelle voi puhua kaikesta !!
Anteeksi vuodatus, pelottaa!:/

6

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plääh

      Voi jumalauta. Olen itse melkeinpä samanlaisessa tilanteessa.Avopuolisoni jätti vaimonsa minun takia ja rakastuimme vimmatusti. Minulla on kaksi lasta edellisestä liitostani, olin eronnut itse vuotta aikaisemmin. Avopuolisollani on myös kaksi lasta. Ex vaimo päättää todella paljon meidään elämässä. Päättää elatusmaksujen suuruuden, koska lapset tulevat meille, mitä meidän pitää ostaa, me aina haemme ja viemme lapset.Avopuolisoni on myös sanonut samaa että exälle voi aina puhua kaikista asioista. Kun lapset ovat meillä vuoroviikoin, soittelee ex vaimo päivittäin ja kyselee kuinka heillä menee vaikka molemmilla lapsilla on omat kännykät. Avopuolisonikin on useaan otteeseen humalassa kertonut kaipaavansa exäänsä ja lähettänyt hänelle viestiä. Ja minä edelleen uskon että hän haluaa olla minun kanssa..:(

      • ooooooooooooh

        Tuoko on sitä elämää, jota haetaan, kun päätä pahkaa rakastutaan ja puolisoa vaihdetaan kuin kalsareita.....


      • Nippe1288

        Eikö olekin ärsyttävää!!!sen ymmärrän että lapsien asioista pihutaan yhdessä mutta ei se tarkoita että ollaan päivittäin tekemisissä ja että vain toinen päättää asioista!! Minun tilanteessani hauskaa on vielä se että näillä kahdella ei ole yhteistä Lasta vaan tämä on naisen toisesta suhteesua joka sekin päätyi eroon!nyt joudun kuuntelemaan miten tämä
        Lapsi oli ottanut ensimmäisiä askelia jne jne kun hän oli ollut kylässä ja joka kerta eksällä on ollut enemmän tai vähemmän rankkaa jota minä
        Sitten puin mieheni kanssa!!vittu suorastaan että mua ravistelee tää tilanne! Ainoa mistä olen tyytyväinen on se että mies kertoo aina kun menee sinne tai on käynut siellä rehellisesti ! Ja ehkä sekin riepoo koska nää molemmat on työttömiä ja minä
        Teen pitkää päivää yrittäjänä ja silti joudun jakamaan vähäisen vapaa aikani jonkun bimbon exän vuoksi! Hoitelisivat kahvinsa sillon kun minä olen töissä


    • ärsyyntynyt

      Minun kohdallani kävi niin että miehen ala/yläaste aikainen tyttöystävä(n.20 v. takaa) alkoi yhtäkkiä pitämään mieheen yhteyttä ensin facebookin kautta ja sitten puhelimitse. En tykännyt asiasta tietenkään. Tätä jatkui n. vuoden verran ja alkoi tuntua että tällä naisella oli taka-ajatuksia. Jos asiasta jotain mainitsin niin olin liian mustasukkainen.
      Viime helmikuussa mies jätti minut. Tällä hetkellä hänestä on tulossa kovaa vauhtia muutaman lapsen isäpuoli kun päätti alkaa olemaan tämän naisen kanssa yhdessä.
      Syynä oli kuulemma se että sillä naisella on niin rankkaa tällä hetkellä ku otti keväällä eron miehestään ja jäi lapsien kanssa yksin ja se tarvitsee luotettavan miehen tukea. Oli tää muija puhunut minusta pahaa tälle miehelle pitemmän aikaa jo vaikka ei mua tuntenutkaan. Tällä hetkellä ottaa todella päähän

    • järkeä?

      onko tullut mieleen että jarrut päälle ja pidät lusikat omissa laatikoissasi vielä etkä samaan niitä kiikuta?

      tiedän että kuulostaa tylyltä mutta eikö tuossa teidän sopassa ole nyt kaksi ämmää joista toinen on liikaa?

    • Liinaharja71

      Lapseni isä teki kaikkensa, että 'sai' minut ja kun olimme seurustelleet 5 kk, olin raskaana..
      Olin pitänyt häntä 'tutustumisen arvoisena', mutten ajatellut sen pidemmälle..
      Mies oli aina halunnut lasta ja mennä naimisiin, muuta vasta silloin minulle selvisi että hän oli avoliitossa yhä puolisonsa kanssa! Heillä oli etäsuhde ja kriisiä ollut päällä jo tovin, mutta silti hän oli varattu! Siinä hormonihuuruisena ajelin yön pitkin pitäjiä, ja mietin ajanko rekan alle, vai miehen hornan tuuttiin!
      Ajoin kotiini, jossa hän aneli anteeksi antoa. Hän sai tehdä valinnan jos aikoi tulla isäksi (hänen suurin haaveensa!) ja kertoi, että haluaa ehdottomasti erota avokistaan. Pyysin häntä oitis soittamaan nenäni alla tuolle naiselle, ja kertoa kaiken! Seuraavana päivänä olimme matkalla hakemaan muuttokuormaa.
      Selvisimme tuosta kaikesta, enkä ole aiheeseen katkeruudella palannut. Hänen ex on viisas nainen ja me puhuimme asiat selväksi eikä meidän naisten välille jäänyt mitään kaunaa. Olimme molemmat pahoillamme, että jouduimme kokemaan tämän.

      Minulla oli tukihenkilönä kauan eräs luotettava miestuttavani, joka on ainut joka tietää tämän kokemukseni. Hän oli silloin eronnut ja minä olin kuunnellut häntä silloin surunsa keskellä. Hänen nykyinen puolisonsa tuntee minut. Nyt heillä on kriisi, ja ystäväni joskus soittelee minulle, haluten puhua elämästään.
      Tämä ei miehelleni sovi, vaan hän käyttäytyy todella oudosti ja on lapsellinen tätä miestuttavani kohtaan! Eikä mitään syytä ole mustasukkaisuuteen.
      Nyt mieheni on alkanut kokoajana enemmän puhumaan läpi elämästään exänsä kanssa. Joka paikassa hän 'muistelee' yhteisiä lomia jne. Aluksi se nauratti, mutta nyt ei enää.. Kysyin,, että onko meillä yhteisiä kivoja muistoja?
      Ei kuulemma ole... Ja miesystäväni on sen saanut aikaan! PAH...
      Jotain kostoa? Kertokaa miehet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe