Mistä yh-sinkkunainen löytää hyvän miehen

Sinkkunainen

Minun edellinen mies jätti kun saimme lapsen ja ei tässä yksinkään viitsi aina olla. Miehen pitäis olla savuton ja lähes alkoton ja n 25-33 vuotias. Itse olen 33 vuotias ja asun lähellä turkuu??

58

2378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mistään

Vaatimukset pilvissä. Kukaan tasokas, korkeat standardit omaava mies ei lähde katselemaan ketään yh-naista vakavalla mielellä. Miksi huolehtia toisen jännämiehen jyystäämistä jälkeläisistä? Aivan, ei mitään järkeä.

• trhtyhnjty

Minä löysin todella tasokkaan miehen, kun olin ollut yh 6 vuotta. Kannattaa pitää kriteerit korkeana ja panostaa myös omaan laatuunsa, ulkonäköön ja muuhun elämään. Varsinkin vanhemmissa ikäluiokissa itseasiassa tuntuu olevan plussaa, että naisella on jo lapsi, jos miehelläkin on, eikä kumpikaan enää halua niitä lisää. Lapseton nainen usein haluaa perustaa perheen ja saada vauvan, mihin ei moni mies enää siinä vaiheessa halua ryhtyä. Eli älä usko noita luusereiden kommentteja. En tunne tuttavapiiristäni yhtään yh-naista, joka ei olisi jossain aikaperspektiivissä tavannut uutta, tosi hyvää miestä! Paljon heikommin menee sosiaalisesti kyvyttömillä ikisinkuilla, sukupuolesta riippumatta.

• ----------

Yksinhuoltajan on varmasti vaikea löytää hyvä mies varsinkin tuolla iällä tuosta ikähaarukasta. Jos olisi 10 vuotta nuorempi, niin voisi olla parempi säkä. Toivotan kuitenkin onnea. Mitään neuvoja minulla ei ole, kun olen täysin pihalla kaikista parisuhde- ja seksikuvioista. Pidä jalat pilvissä ja pää maassa.

• 13+1

Ehkä kannattaisi hiukan joustaa hiukan tosta ikähaitarista. Jos kaikki ajattelisivat että vahempi ei kelpaa, niin jokaisen täytyisi vain etsiä täsmälleen saman ikäisiä ihmisiä.

• tiedän tunteen...

tuntemani nuoret yh-äidit ovat vieneet lapsen omilleen vanhemmilleen hoidettavaksi ja sitten lähteneet baariin ja löytäneet sieltä miehen.
      Yöllä baarin sulkeuduttua yh-äiti pyytää tätä miestä luokseen harrastamaan seksiä ja jäämään yöksi.
      Aamulla sitten krapulassa herätellään miestä ja yh-äiti sanoo että hänen täytyy mennä hakeman lapsi hoidosta pois.
      miehen täytyy lähteä että lapsi ei näe miestä.
      Seuraavalla baari kerralla jo löytyy uusi mies..

• -----------

Sairasta... Miksi noita itsetunnottomia seksihulluja on niin paljon?

• Jii007

Tie miehen sydämeen käy pillun kautta.

• khgdfhb
        Jii007 kirjoitti:

Tie miehen sydämeen käy pillun kautta.

Ei todellakaan käy.

• Jännä juttu... Vain nuorempi kelpaa. Mikäs siinä, se hakulogiikka toimisi aika hyvin varmaan, jos olisit sinkku ja sopusuhtainen nainen. Mutta jos olet YH, niin voi olla vähän vaikeaa saada alle 30v miestä suhteeseen. Ainahan voi yrittää.

Kannattaa varmaan kokeilla baarissa sellainen hurmata, koska nettideiteissä joudut paljastamaan että sinulla on jo lapsi. Baarista pokattuna se mies tajuaa sen vasta kun se lapsi tulee aamulla herättelemään äiskää ja sitä uutta isiään. :D

Onnea etsintään kaikesta huolimatta.

• tiedän tunteen..

seuraavalla baari kerralla yh-äiti taas löysi baarista seksiseuraa asunnolleen ja siitä syntyi pieni suhde
      Mutta myöhemmin tässä baarista löytämästä miehestä alkoi paljastumaan ikäviä asioita.
      Miehellä oli lapsia joihin hän ei pitänyt yhteyttä.
      Mies ilmeisesti ei ollutkaan lapsirakas ja viihtyi paremmin baarissa.
      Alkoholi maistui todella hyvin.
      Mutta aina ei ollut rahaa ryypätä niimpä mies päätti pyytää yh-äidiltä rahaa että saisi alkoholia. Yh-äiti antoi rahaa miehelle että tämä saisi itselleen ostettua juomista.
      Yh-äiti myös viihtyi tämän miehen seurassa baarissa kun lapsi oli hoidossa hänen vanhemmillaan.
      Jokaisen baari illan jälkeen he päätyivät harrastamaan seksiä yh-äidin asunnolle. Silloin ei voinut seksiä harrastaa kun lapsi oli kotona.
      Lopulta yh-äiti kuitenkin kyllästyi miehen juomiseen ja etsi baarista uuden miehen.

Hän oli kyseisen baarin lähes jokaisen mies asiakkaan kanssa harrastanut seksiä

Aina hän löysi baarista seuraa se varmaan johtui siitä että yh-äiti oli humalassa ja miehet myös baarissa olivat humalassa.
      Ja yh-äiti pystyi tuomaan miehiä kotiinsa kun lapsi ei ollut kotona.

• ätmi-sinkku

Voin muuttaa heti luoksesi jos sua ei häiritse että olen ätmi jolla poikuus tallella.
      Mua ei häiritse lapsi kunhan vaan saan seksiä joskus ja voin jopa hoitaa lastasi.

• octavia mies

Mulla ois vielä hyvä duuni ja rahaa säästössä. Asun omakotitalossa.

• ....

Onhan Octaviasi farmarimallia että lastenvaunut ja vaippapaketit mahtuvat kyytiin?

• octavia mies
        .... kirjoitti:

Onhan Octaviasi farmarimallia että lastenvaunut ja vaippapaketit mahtuvat kyytiin?

Tottakai on farkku ja siihen saa vielä lisäpenkitkin jos tulee perheenlisäystä vielä lisää vai onko sulla lapsiluki jo täynnä?

• Miksi nait paskan?

Millä perusteella valitsit edellisen miehesi, joka selvästi on paska.

• Äädämi

Miksi nait paskaa? Siinäpä vasta kysymys. Mistä äädämi löytää hyvän pillun?

• Mr Cynical

"Minun edellinen mies jätti kun saimme lapsen ja ei tässä yksinkään viitsi aina olla. Miehen pitäis olla savuton ja lähes alkoton ja n 25-33 vuotias. Itse olen 33 vuotias ja asun lähellä turkuu??"

Et löydä kuvaamaasi miestä.

Jo ikähaarukka kertoo että haussa on sytyttävä, jännittävä mies eikä tylsä perheenisätyyppi. Haussa on samanlainen kuin edellinenkin, joka siis jätti. Villi ja nuori mies johon sattumalta törmäät baarissa, ja sitten kuin taikaiskusta tämä James Dean juuri toivomallasi hetkellä lopettaakin viikonloppureissut ja kääntyy unelmien prinssiksi.

Sinua nuorempi mies,

1) hakee seksiseuraa, ja tyytyy itseään vanhempaan saatuaan pakit alle 25-vuotiailta

2) hakee suhdetta ikäisensä tai nuoremman, lapsettoman naisen kanssa. Suostuu kanssasi seksiin, mutta ei suhteeseen

Minun neuvoni ovat:

- ajattele lapsesi parasta, luovu ajatuksesta jännittävästä/sytyttävästä miehestä
      - muuta ikähaarukaksi 35-40v
      - vaadi mieheltä työpaikka tai edes työhistoria, mutta älä haaveile toimitusjohtajista
      - maksa kulutusluotot pois, jos sinulla on sellaisia
      - mieti huolella mitä tarjottavaa sinulla on miehelle, kämpän remppaamisen ja vaippojen vaihdon lisäksi

Noilla alkuun.

• Jii007

"- mieti huolella mitä tarjottavaa sinulla on miehelle, kämpän remppaamisen ja vaippojen vaihdon lisäksi"

Aloittajalla on pillu eikä muuta edes tarvita miehen saamiseen.
        Tosin kyseessä on jänniksen saastuttama limapillu josta on nassikkakin pihalle ammuttu joten ei ole siellä halutuimpien pillujen listalla ihan kärkisijoilla.

Aloittaja joutunee tyytymään johonkin mahaa hankkineeseen 40-vuotiaaseen kaljasieppoon joiden villeimmät soidinmenot sijoittuvat yleensä sinne juhannuksen tietämille. Hyviä paikkoja päästä bongaamaan maassamme hyvinkin yleinen kaljasieppo ovat tanssilavat, räkälät, alkon edusta ja näin helteiden aikaan puistoista saattaa tavata paidattomankin kaljasiepon. Paidaton kaljasieppo on hieman harvinaisempi kuin normaali kaljasieppo, mutta näin ilmaston lämpenemisen ansiosta lajia tavataan jo varsin laajalti maassamme.
        Onnea bongailuihin!

• Sinkkunainen

Voihan se nyt olla hiukan vanhempi kuin 33 vuotta. Niin ja on minulla ihan omakin auto että ei tarvii muiden autoilla kuskata lastani. Minusta vaatimukseni on aika kohtuulliset tai jopa mitättömät siihen mitä miehet vaatii. Tuo alkoholi on sellainen että en miestä tuo lapseni eteen humalassa.

• Mr Cynical

"Voihan se nyt olla hiukan vanhempi kuin 33 vuotta. Niin ja on minulla ihan omakin auto että ei tarvii muiden autoilla kuskata lastani. Minusta vaatimukseni on aika kohtuulliset tai jopa mitättömät siihen mitä miehet vaatii. Tuo alkoholi on sellainen että en miestä tuo lapseni eteen humalassa."

Et ole enää 25v ja sinkku. 10 vuotta sitten oli naisten markkinat, nyt ei ole. 30 ja yh tarkoittaa sitä että vaatimuksiesi pitää joustaa, ja todella paljon.

Jos ajatellaan kenellä on eniten kysyntää parisuhdemarkkinoilla,

- 25v tai alle kaunis ja lapseton nainen
        - 35v tai alle töissäkäyvä, hyväkuntoinen, asiansa kunnolla hoitava mies

Kun olet itse pyramidin huipulla, pystyt valitsemaan miehesi pyrämidin huipulta. Vaan oletko alle 25v kaunis ja lapseton nainen? Ellet ole itse pyramidin huipulla, et saa pyramidin huipulla olevaa miestä. Naisilla tuntuu olevan vaikeuksia käsittää ettei alle 25-vuotiaana vallitseva tilanne jatku loputtomiin.

• Mun mielestä sun vaatimukset olivat ainakin ihan kohtuulliset. Oon itse vähän yli kolmekymppinen sinkkumies Turusta ja mua ei haittaa yhtään, vaikka naisella olisikin lapsia. Olen omillani toimeen tuleva ja alkoholia en käytä paljoa, joten ota yhteyttä, jos yhtään kiinnostuit.

Mun sähköposti on [email protected]

• Kerrataanpa vielä
        DarkFear kirjoitti:

Mun mielestä sun vaatimukset olivat ainakin ihan kohtuulliset. Oon itse vähän yli kolmekymppinen sinkkumies Turusta ja mua ei haittaa yhtään, vaikka naisella olisikin lapsia. Olen omillani toimeen tuleva ja alkoholia en käytä paljoa, joten ota yhteyttä, jos yhtään kiinnostuit.

Listalla oli myös "savuton"

• Kerrataanpa vielä kirjoitti:

Listalla oli myös "savuton"

No niin oli joo, mutta ajattelin nyt silti tarjoutua seuraksi, jos aloittaja olisi voinut sen verran joustaa? Mutta toki se on hänen oma päätöksensä.

• ei mitenkään pahalla...
        DarkFear kirjoitti:

Mun mielestä sun vaatimukset olivat ainakin ihan kohtuulliset. Oon itse vähän yli kolmekymppinen sinkkumies Turusta ja mua ei haittaa yhtään, vaikka naisella olisikin lapsia. Olen omillani toimeen tuleva ja alkoholia en käytä paljoa, joten ota yhteyttä, jos yhtään kiinnostuit.

Veikkaan, että ap ei myöskään ole etsimässä mielenvikaista, fina-tabletteja syövää (eli impotenttia), neitsytmiestä.

• Eipäs unohdeta
        ei mitenkään pahalla... kirjoitti:

Veikkaan, että ap ei myöskään ole etsimässä mielenvikaista, fina-tabletteja syövää (eli impotenttia), neitsytmiestä.

Ja Darkkiksen mahdollista kaappihomoutta

• ei mitenkään pahalla... kirjoitti:

Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on aivan turha alkaa mitään oletuksia tekemään, kun koko ajan nämä sun oletuksesi väärin vaan menevät.

• Eipäs unohdeta kirjoitti:

Ja Darkkiksen mahdollista kaappihomoutta

Enköhän mä sen itse tiedä kaikista parhaiten, että olenko homo vaiko en!!!!

Tuskin mä muuten olisin seuraksi tarjoutunut, jos joku homo olisin.

• Huh.
        DarkFear kirjoitti:

Sekään ei häiitse sinua että ko lapsen isää se voi häiritä että sinun kaltainen mistään mitään välittämätön on lapsen esimerkkinä? Eikä sekään häiritse että joudut kantamaan vastuun toisen lapsesta kuin omastasi kenties loppu elämäsi? Mieti mitä aivopieruja päästät suustasi ennenkuin kiimoissasi esität mistet nice guyta, tylsimys.

• Huh. kirjoitti:

Sekään ei häiitse sinua että ko lapsen isää se voi häiritä että sinun kaltainen mistään mitään välittämätön on lapsen esimerkkinä? Eikä sekään häiritse että joudut kantamaan vastuun toisen lapsesta kuin omastasi kenties loppu elämäsi? Mieti mitä aivopieruja päästät suustasi ennenkuin kiimoissasi esität mistet nice guyta, tylsimys.

Oliko tämä kirjoitus suunnattu nyt mulle vai? Millä perusteella väität muka sellaista, että mä olisin joku mistään mitään välittämätön henkilö?

Tuskin tämä aloittaja oli hakemassa isää lapselleen, tai en mä ainakaan mitään sellaista muista hänen tekstissä huomanneeni.

• ei mitenkään pahalla
        DarkFear kirjoitti:

Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on aivan turha alkaa mitään oletuksia tekemään, kun koko ajan nämä sun oletuksesi väärin vaan menevät.

Mikä tuossa meni pieleen?

- Olet mielenvikainen. Kukaan täysijärkinen mies ei jankuttaisi samoja asioita vajaat kymmenen vuotta Suomi24:n keskustelupalstalla. Jankutat koko ajan olevasi nuori mies, vaikka lähenet keski-ikää ja vaikka tuntisit itsesi nuoreksi niin kukaan täyspäinen ihminen ei jokaisessa keskustelussaan painota olevansa "nuori mies jolla on parhaimmat nuoruusvuodet edessä päin". Sanot, että KAIKKI ovat sinua vastaan. Valitat, että ihmiset ajattelevat sinusta koko ajan negatiivisesti. Täysijärkisellä ihmisellä ei olisi myöskään fobiaa mennä yksin erilaisiin paikkoihin. Saat raivokohtauksia keskustelupalstalla ja luulet, että "maineesi" menee kun sinua haukutaan, vaikka olet vain yksi anonyymi henkilö tällä palstalla. Raivokohtauksien aikana käytät 11-vuotiaan lapsen haukkumasanoja. Suomi24:n pelkästään vittuillaan sinulle joiden takia negatiiviset ajatuksesi vahvistuvat ja et ole vieläkään älynnyt jättää tätä paskapalstaa. Tähän voisi lisätä varmaan sata muuta esimerkkiä jotka viittaavat pahoihin mielenterveysongelmiin.
        - Syöt fina-tabletteja joiden tiedetään aiheuttavan mm. erektiohäiriöitä. Olet myös sanonut, että tukka on sinulle tärkeämpää kuin erektio.
        - Et pysty hankkimaan ystäviä ja noiden mielenterveysongelmiesi takia voidaan olettaa, että tuskin olet edes pitänyt naista kädestä - saati sitten tehnyt muuta fyysistä. Olet myös HC-ATM.

• ei mitenkään pahalla kirjoitti:

Mikä tuossa meni pieleen?

- Olet mielenvikainen. Kukaan täysijärkinen mies ei jankuttaisi samoja asioita vajaat kymmenen vuotta Suomi24:n keskustelupalstalla. Jankutat koko ajan olevasi nuori mies, vaikka lähenet keski-ikää ja vaikka tuntisit itsesi nuoreksi niin kukaan täyspäinen ihminen ei jokaisessa keskustelussaan painota olevansa "nuori mies jolla on parhaimmat nuoruusvuodet edessä päin". Sanot, että KAIKKI ovat sinua vastaan. Valitat, että ihmiset ajattelevat sinusta koko ajan negatiivisesti. Täysijärkisellä ihmisellä ei olisi myöskään fobiaa mennä yksin erilaisiin paikkoihin. Saat raivokohtauksia keskustelupalstalla ja luulet, että "maineesi" menee kun sinua haukutaan, vaikka olet vain yksi anonyymi henkilö tällä palstalla. Raivokohtauksien aikana käytät 11-vuotiaan lapsen haukkumasanoja. Suomi24:n pelkästään vittuillaan sinulle joiden takia negatiiviset ajatuksesi vahvistuvat ja et ole vieläkään älynnyt jättää tätä paskapalstaa. Tähän voisi lisätä varmaan sata muuta esimerkkiä jotka viittaavat pahoihin mielenterveysongelmiin.
        - Syöt fina-tabletteja joiden tiedetään aiheuttavan mm. erektiohäiriöitä. Olet myös sanonut, että tukka on sinulle tärkeämpää kuin erektio.
        - Et pysty hankkimaan ystäviä ja noiden mielenterveysongelmiesi takia voidaan olettaa, että tuskin olet edes pitänyt naista kädestä - saati sitten tehnyt muuta fyysistä. Olet myös HC-ATM.

No ihan kaikki siinä menivät pieleen!!!

Mä kun voin henkisesti oikein hyvin ja mulla ei ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia, toisin kun näillä naisasialuuserin kaltaisilla sekopäillä.

Kai sitä nyt kuka tahansa menettää hermonsa sellaisesta, jos itsestä aletaan levittämään perättömiä valheita ja yritetään kaikin tavoin sitä omaa mainetta pilata, vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Mutta eipä sitä tietenkään sun mielestä saisi tällaisista hermostua, kun varmasti sä oot myös näiden valehtelijoiden puolella ja susta se on pelkästään hyvä asia, että nämä palstan idiootit mua täällä aina kiusaavat ja keksivät sitten kaikenlaisia valheita musta ja mun elämästäni.

Niin eipä sitä saisi mistään edes naisseuraa koskaan etsiä, kun siitäkin ajatellaan tällä palstalla kaikkea negatiivista ja tullaan sitten siihen kaikkea vittuilemaan ja mun mainettani pilaamaan.

• ei mitenkään pahalla
        DarkFear kirjoitti:

No ihan kaikki siinä menivät pieleen!!!

Mä kun voin henkisesti oikein hyvin ja mulla ei ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia, toisin kun näillä naisasialuuserin kaltaisilla sekopäillä.

Kai sitä nyt kuka tahansa menettää hermonsa sellaisesta, jos itsestä aletaan levittämään perättömiä valheita ja yritetään kaikin tavoin sitä omaa mainetta pilata, vaikka siihen ei olisi mitään syytäkään. Mutta eipä sitä tietenkään sun mielestä saisi tällaisista hermostua, kun varmasti sä oot myös näiden valehtelijoiden puolella ja susta se on pelkästään hyvä asia, että nämä palstan idiootit mua täällä aina kiusaavat ja keksivät sitten kaikenlaisia valheita musta ja mun elämästäni.

Niin eipä sitä saisi mistään edes naisseuraa koskaan etsiä, kun siitäkin ajatellaan tällä palstalla kaikkea negatiivista ja tullaan sitten siihen kaikkea vittuilemaan ja mun mainettani pilaamaan.

Myönnetään, että tuo viimeinen kohta on olettamus (kuten mainitsinkin), mutta mikä muu ei ole todenmukaista? Missään kohdassa en liioitellut ja kaikki kohdat on helposti todistettavissa. Naisasialuuseri onkin sekopää, mutta se ei tarkoita automaattisesti, että sinä olisit yhtään vähemmän sekaisin - olet vain eri tavalla sekaisin ja ehkä harmittomampi. Monet keskustelijat ovat ehdottaneet sinulle psykiatria, mutta et halua tehdä tätäkään, koska "kaikki ajattelee negatiivista psykiatrille menosta". Sinun lähestyvä keski-ikäsi tulee olemaan vielä huonompi, jos et hanki apua ongelmiisi.

• ei mitenkään pahalla kirjoitti:

Myönnetään, että tuo viimeinen kohta on olettamus (kuten mainitsinkin), mutta mikä muu ei ole todenmukaista? Missään kohdassa en liioitellut ja kaikki kohdat on helposti todistettavissa. Naisasialuuseri onkin sekopää, mutta se ei tarkoita automaattisesti, että sinä olisit yhtään vähemmän sekaisin - olet vain eri tavalla sekaisin ja ehkä harmittomampi. Monet keskustelijat ovat ehdottaneet sinulle psykiatria, mutta et halua tehdä tätäkään, koska "kaikki ajattelee negatiivista psykiatrille menosta". Sinun lähestyvä keski-ikäsi tulee olemaan vielä huonompi, jos et hanki apua ongelmiisi.

Niin ja väärin myös menivät nämä sun olettamuksesi, kuten tossa jo kerroinkin.

Eipä ole mikään muukaan siinä yhtään totuudenmukaista. Mutta et sitten kommentoinut mitenkään näitä muhun kohdistuvia epäasiallisia ja asiattomia haukkumisia? No et varmaan, kun sun mielestä kaikki nämä perättömät homoväitteet ovat ihan oikeutettuja, eikä sun mielestä mulla tietenkään saisi koskaan olla mitään oikeutta pitää puoliani, saati sitten menettää malttiani noiden valheiden takia.

Sitähän se onkin ollut tällä palstalla kaikki nämä vuodet, että mua kyllä kaikki saisi täällä haukkua ihan mielensä mukaan just niin paljon kun itse haluaisi ja keksiä vaikka musta ihan jopa paikkaansa pitämättömiä perättömiä valheitakin.

Mutta mulla ei kyllä olisi sun tai kenenkään mielestä ikinä oikeutta hermostua kaikista näistä valheista ja vittuiluista, että kaikki pitäisi vaan suosiolla pystyä kestämään ja varmaan pitäisi vielä oikein nauttia näistä itseensä kohdistuvista valehista ja kaikesta jatkuvasta vittuilusta.

Tässähän mä olen yrittänyt koko ajan sitä apua hankkia, kun olen yrittänyt etsiä mm. kavereita ja naisseuraa tämän palstan kautta. Mutta eipä sitä siihenkään olisi sun tai kenenkään palstalaisen mielestä mulla minkäänlaista oikeutta elämässäni.

Heti tullaan väliin puuttumaan ja vittuilemaan, ettei vaan kukaan voisi vahingossakaan musta ja mun seurastani kiinnostua. Olisihan se sun ja monien palstalaisten kannalta niin helvetin harmillinen asia, jos mä edes joskus saisin sitä elämääni parempaan suuntaan muutettua, koska sun tai muiden palstalaisten mielestä kun mä en ole tietenkään minkäänlaista onnellisuutta tai iloa elämääni ansainnut.

Tämä onkin just sitä negatiivista ajattelua, josta mä olen aina täällä puhunut.

• porissa rakkaus

tuota ihmettelen jos mies polttaa tupakin rauhassa ystävällisenä ja mukavana jonka jälkeen aikoo pussata sinua mutta kaljan ottava ottaa kaljaa ja käskee tuo toinen ja lyö nyrkillä kauniisiin kasvoihisi ja käskee kaupasta hakemaan lisää ja lyö uudestaan ja kun tulet takaisin niin tappelee naapurin kanssa mutta tupakki pahasta mutta viina hyvästä ja toinen maailman kuulu neuvo muuta poriin ja hommaa aito porilainen mies niin se tuo onnen ja aidon rakkauden ja heti kun ei ole porista niin jätetään lapsi ja äiti oman onnensa nojaan karu totuus on mitä kauemmaksi porista mennään niin miehet ja naiset huonommaksi muuttuu

• anon kurppa

Ja kukaan porilainen mieskö ei ole koskaan jättänyt perhettään? Porissa ei ole yhtään parempia miehiä kuin muuallakaan..sori nyt vaan. Kotiseuturakkaus on kyllä ihan jees homma mut ei pidä liiottelemaan ruveta.

Ja muuten, missä Porin koulussa ei ole opetettu välimerkkien käyttöä?

• juoksu jalkaa

Ihan hyvin yli 30 v nainen saa 25 v miehen. Miehet on niin epätoivoisia että ottavat lähes kenet tahansa.

• Siis yli 30v sinkkunainen, jolla ei ole paljoa liikakiloja saa todellakin ihan hyvin 25v miehen. Siitä ei ole epäilystäkään.

En tiedä aloittajan kilojen määrästä - se kun on aika olleellista siihen miten haluttu nainen on miesmarkkinoilla - mutta koska kyse ei ole sinkusta vaan YH:sta, niin tilanne ei olekaan ihan niin itsestäänselvä. Jos nyt sattuu vielä olemaan niitä lisäkiloja kertynyt, niin sitten voi unohtaa ne itseään nuoremmat salskeat miehet.

Lyhyesti:
        Yli 30v sopusuhtainen sikkunainen - saa helposti vaikka 25v miehen
        Yli 30v sopusuhtainen YH-nainen - saa yli 30v miehen, suurella vailla ja onnella ehkä 25v miehen
        Yli 30v lihava sinkkunainen - saa yli 30v miehen, suurella vailla ja onnella ehkä 25v miehen
        Yli 30v lihava YH-nainen - voi saada yli 30v miehen vaivalla, ei juuri mitään mahdollisuuksia 25v mieheen.

Jotenkin noin se menee. On kaksi asiaa jotka pudottavat naisen markkina-arvoa selvästi. Lapset (yleensä yksinhuoltajuus) ja lihavuus. Niin ikävää ja pinnallista kun tuo saattaa olla.

• ätmi

Ei me niin epätoivoisia olla.

• Mr Cynical
        hullutiedemies kirjoitti:

Siis yli 30v sinkkunainen, jolla ei ole paljoa liikakiloja saa todellakin ihan hyvin 25v miehen. Siitä ei ole epäilystäkään.

En tiedä aloittajan kilojen määrästä - se kun on aika olleellista siihen miten haluttu nainen on miesmarkkinoilla - mutta koska kyse ei ole sinkusta vaan YH:sta, niin tilanne ei olekaan ihan niin itsestäänselvä. Jos nyt sattuu vielä olemaan niitä lisäkiloja kertynyt, niin sitten voi unohtaa ne itseään nuoremmat salskeat miehet.

Lyhyesti:
        Yli 30v sopusuhtainen sikkunainen - saa helposti vaikka 25v miehen
        Yli 30v sopusuhtainen YH-nainen - saa yli 30v miehen, suurella vailla ja onnella ehkä 25v miehen
        Yli 30v lihava sinkkunainen - saa yli 30v miehen, suurella vailla ja onnella ehkä 25v miehen
        Yli 30v lihava YH-nainen - voi saada yli 30v miehen vaivalla, ei juuri mitään mahdollisuuksia 25v mieheen.

Jotenkin noin se menee. On kaksi asiaa jotka pudottavat naisen markkina-arvoa selvästi. Lapset (yleensä yksinhuoltajuus) ja lihavuus. Niin ikävää ja pinnallista kun tuo saattaa olla.

"Jotenkin noin se menee. On kaksi asiaa jotka pudottavat naisen markkina-arvoa selvästi. Lapset (yleensä yksinhuoltajuus) ja lihavuus. Niin ikävää ja pinnallista kun tuo saattaa olla."

Naisen markkina-arvoa nostavat:
        - kauneus (muodokkuus hyvä asia, lihavuus ei...erityisesti jos ikää on 22 )
        - nuoruus (paras ikä

• ivalolainen

maailman kuulu neuvo kuuluu ota AITO porilaismies niin onnen ja aidon rakkauden tuo mutta käyhän täällä monista kunnista ihmisiä ja muuttaa poriin mutta ne on niitä huonoja miehiä maailmalla kaikki naiset haluaisivat AIDON porilais miehen ja AIDON RAKKAUDEN

• Mr Cynical

"Ihan hyvin yli 30 v nainen saa 25 v miehen. Miehet on niin epätoivoisia että ottavat lähes kenet tahansa."

Alle 25-vuotiaat kyllä. Mutta kiinnostaisiko arka opiskelijapoika yh-äitiä? Saattaisi elättäjän roolin kanssa olla heikkoa, vaipan vaihtokin pitäisi opettaa kädestä pitäen - sänkyhommista puhumattakaan. Ja kun poika löytäisi duunia, eiköhän suhde päättyisi kun itsevarmuutta saanut poju tajuaisi että nyt oman ikäisiä olisikin saatavilla.

Tässä onkin ongelman ydin. Pitäisi olla sekä "provider" että "lover". Se on paljon vaadittu, nyt puhutaan unelmamiehestä jonka unelmanainen on nuori, kaunis ja lapseton.

• atm.

Epäreilua että naisille riittää se kun on tarjota pillua kun miehen pitäisi pystyä tarjoamaan montaa muutakin asiaa kuin munaa.

• uujjknbbvvvvvhytgcdf

Tuskinpa se kersa markkina-arvoa nuorempien silmissä nostaa. No jos julli haluaa bildeä vanhemmalta.

• Sinkkunainen

Olen kyllä ihan normaalipainoinen ja harrastan lenkkeilyä ja käyn jumpassa pari kertaa viikossa. Minulle on tärkeää pysyä kunnossa kun tuo lapsikin on että sen perässä jaksaa mennä. Enkä minä nyt hampaat irvessä miestä etsi mutta hyvä olisi jos ei tulevaisuutta joudu viettää yksin.

• Vinkkumies

Sinulle sopii parhaiten vastaavassa elämäntilanteessa oleva mies.

• rrrreeeewwwwwwwwwwww

Kannattaisi lyödä tuohon ikåhaarukkaan kymmenen vuotta lisää niin olisi realistinen.

• stone cold

En tiedä mitä kamaa aloittaja on vetänyt viestiä kirjoittaessaan, mutta eihän ap:n kaltaiseen naiseen kannata kenenkään nuoremman ja lapsettoman miehen sekaantua. Miksi 25v mies lähtisi lompakoksi jollekkin 33v kurpalle? Naisilla varsinkin ulkonäkö rapistuu miehiä enemmän. Rapistuu enemmän nimenomaan siksi koska nuorena moni nainen on käsittämättömän kaunis.

Miksi joku lapseton alle 30v mies leikkisi kotia ja isää jollekkin jyystäriähkijän äpärälle? Ei tuossa ole mielestäni miehelle oikein mitään insentiiviä lähteä parisuhteeseen tuollaisen elämäntilanteen omaavan naisen kanssa. Naiset vaan tuppaa luulemaan että pimpin omistamalla saa kuun taivaalta.

Olen itse 26-vuotias mies ja vielä tässä iässä saa kohtuu helposti 18-22 vuotiaita naisia niin en tajua miksi pitäisi vaihtaa 15v vanhempaan ja kymmenien miesten häpäisemään kurppaan?

• Ei sitä kaikki miehet vaadi aina sitä, että naisen pitäisi olla itseä selvästi nuorempi ja lapseton, joten aivan turha puhua sun siihen malliin, että ihan kun kaikki miehet olisivat täysin samaa sun kanssasi.

Ei yli kolmekymppiset naiset ole mitenkään vielä vanhoja, eikä se läheskään kaikkia miehiä haittaa, jos naisella on lapsia aikaisemmasta suhteesta tai että jos hänellä on aikaisempia suhteita takanaan. Normaalijärkiset aikuiset miehet kun eivät ole vaatimassa mitään alaikäisiä tai max. 20v neitsytnaisia, mutta eipä sitä tällä palstalla ole juurikaan ketään täysjärkisiä ja normaaleita miehiä.

• 55+66
        DarkFear kirjoitti:

Ei sitä kaikki miehet vaadi aina sitä, että naisen pitäisi olla itseä selvästi nuorempi ja lapseton, joten aivan turha puhua sun siihen malliin, että ihan kun kaikki miehet olisivat täysin samaa sun kanssasi.

Ei yli kolmekymppiset naiset ole mitenkään vielä vanhoja, eikä se läheskään kaikkia miehiä haittaa, jos naisella on lapsia aikaisemmasta suhteesta tai että jos hänellä on aikaisempia suhteita takanaan. Normaalijärkiset aikuiset miehet kun eivät ole vaatimassa mitään alaikäisiä tai max. 20v neitsytnaisia, mutta eipä sitä tällä palstalla ole juurikaan ketään täysjärkisiä ja normaaleita miehiä.

Sinuna lukisin oman viestihistorian läpi ja miettisin sen jälkeen kuka täällä on täysjärkinen ja kuka ei... En tiedä oletko itse sen tajunnut vai esitätkö täällä, mutta näkeehän sun kirjoutuksista että ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa sullakaan.

Tuo edellinen kirjoituksesi oli muuten ihan normaali. Osaat kirjoittaa asiaakin, mutta suurimmaks osaks teksteistäsi paistaa läpi että oot vähän hidas. Kertoohan se jotai että sulla ei ole kavereita ja pelkäät mennä yksin baariin.

• 55+66 kirjoitti:

Sinuna lukisin oman viestihistorian läpi ja miettisin sen jälkeen kuka täällä on täysjärkinen ja kuka ei... En tiedä oletko itse sen tajunnut vai esitätkö täällä, mutta näkeehän sun kirjoutuksista että ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa sullakaan.

Tuo edellinen kirjoituksesi oli muuten ihan normaali. Osaat kirjoittaa asiaakin, mutta suurimmaks osaks teksteistäsi paistaa läpi että oot vähän hidas. Kertoohan se jotai että sulla ei ole kavereita ja pelkäät mennä yksin baariin.

Kyllä mä osaan keskustella aina täällä ihan asiallisesti, jos myös mua kohtaan käyttäydytään asiallisesti. Lisäksi mä kun en ole koskaan ihaillut täällä mitään sekopääampujia ja murhamiehiä, toisin kun suurin osa tämän palstan miehistä.

On mulla joitain kavereita, mutta valitettavasti en asu heidän kanssaan samalla paikkakunnalla, joten just siksi sitä baariseuraa ei ole ihan noin vaan tarjolla. Eikä siinä mun mielestä ole mitään ihmeellistä, jos sitä ei halua yksin sinne baareihin lähteä. Niin ja minkä mä sille oikein itse voin, etten vaan viihdy yksin baareissa ilman juttuseuraa.

• Sinkkunainen

Miksi miehet aina olettaa että nainen tarvii miehen rahoja. Olen tehnyt töitä yli 10 vuotta vakituisesti joten en todellakaan tarvii miehen lompakkoa. Edellinen mies alkoi tarvitsemaan mun lompakkoa alkossa käymiseen ja siksi erosimme kun siitä ei ollut poikaystäväksi En myöskään tarvitse isäpuolta mut jos se on niin vaikeaa usko niin antaa olla sitten.

• Super ATM
        Sinkkunainen kirjoitti:

Miksi miehet aina olettaa että nainen tarvii miehen rahoja. Olen tehnyt töitä yli 10 vuotta vakituisesti joten en todellakaan tarvii miehen lompakkoa. Edellinen mies alkoi tarvitsemaan mun lompakkoa alkossa käymiseen ja siksi erosimme kun siitä ei ollut poikaystäväksi En myöskään tarvitse isäpuolta mut jos se on niin vaikeaa usko niin antaa olla sitten.

"Miksi miehet aina olettaa että nainen tarvii miehen rahoja. Olen tehnyt töitä yli 10 vuotta vakituisesti joten en todellakaan tarvii miehen lompakkoa. Edellinen mies alkoi tarvitsemaan mun lompakkoa alkossa käymiseen ja siksi erosimme kun siitä ei ollut poikaystäväksi En myöskään tarvitse isäpuolta mut jos se on niin vaikeaa usko niin antaa olla sitten."

No voisitko kuvailla hieman tarkemmin mitä haluat? Savuton ja lähes alkoton ei sano oikein mitään. Kelpaisiko esim. savuton ja lähes alkoton 33v, 160cm/100kg työtön, äidin luona asuva ujo neitsytmies?

Jos haussa on jännittävä, komea ja viriili nuori mies jonka ei tarvitsekaan olla elättäjä tai isäpuoli...mikäli olet kaunis, kyllähän sellaisia löytyy. Kunhan hyväksyt ettet ole tällaisen miehen ainoa seksipartneri, ja että jossain vaiheessa tämä alfamies luultavasti haluaa perheen ikäisensä lapsettoman naisen kanssa.

Eli mitä olet tarkkaan ottaen hakemassa?

• fift element
        Super ATM kirjoitti:

"Miksi miehet aina olettaa että nainen tarvii miehen rahoja. Olen tehnyt töitä yli 10 vuotta vakituisesti joten en todellakaan tarvii miehen lompakkoa. Edellinen mies alkoi tarvitsemaan mun lompakkoa alkossa käymiseen ja siksi erosimme kun siitä ei ollut poikaystäväksi En myöskään tarvitse isäpuolta mut jos se on niin vaikeaa usko niin antaa olla sitten."

No voisitko kuvailla hieman tarkemmin mitä haluat? Savuton ja lähes alkoton ei sano oikein mitään. Kelpaisiko esim. savuton ja lähes alkoton 33v, 160cm/100kg työtön, äidin luona asuva ujo neitsytmies?

Jos haussa on jännittävä, komea ja viriili nuori mies jonka ei tarvitsekaan olla elättäjä tai isäpuoli...mikäli olet kaunis, kyllähän sellaisia löytyy. Kunhan hyväksyt ettet ole tällaisen miehen ainoa seksipartneri, ja että jossain vaiheessa tämä alfamies luultavasti haluaa perheen ikäisensä lapsettoman naisen kanssa.

Eli mitä olet tarkkaan ottaen hakemassa?

Miehen kuvailu on vähän turhaa kun miehet on usein toisenlaisia mitä sanovat. Sen näkee sitten kun tapaa jonkun.

• sinkkumies.

Olen savuton täysin ja lähes alkoton talvisin. Kesällä ny tulee otettua jonkun verran mut kohtuullisesti

• onko rahalla väliä

miksi nainen tarvitsee miehen rahoja no miksi jos nainen treffaa kolmen miehen kanssa 1 on roskakuski ja hänellä on vanha toyota carina ja asuu vuokralla on komea ja kuin tehty naiselle ja on vielä lapseton etsii elämänsä naista 2 on lääkäri ammatiltaan vähän tai enemmän alkoholisoitunut on uudehko volvo mökki ja oma asunto lapsiakin on on ihan menettelevän näköinen ja vähän ilkeä 3 on treffeillä esittelee omistavansa hienon ja kalliin kartanon mutta sitä remontoidaan juuri siksi sinne ei voi mennä ja asuu muka veljensä luona vuokrasi ison bensa mersun jonka maksoi käteisellä pois kun ei huvita osamaksut näyttää upean jahdin mutta avaimet jäi mökille mutta näyttää toisen omistamansa mökin upean huvilan ja sanoo olevansa toim johtaja keski suuressa firmassa mutta oikeasti ei omista yhtään mitään ja on ulosotossa ei omaa osoitetta ei asuntoa ei yhtään mitään nainen kenet valitset kolmosen ehkä kakkosen mutta ykkönen ei tule kuuloonkaan ykkönenhän on vastenmielinen typerä moukka ja rumakin ei ole tulevaisuutta kanssasi mutta kolmosen kanssa kaikki luistaa ja toivot ja teet mitä vain että hän ottaisi sinut kakkonenkin kelpaa hätäpäissään onhan hänellä hyvät liksat

• Ikisinkku M

Miksi yh-naisen pitäisi löytää hyvä mies kun ei se sitä ansaitse, olisi pitänyt kiinni siitä mille halusi tehdä lapsen.

• äätämin muna pystys

Hyvii miehii löytyy baareista. Sielt niitä on aina löytynyt. En usko että naista voi mennä kadulla tai puistossa iskemään kun nainen varmaan nostaa syytteen jos lähentyy yhtäkkiä kadulla. Baari on ainoa paikka missä voi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

• Nöff Nöff

Hyvän miehen löytää urheilutapahtumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      277
      3454
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1903
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      30
      1561
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1441
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1083
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1034
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      67
      993
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      89
      858
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      727
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      716
    Aihe