Ei voi kun aina ihmetellä tätä asiaa mitä täällä on pohdittu kautta palstan historian että mitä tyydytystä ihmiset saa siitä että aloitteisiin ei vastata.
Olen jättänyt käytännössä kokonaan aloitteelisuuden nettideittailussa sen takia että kukaan ei niihin koskaan vastaa. Siksi huudan toisinaan megafoniin jolloin saan muutamia naisia kiinnostumaan profiilistani tai selaan alueeni naisten profiileja jolloin joku kiinnostuu vierailusta ja lähestyy viestillä. Nyt poikkesin totutusta ja lähestyin kokeilu mielessä taaskin asiallisella viestillä lähialueeni ikäistäni naista jonka profiiliin sovin ja jonka profiili ja luonne oli lähellä omaani ja oletin että tuo voisi olla sellainen joka saattaisi kiinnostua minusta.
Mitä vielä. Edelleen se tyypillinen mihin olen vuosien mittaan tottunut silloin kun olin enemmän aloitteellinen. Viestin jälkeen nainen vierailee profiilissani sanomatta mitään ja vastaamatta edes hyvää kesä päivän jatkoa mitä itse lopuksi ystävällisesti totesin.
Sanokaa nyt miten ihmeessä ihmiset voi olla noin tökeröitä että asialliseen viestiin ei puhuta yhtään mitään? Mulle riittää ja sen profiilissanikin ilmoitan että jos seurani tai profiilini ei miellytä en jää roikkumaan enkä kiukuttele kenellekään jos seurani ei innosta mutta tuo vaikeneminen mielestäni kertoo vaan epäasiallisesta ja tökeröstä luonteesta.
Otetaan lisäksi huomioon se seikka että baarit missä itselläni on helppo lähestyä naisia ja aloitteellisuuteni katsotaan aina positiivisena lähestymisenä ja ihmiset kiinnostuu ja ne jotka eivät kiinnostu ilmoittaa sen ystävällisesti.
Mielestäni tällainen netti käytös tarkoittaisi sitä että kyseisen henkilön kohdatessani baarissa jäisi hän monttu auki tyhjä katse silmissään mitään sanomatta homer simpsonin näköisenä pöljänä seuraamaan ihmeellistä aloitteellisuuttani toteamatta yhtään mitään. Siis juurikin saa sellaisen sekopäisen kuvan jos ei vastata yhtään mitään.
Eikö tällaiset ihmiset omaa mitään vuorovaikutus tapoja ja ovat erittäin epäsosiaalisia ja pelkäävät ihmisiä jotka heidän kanssaan tulevat juttelemaan vai onko kyse vain siitä että normaali käytöstavat ovat jääneet kotona oppimatta?
Vastauksia haluan muilta kun näiltä miehiä vihaavilta palstan provoilta ja helkan tyyppisiltä feministeiltä sillä teidän vihaviestit miehiä kohtaan ovat selviä mutta mites te muut normaalit näette ja koette ihmisen joka teitä ystävällisesti lähestyy asiallisella viestillä?
Vastaamattomuudesta taas
39
672
Vastaukset
- Sorrrry
Oisko se mitä monta kertaa on todettu: naiset saavat niin jumalattoman paljon viestejä (mulle tullut joku 100 päivässä) että se sun viestisi yksinkertaisesti saattaa oikeasti hukkuahukkua. Ne saapuneet viestit kun pomppii siinä sivupalkissa silleen että jos käväset välillä tsekkaamassa tyypin profiilia, sitä viestiä ei enää olekaan siinä tarjolla, vaan sen jälkeen on jo tullut 8 muuta... Sitten ei enää muistakaan että mikä helvetti se nimimerkki olikaan, kenen profilia jut kävin katsomassa ja kelle olin vastaamassa.
Näin se menee. Valitettavasti.- IkisinkkuDeittaaja
Kiitos asiallisesta vastauksesta! On varmaan osaksi totta tuokin mutta kun katsoin hänen tilastojaan niin ei nyt liiaksi luulisi hänellä viestejä olevan etteikö ehtisi paria sanaa kirjoittaa.
- Muu syy
Pitää paikkansa, että jossain vaiheessa syy voi juurikin olla tuo viestien runsas määrä ja viestien hukkuminen.
Syy voi myös olla se, että on vaan sellainen elämäntilanne (muita kiireitä, sairasteluja, matkoja) ettei vaan jaksa kirjoittaa tai vastata kenellekkään.
Kyllähän te tilastoista näette viestitteleekö nainen vai vaan käykö vaan tavan vuoksi kirjautumassa.
Itse olen tuolla treffien puolella huomannut että heille ei ainakaan kannata laittaa viestiä joilla on se treffit plus palvelu käytössä. Tapaus meni niin että huomasin naisen huutaneen megafoniin että "juttuseuraa?" "Eikö todellakaan täällä saa viestiä?" no sitten kun olin hänen profiilinsa lukenut ja laitoin viestiä niin se normaali että vieraili kyllä profiilissani mutta ei vastausta. Heiltä jotka eivät omista plussa palvelua on tullut ihan kiitettävästi vastauksia ja juttuakin mutta kadonneet jonkin ajan kuluttua. Nyt saldo 300 viestiä 20 käyttäjältä. Suosittelen vaan laittamaan uutta matoa koukkuun ja laittelemaan silloin tällöin viestiäkin naisille siellä kun he harvoin tekevät aloitteita siellä itse
- pieni ihme jos vasta
Naiset ovat tylyjä ja tökeröitä suomessa. Sen tietää kaikki tuol ulkomailla. Joku 430 naiselle vastannut eikä vastausta takas yhtään.
- fdbdfb
"Hyi, ei taaskaan se Brad Pitt tai George Clooney, ignore"
Mielenkiintoista, ettet kaipaa vastauksia minulta, joka kirjoitan mielestäsi vihaviestejä, koska silloin kun nettideiteissä olin niin minä nimenomaan vastasin jokaikiselle asiallisen viestin kirjoittaneelle.
Asiattomiin viestiin luokittelin ne, joissa pelkästään ehdotettiin seksiä, kysyttiin mittoja tai viestissä luki vain "moi" tms.- Chattääjä&treffaaja
Kukaan muu kuin se kyseinen nainen ei voi tietää, miksei hän vastannut.
Saattaa ko. naisella olla meneillään tutustuminen johonkin mieheen. Netin ulkopuolistakin elämää deittaajilla on ja menneisyys. Yksi yhteinen syy vastaamattomuuteen naisilla voi olla se, että viestejä tulee tosi paljon, jolloin kivakin viesti hukkuu massaan. Muilla naisilla, jotka eivät saa läjäpäin viestejä miehiltä, vastaamattomuuteen on jokaisella omanlaisensa syy.
Netissä käytöstavat monilla muuttuu välinpitämättömiksi ja itsekkäiksi. Jos olet chattäillyt, niin siellä aikuinen mies voi kesken privajuttelun kadota ja mennä toisen naisen kaappiin. Chatissä voit tänään olla jonkun miehen kulta mutta huomenna hänelle pelkkää ilmaa, kun mies jo vonkailee toista naista.
Minulla alku netissä oli aivan kauheaa häslinkiä, kun useat miehet halusivat tutustua ja kaikki olivat niin samanlaisia. Pidin kirjanpitoa, että muistan, missä asui ja mitä itsestään kertoi.
Olin sekä chatissä että treffeissä. Pitemmän yhteydenpidon seurauksena miesyksilöitä kuoriutui sitten. - M_''
Samaa olen miettinyt. Huonoa käytöstä ja kielii siitä, millainen persoona livenäkin on. Ellei kyse ole näistä, jotka saavat runsaasti viestejä. Mutta ehkäpä parempi näin...
- ex-deit
"Huonoa käytöstä ja kielii siitä, millainen persoona livenäkin on."
Et voi minkään kirjoittelun perusteella sanoa millainen ihminen on livenä. Kirjoittelun perusteella sinulle syntyy vain mielikuva ko.ihmisestä, ei muuta. - 13+17
Itsellä parikin kokemusta siitä, että kun asiallisesti miehen laittamaan viestiin vastaa, kiittää viestistä ja kertoo, ettei ole kiinnostunut ja toivottaa hyvää kesää, saa haukut ja sitten jo huomaakin olevansa blokattu. No nämä pari sankaria eivät ole vielä minua lannistaneet ja vastaan edelleen kaikkiin asiallisiin viesteihin.
- -M45
Nettideittailu vaatii hyvän itsetunnon. Vastaamattomuutta, yms.ei pidä ottaa liian henk.koht.
- pieru saharassa
Toi Helka on yks ruma läski muija, mä tunnen sen.
- Netti=leikki feikki
Ap. kirjoitat
"Otetaan lisäksi huomioon se seikka että baarit missä itselläni on helppo lähestyä naisia ja aloitteellisuuteni katsotaan aina positiivisena lähestymisenä"
Mikä pakkomielle sinulla on löytää nainen nettideitistä?
Jos livessä naiset suhtautuvat noin positiivisesti lähestymisiisi kuin kerrot, niin mikä siinä on, ettet löydä naista livestä?- Unelmien Pokamies
On tätä ennenkin kysytty. Todellinen syy lienee se tyypillinen itsesäälissä ja vastoinkäymisissä piehtaroinnin suloinen katkeruus.
- IkisinkkuDeittaaja
En ole sanonut missään vaiheessa että en livenä löydä naista. Löydän kyllä ja suurinosa suhteistani on lähtenyt yöelämästä. En vaan jaksa joka kerta perustella sitä aina uudestaan ja uudestaan miksi haen mielummin netistä seuraa. Siihen löytää selityksen jos lukee mun aiempia avauksia nettideittailusta.
Mutta asian kääntäminen muihin seikkoihin ei muuta sitä tosiasiaa miksi netissä naiset käyttäytyy todella huonosti mutta live maailmassa ei.
Yksi mitä olen aina ihmetellyt selaillessani naisten deitti profiileja on se että lähes kukaan ei ei polta. Ei senpuolesta että en itsekään kun toisinaan baarissa. Ja samaan syssyyn nettinaiset sanoo että baarielämä ei enään kiinnosta.
Kun taas vertaa naisia mitä baarissa olen tavannut hyvin moni polttaa ja nekin jotka ei polta suhtautuu silti sinuun eli minuun asiallisesti.
Tuo miksi otin tupakoinnin esille on pistänyt miettimään että onko sauhuttelijat vaan sosiaalisempia ja tervejärkisempiä koska baari maailmassa on vaan täysin eri meininki parin haussa kun netissä. Baarissa ihmisillä on rento meininki mutta deiteillä taas kaikilla pipo kireällä.
Ja ennenkun tulee se isku vyön alle että "humalassa sä näytät komeammalta" niin kummasti heille seurani kelpaa seuraavanakin päivänä ja ovat ihan tavallisia työssä käyviä naisia. - Netti=leikki feikki
IkisinkkuDeittaaja kirjoitti:
En ole sanonut missään vaiheessa että en livenä löydä naista. Löydän kyllä ja suurinosa suhteistani on lähtenyt yöelämästä. En vaan jaksa joka kerta perustella sitä aina uudestaan ja uudestaan miksi haen mielummin netistä seuraa. Siihen löytää selityksen jos lukee mun aiempia avauksia nettideittailusta.
Mutta asian kääntäminen muihin seikkoihin ei muuta sitä tosiasiaa miksi netissä naiset käyttäytyy todella huonosti mutta live maailmassa ei.
Yksi mitä olen aina ihmetellyt selaillessani naisten deitti profiileja on se että lähes kukaan ei ei polta. Ei senpuolesta että en itsekään kun toisinaan baarissa. Ja samaan syssyyn nettinaiset sanoo että baarielämä ei enään kiinnosta.
Kun taas vertaa naisia mitä baarissa olen tavannut hyvin moni polttaa ja nekin jotka ei polta suhtautuu silti sinuun eli minuun asiallisesti.
Tuo miksi otin tupakoinnin esille on pistänyt miettimään että onko sauhuttelijat vaan sosiaalisempia ja tervejärkisempiä koska baari maailmassa on vaan täysin eri meininki parin haussa kun netissä. Baarissa ihmisillä on rento meininki mutta deiteillä taas kaikilla pipo kireällä.
Ja ennenkun tulee se isku vyön alle että "humalassa sä näytät komeammalta" niin kummasti heille seurani kelpaa seuraavanakin päivänä ja ovat ihan tavallisia työssä käyviä naisia.Sori, mutten jaksa alkaa etsiä jotain entisiä kirjoituksiasi.
Tuskin ymmärtäisin selitystäsi, miksi välttämättä haluat naisen nettideitistä.
Masokismilta kuulostaa tai nettideittailun tutkimiselta, jota itse teen siinä sivussa, kun odotan, että kohtalo Hänet deittiin lennättää. - 18+2
Netti=leikki feikki kirjoitti:
Sori, mutten jaksa alkaa etsiä jotain entisiä kirjoituksiasi.
Tuskin ymmärtäisin selitystäsi, miksi välttämättä haluat naisen nettideitistä.
Masokismilta kuulostaa tai nettideittailun tutkimiselta, jota itse teen siinä sivussa, kun odotan, että kohtalo Hänet deittiin lennättää.Sinun mielestäsi deittailua ei saisi harrastaa muut, kuin ainoastaan ne ketkä ei saa seuraa tavallisesta elämästä?? Pikkasen konservatiivinen sinun maailmasi, joten tervetuloa 2010 luvulle.
- Netti=leikki feikki
18+2 kirjoitti:
Sinun mielestäsi deittailua ei saisi harrastaa muut, kuin ainoastaan ne ketkä ei saa seuraa tavallisesta elämästä?? Pikkasen konservatiivinen sinun maailmasi, joten tervetuloa 2010 luvulle.
Kuka on sanonut, ettei SAA. En minä ainakaan.
Saahan ihmetellä, jos deittailu on yhtä tuskaa ja naiset ignooraa deitissä, niin miksi, oi miksi siellä pitää pysyä kuin täi tervassa kärsimässä. Ja tämän palstan täyttää naisten haukkumisella, kun itse ei osaa nettideittailla. Tosikko ja huonolla itsetunnolla varustettu ei osaa oikealla tavalla rennosti suhtautua nettideittailuun.
Jos ei osaa deittailla, niin menis sinne missä on hyvä olla. Jos livessä on naiset hyviä ja seuran saanti onnistuu.
Niin ihme touhua. - Unelmien Pokamies
Netti=leikki feikki kirjoitti:
Kuka on sanonut, ettei SAA. En minä ainakaan.
Saahan ihmetellä, jos deittailu on yhtä tuskaa ja naiset ignooraa deitissä, niin miksi, oi miksi siellä pitää pysyä kuin täi tervassa kärsimässä. Ja tämän palstan täyttää naisten haukkumisella, kun itse ei osaa nettideittailla. Tosikko ja huonolla itsetunnolla varustettu ei osaa oikealla tavalla rennosti suhtautua nettideittailuun.
Jos ei osaa deittailla, niin menis sinne missä on hyvä olla. Jos livessä on naiset hyviä ja seuran saanti onnistuu.
Niin ihme touhua.No just näin. Tämä ei tosiaankaan ole ensimmäinen kerta kun IkisinkkuDeittaaja valittaa samasta aiheesta ja samalla kertoo miten livenä on niin helppoa baarissa tähän verrattuna. Voi vaan ihmetellä, että kuinka hän edelleen on sitten Ikisinkku.
Nettideittailu ja siitä kiukustuminen on noidankehä jota on vaikea korjata. Vaikka luulee, että omat kielteiset tunteet ei näy päällepäin, vaikuttaa ne kuitenkin käytökseen ja toimintaan. Mitä enemmän nettideittailu kiukuttaa ja katkeroittaa, sitä todennäköisemmin se menee pieleen jatkossakin. Kannattaa suosiolla ottaa pään selvitys tauko ja palata asiaan myöhemmin uudestaan jos ihan pakko on netistä se kumppani löytää. - Vedä kettu päähäs
Unelmien Pokamies kirjoitti:
No just näin. Tämä ei tosiaankaan ole ensimmäinen kerta kun IkisinkkuDeittaaja valittaa samasta aiheesta ja samalla kertoo miten livenä on niin helppoa baarissa tähän verrattuna. Voi vaan ihmetellä, että kuinka hän edelleen on sitten Ikisinkku.
Nettideittailu ja siitä kiukustuminen on noidankehä jota on vaikea korjata. Vaikka luulee, että omat kielteiset tunteet ei näy päällepäin, vaikuttaa ne kuitenkin käytökseen ja toimintaan. Mitä enemmän nettideittailu kiukuttaa ja katkeroittaa, sitä todennäköisemmin se menee pieleen jatkossakin. Kannattaa suosiolla ottaa pään selvitys tauko ja palata asiaan myöhemmin uudestaan jos ihan pakko on netistä se kumppani löytää.Mitä se unelmien pokamieskin täällä perseitä nuoleskelee. Lueppa omia aikaisempia viestejäsi missä valitit ongelmiasi. Jos kerran elämä rullaa niin hittoako täällä enään pyörit? Varsin femakkomainen mielistelijä sinustakin tullut.
- Unelmien Pokamies
Nainen ei vastaa = naista ei kiinnosta. Niele se ja elä sen kanssa jos meinaat nettideittailua kestää. Hetken se itseänikin jurppi mutta kun luki näitä juttuja ja tajusi sen olevan yleinen ja jopa kansainvälinen ilmiö niin en jaksanut itseeni ottaa.
Syy miksi kaikki naiset ei vastaa kohteliaasti edes "ei kiitos": Ne miehet jotka kimpaantuu eikä ota kieltäytymistä hyvällä. Kaikki pääsee vähemmällä kun ei lähetellä turhia viestejä kun tilanne ei ole mihinkään johtamassa.
Jossittelua: Jos (ja jos ja jos...) kaikki miehet kohdistaisivat viestinsä vain niihin naisiin, joiden kanssa profiilit sopii toistensa hakuehtoihin ja suunnilleen oivaltaisivat, että ne kauneimmat ei ehkä aio pariutua pallinaamaisen miehen kanssa 200km päästä, naiset ei ehkä enää hukkuisi viesteihin ja vähitellen he vastaisivat suurempaan osaan. Jos miehet ottaisivat kohteliaan kieltäytymisen hyvällä vastaan, ehkä uudet nettideittailevat naiset eivät enää arastelisi vastata kohteliaasti ei ja vähitellen yhä useampi nainen vastaisi edes jotain.- jopollihg
Juuri näin. Naisten postilaatikon hitaampi täyttyminen johtaisi mahdollisesti myös siihen, että naiset parantelisivat omia profiilikuvauksiaan ja alkaisivat ehkä jopa itsekin tekemään avauksia kiinnostavan oloisille miehille.
- Voi reppanaa
Hitto oikesti, mitä irtopisteiden keräilyä sinäkin unelmien pokamies harrastelet.
- -N-
Voi reppanaa kirjoitti:
Hitto oikesti, mitä irtopisteiden keräilyä sinäkin unelmien pokamies harrastelet.
"Voi reppanaa"
Jollakin ikuisesti sinkkuna pysyä haluavalla on päähänpinttymä, että naisen kanssa ei voi onnistua pariutuminen Suomessa.
Jos joku mies uskaltaa vihjaista, että naisen kanssa voi onnistua solmimaan kestävän ihanan rakkaussuhteen, niin sellainen mies on ikisinkkumiesporukan petturi, "reppana".
Kun on pakkomielle ja oikein yliopistotutkimuksun sen voi todistaa oikeaksi, niin ei ikisinkut halua onnistua pariutumisessa. Naisten nirsoutta ja ilkeyttä on sekin, jos joku mies on onnistunut pariutumaan. M.O.T. - 1+11
-N- kirjoitti:
"Voi reppanaa"
Jollakin ikuisesti sinkkuna pysyä haluavalla on päähänpinttymä, että naisen kanssa ei voi onnistua pariutuminen Suomessa.
Jos joku mies uskaltaa vihjaista, että naisen kanssa voi onnistua solmimaan kestävän ihanan rakkaussuhteen, niin sellainen mies on ikisinkkumiesporukan petturi, "reppana".
Kun on pakkomielle ja oikein yliopistotutkimuksun sen voi todistaa oikeaksi, niin ei ikisinkut halua onnistua pariutumisessa. Naisten nirsoutta ja ilkeyttä on sekin, jos joku mies on onnistunut pariutumaan. M.O.T.Motti nainen iski jälleen eri nimimerkillä. Joku Ylen piilomainostaja?? Femakoiden mielipiteet ei kiinnosta. Puhukoon ne joilla on oikeasti asiaan joku mielipide.
- Motti nainen
1+11 kirjoitti:
Motti nainen iski jälleen eri nimimerkillä. Joku Ylen piilomainostaja?? Femakoiden mielipiteet ei kiinnosta. Puhukoon ne joilla on oikeasti asiaan joku mielipide.
Hei, vakinikkiä käyttävä "1 11" :D
Femakko tai ei, niin herättää sinua haluaisin. Minua ei muutes ole kukaan livetuttu kutsunut femakoks.
Suosittelen, että kuuntelet kriittisiäkin mielipiteitä etkä vain myötäkarvaan silitystä.
Itse todellakin käytän vaihtelevia nimimerkkejä, koska en aio jäädä tälle palstalle asumaan. Enkä muuallekaan, ei sen puoleen.
Vältän kaikkea pysähtymistä pitkäksi aikaa, jämähtämistä johonkin, jonnekin, jonkinlaiseen toimintaan. Etenkin, jos se ei suju hyvin.
Suosittelen sullekin!
Jos ei sulla nykyinen malli naisten metsästyksessä toimi, niin vaihda tyyliä ja metsästysmaita.
Vaihda netti liveen puoleksi vuodeksi, harrastusten parissa voi jutustella ja tutustella, työelämässä samoin, käytä mielikuvitusta, keksi tikusta asiaa jossain, hiekkarannalla rantaleijonana esmes.
Tykkään susta ♥ ystävänä!
Kiitos nikkiehdotuksesta!
- nettinainennn
Elämä on opettanut ettei kannata kirjoittaa eikä puhua ei-toivotuille miehille.Jos laittaa sanankin niin ne rohkastuu kommunikoimaan. Ihan siksi ei voi vastailla ystävällisyyttään.
- EiIkideittaajaNainen
Kyllä ne miehet käyttäytyy ihan samoin. Itse olen tehnyt aloitteita monellekkin ja 1 vastasi takaisin.
Ja sitten, kun olen vastannut miehelle, tavattu ja tuntui synkkaavan, vaihdettu numeroitaja sitten NOTHING!
Nimenomaan kertoo käytöstavoista aika paljon, eikä tarvi ihmetellä jos ei netistä seuraa löydy jos ei hemmetti soikoon voi edes vastata. - ,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,
- :D:D:D
Ehkä naiset ovat tylyjäkin kun eivät vastaa, mutta itse ainakin ajattelen että minulla ei ole mitään velvollisuutta selitellä miehille miksi en kaikista heistä kiinnostu. On sen verran karvaita kokenut miesten taholta(seuraajat, vainoajat, manipuloijat jne.) jo nuoresta tytöstä lähtien että oppinut jotenkin tylysti suhtautumaan miehiin.
Tosin yritän nykyisin olla kohtelias ja vastata kaikille edes sen ei kiitos. Mutta se on ehkä ollut virhe enkä enää aio tehdä niin. Juuri pari päivää sitten minulle kirjoitti mies joka vaikutti uskonnolliselta(kuvassa seurakuntansa, joku ihme uskonto). No itse olen pakana ja tämä kyllä löytyy minun tiedoistani jos viitsii lukea eikä vain tuijota kuvaa(kuten herra kertoi tekevänsä, ei voi kuulema muuta kuin tuijottaa kun on niin suloinen kuva).
Tiedoissani löytyy siis että työskentelen jumalattarien, kristallipääkallojen ja henkiolentojen kanssa ja joogaan ja meditoin yms. kivaa harrastelen. Siksi ajattelin että en kyllä ole yhteensopiva kyseisen herran kanssa ja kiitin häntä viestistä ja toivotin hyvää kesän jatkoa, mainitsin että olen etsimässä itseni kanssa samanhenkistä miestä.
No siitäkös herra vasta innoistuikin! Tuli niin perusteellinen ja pitkä viesti, kuvailtu ummet ja lammet itseään ja omaa elämäänsä ja kysymyksiä, haluaa tietää minusta KAIKEN, käynkö baareissa, millaista elämää olen aikaisemmin viettänyt jne. Monta kertaa mainitsi olevansa Jumalaa Pelkäävä ja ehdottomasti haluaa vaimokseen Jumalaa Pelkäävän naisen. Viesti olikin niin hurmoshenkinen että kyllä hieman alkoi pelottaakin.
Vastasin kuitenkin vielä ei kiitos ja toivoin että mies löytää jonkun mukavan, Jumalaa Pelkäävän naisen, blokkasin miehen mutta nyt hän on löytänyt minut facebookista.
Kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällään kantaa...siis olen jo 40-v, luulin jo että tässä iässä saisi olla rauhassa hörhöiltä... - 13 + 14
Jos vastausta ei kuulu, se tarkoittaa ettet herättänyt tarpeeksi kiinnostusta. Yksinkertaista ja helppoa. Anna olla, eteenpäin. Turha jäädä roikkumaan. Mitä sinä sillä ei-vastauksella ja kesäntoivotuksella teet? Mitään muuta kuin uutta koukkuun ja rennompi asenne.
Toivottavasti itsekin katselet useampaa kerralla, kumppanin löytäminen täältä on niin vaikeaa, että jos keskityt yhteen kerrallaan kuukausikaupalla niin ei elinikä riitä kenenkään löytämiseen. Sitä paitsi nämä naiset jotka välissä kokeilevat jotain muuta ja havaitsevat huonoksi, saattavat myöhemmin ottaa sinut tarkempaan tutkiskeluun ja kuka tietää mitä tapahtuu.- Ystävällinen mies
"Sitä paitsi nämä naiset jotka välissä kokeilevat jotain muuta ja havaitsevat huonoksi, saattavat myöhemmin ottaa sinut tarkempaan tutkiskeluun ja kuka tietää mitä tapahtuu. "
Kakkosvaihtoehtona?
Älä nyt naurata.
- Ystävällinen mies
VASTAAMATTOMUUDESSA ei mielestäni ole mitään ongelmaa koska se vain tarkoittaa että toisen profiilia vilkaistessa niin ei kiinnostanut tarpeeksi.
Mielestäni on ongelmallista jos nettideitissä kiinnittää huomiota liikaa ensikontaktiin eli aloitusviestiin jos se kuitenkin on asiallinen eikä vain esimerkiksi "moi!"
Toisaalta, minähän en päätä toisten puolesta että millä perusteella he seuraa etsivät.
Uskon että tarpeeksi fiksu nainen jota etsin tunnistaa minun laaditusta profiilistani eikä kiinnitä huomiota vaikkei viestini heti tekisi vaikutusta.
KESKUSTELUN LOPETTAMINEN onkin sitten toinen juttu.
Se oli asia joka katkaisi minulla ns. kamelin selän kun nettideittailua vielä "harrastin".
On täysin käsittämätöntä että muutamia viestejä vaihdettuasi ja jopa useitakin niin toinen vain lopettaa viestien lähettämisen kadoten kuin se kuuluisa pieru saharaan.
Toinen jää siinä odottelemaan viestiä muutaman päivän ja miettimään mikä meni vikaan.
Keskustelu tulisi jotenkin päättää ja kaikki tekosyyt siitä että "miehet jää sitten roikkumaan tai kyselemään syytä" eivät ole riittäviä selityksiä sille miksi ei voi ystävällisesti sanoa että "et ole tyyppiäni, kiitos viesteistä ja hyvää jatkoa" tms.
Sellainen viestintä tapa jossa vaihdella viestiä ja kontakti toiseen ihmiseen on jo syntynyt ja siitä voi vain kadota johonkin on epäkypsää, lapsellista ja täysin käsittämätöntä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
Sama koskee jos kuvien vaihdon jälkeen toisesta ei kuulu mitään.
Uskomatonta. - Treffipalstani
Kaikki ne apinat, jotka eivät osaa edes pienintäkään sivistystä, eivätkä osaa vastata saapuneisiin viesteihin tulisi poistaa kokonaan treffipalstoilta modejen toimesta, ihan yhtälaill kuin nämä nais sankarit, jotka uusii uusimistaan ilmoitustaan, ja miehen hakukriteereinä on 18-80 vuotiaat, kehtaavat vielä väittää olevansa tosimielellä liikkeellä, just.
Itse jos loisin treffisivuston, siellä olisi sääntönä sellainen, että kaikkiin saapuneisiin vastauksiin on vastattava, tai se on fudut palstalta ikuisesti. Palstallani olisi ilmianto nappula, jota vastausta odottavat voisivat sitten painella, kun vastausta ei toiselta kuulu tietyn ajan sisällä, ja näin ylläpito heittäisi ilmoittelijan automaattisesti pihalle, vailla minkäänlaista seli seliä.
Tätäen palstaltani katoaisivat ne hupa ilmoittelijatkin, jotka vain keräilevät vastauksia, eikä ole tarkoitustakaan vastata kenellekkään. Samoiten maksulliset eivät edes pääsisi palstalleni ilmoittelemaan, kyllä teidät tunnistaa jo kaukaa, kun on muutama sata ilmoa itsekkin tullut luettua vuosien saatossa. Huijari ilmoituksia tekevät linkattaisiin taas suoraan poliisille sitä mukaan, kun ilmiantoja tulisi. Lisäksi huijareiden ja maksullisten ilmiannosta voisi saada palstallani myös jonkinlaisen palkinnon. Mikä myös olisi oleellista, niin verkkopankki tai vastaava tunnistautuminen olisi myös käytössä, jottei palstalleni tulisi lainkaan ei tunnettuja henkilöitä. - Palaute annettava
Muista nyt ihmeessä antaa todella negatiivinen palaute myös näille naisille, jotka eivät hallitse sivistystä saatikka pienintäkään käytöstapoja, kun eivät vastaa. On todella turhauttavaa odotella viikko tolkulla vastauksia. Niin minäkin annan palautteen tietyn ajan jälkeen, ja niin että tuntuu varmasti, ja ihan kostoksi vielä sellaista postia käyttäen, että eivät ensinnäkään tiedä, keneltä vastaus tuli, ja johonka ei voi lainkaan vastata takaisin, koska sitä osoitetta ei ole olemassakaan.
- Deittaaja
Minä kyllä vastaan, saatan kirjoitellakin vähän aikaa. Silloin kun toinen on "langan" toisessa päässä niin saattaa olla välillä hankala kun pitää vuorotellen vastata ja pysyä vielä järjellisessä jutustelussa. Mutta ei minua ole kun yksi blokannut ja minä en yhtään. Ihan kivoja tyyppejä ollut monta. Jos ei blokkaa niin saattaa sama tyyppi kirjoitella myöhemmin ja natsaa silloin paremmin. Niinhän se on tosielämässäkin. Vuosien jälkeen kohtasimme uudestaan Bläp bläp... Blokkari veti vaan turhaan hernettä nenään.
- Olet helmi
Mikäli olet nainen, ja toimit todellakin noin, että jokaisen kanssa keskustelet ja edes koitat hieman tutustua, olet ainutlaatuinen helmi, josta kanssa siskosi treffipalstoilla voisivat ottaa todellakin mallia. Yleensä jos vahingossa joku vastaa on ensinmäisenä pinnallisena pyytämässä kuvaa, eikä ole haluakaan edes yrittää muutoin tutustua, oli sitten leikki tai tosimielellä seuraa hakemassa.
- Varoitus Miehille!!
VAROITUS MIEHILLE!! mm. Iskurin, suomi24 treffipalstoille on pesiytynyt petostehtailijoita. Esiintyvät nuorina naisina hakevat seksiseuraa, vastattuaan nämä sankarit yrittävät saada sinut liittymään joko lisäkuvilla naisesta, tai jutustelun jatkon ehtona maksullisiin ulkomaisiin treffisivustoihin, kuten amortreffit, flirtfair, ja euroaffairs. Seuraa ette näiltä tule saamaan, heitä kiinnostavat vain luottokorttitietonne.
Vinkkinä kannattaakin näille "sankareille" vastata kahdesta eri sähköpostista, ja katsoa, saatko identtiset tai lähes identtiset vastaukset, jolloinka olet kohdannut huijarin. Itse linkitän nykyisin automaattisesti nämä poliisille, ja kehotan muitakin niin tekemään, vaikka arka asia onkin asiassa miehen kannalta, mutta en suvaitse tuollaista kusetusta enää tippaakaan, enkä ole kyllä itse näihin kusetuksiin edes mennyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2695792Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191211
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131161Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41941RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912