mies petti viikonloppuna parhaan kaverini kanssa!!!

rikki revitty

En voi uskoa tätä tapahtumaa. Vietimme iltaa kolmestaan, minä kuljettajana, mieheni ja paras kaverini nauttivat alkoholia. Illalla minulle tuli jo tunne että jotain on pielessä ja jotain tulee tapahtumaan. Mieheni ei ole millään tavalla ikinä pitänyt ystävästäni.. voi sanoa että jopa inhonnut häntä. Ystäväni nautti illan aikana liikaa alkoholia joten otin hänet sohvalleni nukkumaan ja mies jäi sinne myös katsomaan telkkaria. Jokin kutku sisälläni tiesi mitä tulee tapahtumaan joten menin makuuhuoneeseen ja esitin nukkuvaa.. ei mennyt kauan kun aloin kuulemaan seinän takaa ääniä mitä en ikinä halunnut kuulla.. siinä minä istuin sängyllä ja kuuntelin miestäni ja parasta kaveriani. Seksiin asti he eivät kerenneet koska keskeytin heidän touhut huutaen ja hakaten.. koko tapahtuma on minulle hämärää menin niin shokkiin.. ampaisin suoraan yövaatteilla pihalle ja autoon.. tärisin ja oksensin.. ajoin yöllä yli 200km ystäväni luokse.. en tiedä miten tästä selvitä. Ystäväni kanssa olimme kuin siskot, en voi ajatellakkaan että koskaan katsoisin häntä enää silmiin. Mieheni kanssa olemme olleet 5 vuotta yhdessä josta 10kk naimisissa. Hän anelee, sanoo katuvansa, ei tiedä mikä häneen meni. Sanoo olevan ensimäinen kerta mutta jos hän kehtaa tehdä noin silmieni alla mitä hän pystyy tekemään selän takana. Myönsi että jos en olisi "herännyt" ei olisi kertonut. Eivät siis kerennyt seksiin asti mutta oksettaa ajatus että siihen se olisi päätynyt jos en olisi keskeyttänyt. En tiedä pystynkö antamaan tätä ikinä anteeksi. Mies on ollut aiemmin vähän huli vili ja lupaa nyt muuttua. Myönsi että ei ole yhdessä olo kiinnostanut oikein muutamaan kuukauteen mutta tajuaa nyt mitä on menettämässä. Pelkään jos jatkan suhdetta että katkeroidun ja yhdessä olo osaltani on väkinäistä, mutta kun en toisaalta haluaisi luovuttaa.

13

4080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netta.

      Niin. Kirjoituksesi luettuani minulle tuli heti mieleen "etsi tästä tarinasta kolme virhettä"

      1. virhe: mies yritti seksiä toisen kanssa
      2. virhe: tuo toinen oli ystäväsi
      3. virhe: sinä olit paikalla!

      Ja kun miehesi sanoi, ettei olisi sinulle kertonut, ellet olisi "herännyt", niin mielestäni se osoittaa hänen katumustaan pelkästään kiinnijäämisestä. Et voi ikinä enää luottaa siihen, ettei mies juokse vieraissa heti, kun silmäsi välttää. Eikä myöskään voi tietää ja luottaa, onko jo monta kertaa käynyt niin.

      • rikki revitty

        Niinpä... kysyinkin häneltä että kadutko pettämistä vai sitä että jäit kiinni?? Vastasi että pettämistä. Heti perään kysyin siitä että jos olisinkin oikeasti nukkunut olisitko kertonut. Pettämistä olen ennenkin epäillyt ja huhuja kuullut. On kieltänyt aina ja empä ole mitenkään voinut todistaa. Paitsi nyt sitten kauheimman kautta omin silmin. Se että olimme muutama päivä aikaisemmin harrastaneet seksiä ja nyt hän halusi sitä toisen kanssa. Ystävästäni tiedän että sitä en tule koskaan antamaan anteeksi, enkä edes yritä. Miehen kohdalla tilanne eri, vasta naimisiinkin menty. Lapsia ei onneksi vielä. Sanoin että en pysty antamaan tätä ikinä anteeksi saati unohtamaan. Hän jankuttaa että ajan kanssa, luottamus palaa ajan kanssa jne jne. Asia painaa koko ajan mieltä. Hän sanoi että jos hän ei enää rakastaisi minua, miksi anoisi siinä itkien anteeksi antoa ja etsi minua koko seuraavan päivän kun yöllä autolla lähtiin enkä enää vastannut puhelimeen. Voiko tästä oikeasti selvitä ajan kanssa ja voiko tälläisen jälkeen saada enää ikinä luottamusta takaisin?? Hän suoraan sanottuna repi koko elämäni palasiksi silmieni edessä


      • Sama tilanne
        rikki revitty kirjoitti:

        Niinpä... kysyinkin häneltä että kadutko pettämistä vai sitä että jäit kiinni?? Vastasi että pettämistä. Heti perään kysyin siitä että jos olisinkin oikeasti nukkunut olisitko kertonut. Pettämistä olen ennenkin epäillyt ja huhuja kuullut. On kieltänyt aina ja empä ole mitenkään voinut todistaa. Paitsi nyt sitten kauheimman kautta omin silmin. Se että olimme muutama päivä aikaisemmin harrastaneet seksiä ja nyt hän halusi sitä toisen kanssa. Ystävästäni tiedän että sitä en tule koskaan antamaan anteeksi, enkä edes yritä. Miehen kohdalla tilanne eri, vasta naimisiinkin menty. Lapsia ei onneksi vielä. Sanoin että en pysty antamaan tätä ikinä anteeksi saati unohtamaan. Hän jankuttaa että ajan kanssa, luottamus palaa ajan kanssa jne jne. Asia painaa koko ajan mieltä. Hän sanoi että jos hän ei enää rakastaisi minua, miksi anoisi siinä itkien anteeksi antoa ja etsi minua koko seuraavan päivän kun yöllä autolla lähtiin enkä enää vastannut puhelimeen. Voiko tästä oikeasti selvitä ajan kanssa ja voiko tälläisen jälkeen saada enää ikinä luottamusta takaisin?? Hän suoraan sanottuna repi koko elämäni palasiksi silmieni edessä

        Sama kokemus minulla vuosien takaa. Ainoa ero oli se että olin 7 kk raskaana. Raskauden vuoksi päätin antaa anteeksi ja teimme myöhemmin vielä kaksi lasta lisää. Yhteiselomme jatkui tuon tapahtuman jälkeen 15 vuotta. Mitä se kuitenkin aiheutti suhteeseemme on aikas traagista. Nimittäin vaikka annoin anteeksi en kuitenkaan sisälläni sitä pystynyt tekemään enkä unohtamaan. Menetin parhaan ystäväni ja oman itsetuntoni vaikka mies jäikin. Luotin kyllä aina välillä mutta jokaisessa riidassa asia nousi aina esiin. Se oli miehellekkin jo kohtuuton rangaistus kuulla vuodesta toiseen tekemästään virheestä. En kyennyt enään suutelemaan miestäni vaikka seksiä toki harrastettiin. Läheisyys ei olut sama eikä turvallisuuden tunne. Ihanat lapsemme on kuitenkin asia jota en kadu eli en kadu yhteiseloamme. Erosimme koska rupesimme molemmat kaipaamaan läheisyyttä johonkin ihmiseen ja välillämme ei sitä koskaan olut. On vaikea neuvoa mitä tietä toisen tulisi kulkea koska kukaan toinen ei voi tietää mikä sinulle on parasta mutta ehkä minä silti neuvon irti päästämään kun ei niitä lapsia vielä siinä ole.


    • levoton luonne

      Olen samaa mieltä, että mieheen ei voi ehkä koskaan?luottaa ja onko touhunnut jo ennenkin ja loppuun asti. Vaikka oli pöhnässä, mitä se kertoo, että mies noin helposti unohti vaimon olemassaolon viereisessä huoneessa. Tulee kyllä mieleen, että oliko se ensimmäinen kerta.

      Jos itsestä siltä tuntuu, niin yritä jatkaa. Voihan olla, että mies tulevasti on itse siveyden sipuli.
      Nyt kyllä näyttää, että miehesi tosiaan on hulivili tyyppi. Luonnettaan on vaikea muuttaa. Tämän kaverin kanssa voit joutua katsomaan läpi sormien, jos mielit yhdessä olla.

    • Myötätunto

      Tuo "pari" kännisikaili. Ennakkotuntemuksesi oli täysin oikea!

      Ei tasan tarkkaan ole eka kerta kun tuo mies pettää! Vaimon parhaan kaverin kanssa 10kk omista häistään, omassa kodissa touhuilu on tosi härskin miehen touhuja. Noin härskiin tekoon kykenee vain mies, joka on alittanut jo monta aiempaa pettämiskynnystä, kun on tuolla tasolla oman sikailunsa kanssa.

      Lisäksi, että ystäväsi on nainut miehesi kanssa ennenkin, sohvalle sammuminen lienee ollut täyttä feikkiä sulle. Sen todistaa se, että ystäväsi heti "kännistä herätessään" innostui mukaan touhuamaan. Kukaan paras ystävä, joka herää sohvalta siihen että parhaan kaverin mies kähmisi, ei olisi samantien mukana, tosta vaan. Ensi kerralla uskollinen ystävä pelästyisi mitä tapahtuu ja pakenisi paikalta, vaikka makkariin sun viereen tai kotiinsa.

      Ystävättäresi voi katua. Jos katuu, voi kertoa sulle enemmän, jos nyt haluut kuunnella. Mutta varo:nämä "ystävät" on katalia, hän voi myös, kuten mieskin, valehdella sulle mitä vaan, ihan vaan suojellakseen miestäsi, älä luota yhteenkään sanaan mitä sanoo, mutta varauksella voit kuunnella, jos syyllisyydentuntoisena paljastaisi jotain lisää.

      Sori että oon suoraviivainen, vaikka sä oot shokissa, mutta mies joka loukkaa sinua noin pahasti, omassa kodissasi, jonka pitäisi olla sulle turvapaikka maailmassa, ei ole minkään eikä sun arvoinen. Jonkun pitää sanoa se sulle.

      Älä usko kummankaan ruikutuksiin.V*t toi mies mihinkään muutu, koska juo itsensä humalatilaan, seuraava kännimoka on vain ajan kysymys. Jos nyt haluaisit antaa anteeksi, sulla on tosi pitkä tie. Oletan että teillä ei ole lapsia, jos ei ole, ei kannata antaa anteeksi, löydät paremman uuden.

      Paljon jaksamisia ja haleja sulle, kerro avoimesti vanhemmillesi miten kävi, saat tukea heiltä.

    • öhköhh

      Aika röyhkeä mies että pettää sinun ollessa viereisessä huoneessa. Tämän kertoo siitä ettei arvosta sinua yhtään. Etsi joku parempi mies. Uskon ihan samaan kuin edellinen että feikkasi sohvalle sammumisen ja odotteli sopivaa hetkeä.

      Heillä on ollut jotain ehkä jo pidemmän aikaa ja mies on kertonu inhoavansa naista, siksi että välttyisi kiinnijäämiseltä

      Älä jää suhteeseen kynnysmatoksi. Mies pihalle ja uutta kehiin.

    • tämäntaivaanalla

      Ei mitään ennenkuulematonta tämän taivaan alla. Tilaisuus tekee varkaan, mihin ei haluaisi edes syyllistyä. Vaatii todella paljon sekä ymmärrystä, että anteeksiantoa teiltä kaikilta jotta voitte mennä yhdessä tuosta eteenpäin, MUTTA..

      Mieheltäsi ja luultavasti myös ystävältäsi puuttuu parisuhteen tärkeimmän asian sisäistäminen: pettäminen on väärin. Parisuhde perustuu luottamukseen. Helppoja tilanteita, ihastumisia ja houkutuksia tulee aina vastaan. Viisi vuotta parisuhdetta on jo arkipäiväistynyt ja niin tulee käymään kaikissa suhteissa. Pettäminen ei ole siihen oikea ratkaisu.

    • 20+3

      Tuttavapiirissä oli ihan täsmälleen samanlainen tapaus, aviovuosia vain takana enemmän. Ainakaan siinä tapauksessa pettäminen ei ollut ainoa kerta eikä myöskään viimeinen katumuksesta huolimatta.

      Mutta eihän sitä voi varmuudella tietää mikä miehesi tilanne ja tulevaisuus olisi. Ei sinun kannata tehdä hätiköityjä ratkaisuja. Olen myös sitä mieltä, että kerro lähimmillesi, mitä tapahtui. Näin he voivat tukea ja auttaa sinua ja kertoa, mitä mieltä he ovat miehestäsi. Ystävillä voi olla tietoa miehen aiemmista parisuhteista ja vanhemmat voivat nähdä paremmin minkä tyyppinen kaveri on pohjimmiltaan. Rakkaushan voi sokaista. Tai sitten mies teki nyt tässä kohtaa elämänsä suurimman virheen, joka ei toistu. Itseni olisi kyllä siihen tosi vaikea uskoa.

    • jhköh

      ja mitä tapahtui sen jälkeen kun lähdit pois? Jäikö miehesi ja kaverisi rakastelemaan. Olisin mieluummin heittänyt kaverisi pihalle.

    • rikki revitty

      Kuulemani mukaan lähtöni jälkeen ei enää tapahtunut mitään.. en olisi pystynyt jäämään, lähtö oli ainoa vaihtoehto. Mieheni on sanonut joka päivä että ymmärtää että teki elämänsä suurimman virheen ja katuu sitä valtavasti. Kuten aiemmin kirjoitin sanoi että viimeiset pari kuukautta olleet hänen osaltaan nihkeää, mutta nyt tajuaa mitä on menettämässä. Tämän viikon käytös täysin erilaista kuin ennen, juuri sellaista kun olen sen aina toivonut olevan. Sanoin hakevani avioeroa välittömästi, mutta hän ja ehkä itsekin toivon vielä mahdollisuutta yrittää. Välillä olo on parempi ja välillä ei täydy paljoakaan sanoa kun itku pääsee. Näen hänenkin silmistä kuinka pahaa hänellä tekee nähdä se kuinka pahan olon hän minulle aiheutti.

      • Pakko jaksaa

        Olet nyt heikossa kunnossa (googlaa traumaattinen kriisi), etkä vielä pysty tekemään oikeaa päätöstä. Kun aikaa kuluu, tiedät kyllä, mitä haluat. Puhun kokemuksesta, oman puolison (12 vuotta naimisissa, lapsiakin on) lyhyt salasuhde paljastui vajaa vuosi sitten. Vein eropaperit keväällä. Oma olo helpotti, kun tein eropäätöksen. Miestä kaduttaa, kun tajusi tehneensä elämänsä pahimman virheen.

        Koeta jaksaa, parempi olo tulee kyllä, vaikka nyt ei siihen jaksaisi uskoa.


    • Anonyymi

      Tuliko ero?

    • Anonyymi

      No mikset uskoisi. Nykyään kaikki pettää. Kaikki vaan ei jää kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe