Ollaan muuttamas erilleen ja haluan täältä saada mielipiteitä, että kuka päättää miten kauan kihlasormusta pidetään? Saanko ottaa sormukseni pois sormesta milloin vain vai kyselenkö puolisolta asiaa sormusten suhteen? Ei olla muuttamas enään yhteen.
erillee muutto ja kihlasormus??
kinkelöinen
3
376
Vastaukset
- pois vaan
Voit poistaa heti kun olet muuttanut omaan kotiin, koska ette palaa enään yhteen.
- huispoiskoo
Heti pois. Miulla oli saman päivänä uusi miesystäväni ja hää ei tykänny, et pidin sormusta. Eli heti poismuuton jälkeen pois ja elämä alkaa siittä.
- oma päätös
Muutto ja sormus ei liity toisiinsa. Otat sormuksen pois kun haluat! :)
Itse ottaisin heti kun eropäätös on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122549Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1002495Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072164Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261526Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1351264
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146