Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

When too much is enough?

jack-of-all-trades

Kilometrejä mittäriin kertynyt jonkin verran yli 40, kuitenkin alle 50. Sydän jyskää kuin teinillä konsanaan ja rokki soi :)
Lapset alkaneet ulkoistautua ja parisuhde lipuu kauemmaksi ja kauemmaksi. Tuntuu, että vielä olisi annettavaa. Vaimon kanssa käyty asioita lukuisia kertoja läpi ilman mitään järkevää lopputulosta. Parisuhdeterapia loppui vaimon toimesta. Tuntuu, että ainut yhdessäpitävä asia on asuntolaina ja se, että vaimo on työtön. Olen väsynyt elättämään aikuista naista. Toki hän pesee pyykit, laittaa ruuat jne. Tietenkin arvostan näitä seikkoja, mutta yritä nyt muuttaa nuo rahoiksi joilla maksetaan yhtyeistä velkaa.
On niin tyhjää kun ei ole mitään sanottavaa toiselle, ja sama toisinpäin. Milloin voi tietää, että "nyt riitti"?

8

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämän nälkä

      ....tai kun olet matkalla kotiin ja sen toisen näkeminen ei tuokaan enää sitä lämmintä tunnetta sydämeen. Et odota puhelua,viestiä tai näkemistä. Pakkopullaa. Ja kuitenkin jostakin kalvaa huono-omatunto,että kun joskus sitä rakkautta oli,kovastikin.
      "nyt riitti" tuli mulle vähän 40 kynnyksen yli hypänneelle naiselle toukokuussa. Tuli vaan niin voimakkaasti selkä-seinään- vasten olo,että jos en nyt uskalla etsiä tämän kaiken elämän seasta itseäni niin milloin sitten.... Asioilla on tapana järjestyä tavalla tai toisella ja siihen aion luottaa. Edetä pienin askelin ja katsella ja kuulostella. Jos sitä vaikka joskus löytäisi jonkun omaan kylkeenkin ihmettelmään tätä samanlaista maailmanmenoa.....

    • jack-of-all-trades

      Huh, on kyllä lähes 1:1 mun fiilisten kanssa. Duunista on mukava päästä pois, mut sekin autuus katoaa kotiin tultua. Mekin ollaan oltu yhdessä ihan hiton kauan - et kai tässä vähän aristeleekin eroa. Ei vaan sitten millään tämä eläminen "sisko ja sen veli" pohjalta anna elämälle mitään.
      Joskus nuorena (ja naivina?) kuvittelin tässä iässä elämän olevan hyvin uomissaan....ja nyt pitäisikin repiä kaikki auki.

      • Elämän nälkä

        Ei kali sitä kukaan ajattele suhteeseen mennessään,etteikö se kestäisi sinne elämän loppuun,mut onko sitä pakko kestää/sietää sinne asti?!??...... Kuka muu täällä lopulta seisoo sun ajatusten ja mietteiden takana kuin sinä itse. Ei Ero ole helppoa,selviääkö siitä koskaan,en tiedä....Sitä tässä nyt ihmettelen itsekin,vaikka olinkin se joka eron lopulta halusi. Muistoja,jonkinlaista syyllisyyttä,vähän helpotuksen tunnetta....sitä kaikkea....Mutta silti jossain syvällä sydämessä on tunne,että tein lopulta oikean ratkaisun,kyllä minä itsekin saan joskus tämän elämän aikana olla kuulemisen arvoinen.....Niin Sinäkin.


    • jack-of-all-trades

      Huomasin jurri, että olin aloittanut kirjoittamaan "avoero" osioon vaikka "avioero" oli kohde :)
      Tässä on nyt kaikki asiat niin sekaisin, että vaikea nähdä mitään positiivista tunnelin päässä. Kummatkin jotenkin jumittaa tilannetta tietäen kuitenkin, että lopputulos ei ole kiva.
      Jos sitä vaan keskittyisi itseen, työhön ja harrastuksiin...

      • jack-of-all-trades

        ...mikä ei tietenkään johda mihinkään. Vielä kun on noita miehisia tunteita jäljellä, sitä kaipaisi sitä naisen kosketusta. Pettäminen tuntuu kovin vieraalta ajatukselta. Blaah, tää on tälläinen oravanpyörä joka pyörii ja pyörii ja pyörii...


      • Elämän nälkä
        jack-of-all-trades kirjoitti:

        ...mikä ei tietenkään johda mihinkään. Vielä kun on noita miehisia tunteita jäljellä, sitä kaipaisi sitä naisen kosketusta. Pettäminen tuntuu kovin vieraalta ajatukselta. Blaah, tää on tälläinen oravanpyörä joka pyörii ja pyörii ja pyörii...

        Tajusin tuon "väärään osioon kirjoittamisen" luettuani tekstisi,ja avioerosta minäkin puhun.... Enkä missään nimessä neuvo sinua eroamaan,kerroin vain miten minä olen lopulta siihen eroon itse päätynyt.....Pettäminen ja kaksoiselämän eläminen ei todellakaan ole mun juttu,täytyy olla pokkaa ja selkärankaa päättää ensin olemassa oleva suhde mennäkseen eteenpäin....... ja toki etsiä se oma itsensä,mitä siltä loppu elämältä haluaa ja etsii....


    • jack-of-all-trades

      Jep, kyllä asiat pitää hoitaa oikeassa järjestyksessä eikä ruveta perseilemään. Jos kantti ei kestä lopettaa tätä suhdetta, on raukkamaista viritellä jotain sideshow-juttua. Asioilla on tapan järjestyä: joko hyvin tai huonosti...

      • Elämän nälkä

        Niinpä,reilu pitää sitä toista osapuolta kohtaan olla.....Ja kaikki ottaa oman aikansa,kyllä sä vielä huomaat jonain päivänä,että näin tää kuului mennä ja näin tää on hyvä ja oikein. Joko Rakastut vaimoosi uudelleen ja löydätte sen punasen langan mikä teidät yhteen aikanaan veikin.Tai sitten jatkatte erisuuntiin......Kuka sen tietää,elämä on kummallista.... Ja jotenkin täällä vaan pitää taapertaa eteenpäin....Toki mietityttää se aina välillä......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe