Realistinen vai vääristynyt julkkisten, netin yms. takia? Joskus tuntuu että jotkut pitävät mediassa nähtyä jotenkin mahdollisena.
Onko haluamanne kumppanin taso
9
118
Vastaukset
- yhyy, itken verta
Ja vielä pahempaa. pitävät mediassa nähtyä todellisena.
Elämä ei ole photoshopattua, ja saattaisi traumatisoida joitakin, jos photoshop poistettaisiin.
Finnejä, selluliittia, arpia ja rupia, hiustenlähtöä. Sitä se elämä on julkuillakin. - Ikisinkku M
Realistisen vääristynyt siinä mielessä että jos alkaisin naista hakemalla hakemaan siellä tulisi niin paljion reaalitodellisuutta vastaan että mieluummin vain haaveilee siitä vääristyneestä kuvasta.
Mulla on varsin realistiset toiveet kumppanin suhteen.
Seuraan muutenkin tosi vähän viihdemaailmaa ja en ymmärrä tätä julkkispalvontaa muutenkaan.
Pidän esimerkiksi tosi naurettavana erästä ikäistäni tuttavaa, joka fanittaa ihan täpöllä cheekiä, Antti Tuiskua ja Robinia. Antille se oli kai kotiinsakin viritellyt pienimuotoisen alttarin, jossa oli kuvia ja keikkalippuja yms. Antti-krääsää. Eli keskenkasvuisilla toi julkkis- ja viihdemaailma saattaa vaikuttaa kumppanin hakuun. Kyllä normaalisti ihmiset ymmärtää mikä on todellisuutta ja mikä ei.
Mä tykkään kyllä niin perusäijistä kun vaan voi olla! Ulkonäön suhteen en edes osaa sanoa minkä näköisistä miehistä pidän. Viehätyn hyvin eri tyyppisistä miehistä, kaikkia kuitenkin yhdistää keskustelutaito, huumori ja älykkyys.En hae mediasta kumppanin tasoa. Kyllä se on ihan tuolla kadulla vastaan kävelevät naiset (ja pariskunnat), ja tutut naiset, jotka sitä tasoa määrittää.
Valitettavasti ei siltikään tunnu olevan kovin realistinen se kumppanin taso mitä haen.- ...
Olen tässäkin asiassa ilmeisen erilainen. Kun puhuttin "mediassa nähdystä", oletin jotenkin, että tässä viitataan kaikkiin niihin leffoissa nähtyihin romanttisiin elokuviin jossa on onnellinen loppu, ja ajattelin että höh, no en tietenkään usko että ne olisivat totta.
Mieleeni ei edes tullut se photoshopattu todellisuus jonka pyrin täysin sivuuttamaan, koska se kuvottaa minua perinpohjin. Minä en todellakaan näe niitä kauniimpia naisia leffoissa, telkassa, tai lehtien kansissa, vaan kauppojen kassoilla, kadulla ja työpaikallakin.
Elävä esimerkki on tämä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288614810048.html
Minusta se mistä lähdettiin oli aivan helvetin paljon parempi kun lopputulos. No jaa, vaikea sanoa onko vääristynyt vai ei. Faktahan on se, että iskemään tulevat ainoastaan kehitysvammaiset ja kylähullut, mutta on minuun kuitenkin monta kertaa elämäni aikana ollut ihastunut täysin itseni tasoinen mies, josta olen myös itse ollut kiinnostunut (en todellakaan ole niin puusilmä ettenkö miehen kiinnostusta huomaisi). Joka kerta vain on käynyt niin, ettei mies ole tehnyt aloitetta, ja ennen kuin itsekään olen ehtinyt oikein mitenkään asiaa edistää, niin miehellä onkin joku toinen nainen kainalossa. Ne on aina olleet näitä kärsimättömiä tapauksia, joiden pitää saada pesää heti ja tekemättä mitään itse asian eteen, tai muuten vaihdetaan naista.
Tai no, ehkä vähän tuosa liioittelin. Ovathan minua kyllä nettideitissä lähestyneet niiden lukuisten kylähullujen lisäksi myös aivan itseni tasoiset miehet, ja oikeastaan jotkut paremmatkin. Mutta sitten useamman treffin perusteella on vain tullut semmoinen tunne (uskoakseni molemmilla), ettei homma tulisi toimimaan pitemmän päälle.
- 4+3
Ehkä vääristynyt, muttei median vaan edesmenneen mieheni vuoksi. Hän oli sen verran tasokas, että muut vaikuttavat aika epätoivoisilta valinnoilta.
- mulk
Ei ole. Nuori, perusnätti nainen on ihan kohtuullinen toive. Jos se on liikaa vaadittu niin sitten ollaan yksin. Lihavia vanhoja akkoja en osaa ajatella seksuaalisessa mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822