Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kesä -> vaatteet pois

vapaus:)

Minua ärsyttää valittaminen vähäpukeisen ihmiskehon epäesteettisyydestä, mitä on nyt taas kesän tullen keskustelusivut täynnä. Yleensä menee vielä niin että miehet haukkuvat kilpaa naisten vartaloita ja naiset miesten.

Mielestäni kesähelteillä pitäisi jokaisen saada pukeutua kevyesti, oli täydellinen vartalo tai ei. Aika harva meistä nyt kuitenkaan näyttää täydelliseltä. Eikä ihmisen kuulukaan olla mikään näyttelyesine.

Epäilen voiko kukaan oikeasti olla niin yliherkkä (kuulemma oksettaa jne), vai onko kyseessä vain tarve haukkua jotain helppoa kohdetta. Kumminkin monelle tulee siitä paha mieli. Itse ainakin aion nauttia auringosta, olin ruma tai en :) eikä minua kenenkään muun makkarat/selluliitit/jne kiinnosta pätkääkään. Ihailkaa hyvännäköisiä ihmisiä, älkääkä haukkuko rumia, koska se "rumakin" voi olla jollekin hyvännäköinen.

13

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komppaan

      Jep. Minä taas olen niitä ihmisiä, jotka eivät pidä helteestä eivätkä nauti auringosta ja haluavat peittää reitensä ja kainalonsa myös kesällä. Minulla on hyvä maku (kuten kaikilla on omasta mielestään) ja mielestäni kesällä juntti- ja pissispukeutuminen pääsee Suomessa ihan käsistä. En minä sitä kuitenkaan mene muille sanomaan, koska jokainen saa pukeutua juuri niin kuin tykkää, lain ja yleisten käytöstapojen rajoissa tietysti eli ei alasti julkisella paikalla tai ilman paitaa ja paljain jaloin terassilla.

      Ei täällä tuntemattomia ihmisiä varten eletä.

    • shortsman

      Minä taas niitä joille kesä ja aurinko maistuu. Pukeutuminenkin sen mukaista eli aina kun vaan tarkenee lyhyet shortsit jalkaan ja paita pois. Tietenkin siinä pitää olla jokin tolkku miten ja missä liikkuu noin. Mielestäni ihmiset valittavat aivan liikaa paidattomuudesta, entä sitten jos joku niin kadulla liikkuu tai terassilla istuu. Näkyy se mahdollinen lihavuus t-paidankin läpi.
      Näin kesään ja nautitaan joka päivästä, kyllä se syksy sieltä sitten tulee

      • Ole silti kohtelias

        Silloin, kun on niin kuuma, että voi paidatta liikkua, iho on jo sen verran nihkeä, että pitäisi osata kohteliaisuudesta pitää se paita kuitenkin päällä. Useimpia ihmisiä tuntemattomien nippelit, navat ja karvatupsut eivät katukuvassa miellytä, vaikka vain vilahtaisivat. Ei siinä ole rasvakerroksen määrästä kyse.


    • ihmettelen vaan

      Jotenkin tuntuu siltä että tässä asiassa tulee esille ne ihmisten luonnottomat kauneus/komeusihanteet. Vähemmän pukeutuneeseen ihmiseen ollaan tyytyväisiä vaan silloin jos hänellä on huippumallin tai urheilijan kroppa. Ja aika harva ihminen kuuluu siihen kategoriaan. Jos muiden kuin nykyajan, median luomien ihanteiden mukaisten kehojen näkeminen oksettaa niin on aika etääntynyt käsitys siitä miltä tervekin ihminen voi näyttää... Vähän mietin että mitenköhän ne nirsoilijat löytää itselleen seuraa? Alkaako heitä sitten oksettaa sängyssäkin jos kumppani ei täyty ihanteita?

      Itse en ole niin nirso. En itse täytä mitään moderneja komeusihanteita (minulla ei ole isoja hauiksia eikä sixpackia ja jalkani ovat tikkulaihat). Enkä vaadi sitä että muiden ihmisten tulisi täyttää ihanteita. Toki asia on myös niinkin että sairaalloisen lihava tai anorektisen laiha keho ei näytä kovin hyvältä, mutta mikä minä olen tuomitsemaan?

      • Pitääkö liivit näkyä?

        Ihmiset oletteko kiinnittäneet huomioo esille tuotuihin rintaliiveihin, joita läpinäkyvät paitapuserot eivät peitä, vaan tuovat entistä paremmin esille.
        Onko se joku tämänhetken muotivillitys, että rintsikat tuodaan mahdollisimman estottomasti näytille, jopa palleatuellisia rintaliivejä esitellään?


      • Ei pidä!
        Pitääkö liivit näkyä? kirjoitti:

        Ihmiset oletteko kiinnittäneet huomioo esille tuotuihin rintaliiveihin, joita läpinäkyvät paitapuserot eivät peitä, vaan tuovat entistä paremmin esille.
        Onko se joku tämänhetken muotivillitys, että rintsikat tuodaan mahdollisimman estottomasti näytille, jopa palleatuellisia rintaliivejä esitellään?

        En ole huomannut, että vaatteet olisivat niin ohuita, että niistä näkyisi mitään läpi. Toppien olkaimien alta kyllä näkyykin sitten kaikenlaista narua ja kauhtunutta kuminauhaa, pahimmat ovat olleet tavallisen muotoiset liivit tuubitopin ja painijamallisen topin alla. Yhtä pissismäistä kuin takapuolelta vilkkuvat stringikalsaritkin.

        Tuossa on mielipiteitä laidasta laitaan:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12297514


      • Pitääkö liivit näkyä?
        Ei pidä! kirjoitti:

        En ole huomannut, että vaatteet olisivat niin ohuita, että niistä näkyisi mitään läpi. Toppien olkaimien alta kyllä näkyykin sitten kaikenlaista narua ja kauhtunutta kuminauhaa, pahimmat ovat olleet tavallisen muotoiset liivit tuubitopin ja painijamallisen topin alla. Yhtä pissismäistä kuin takapuolelta vilkkuvat stringikalsaritkin.

        Tuossa on mielipiteitä laidasta laitaan:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12297514

        Helleaikaan ihmisten vaatetus on niin ohutta, että rintaliivit oikein työntyy esille. Joskus epäilyttää, että ovatko nämä rintsikkamannekiinit liiviliikkeiden liikkuvia mainoksia, sillä niin silmiinpistävää liiviesittely on.


      • Lisa-Maria
        Ei pidä! kirjoitti:

        En ole huomannut, että vaatteet olisivat niin ohuita, että niistä näkyisi mitään läpi. Toppien olkaimien alta kyllä näkyykin sitten kaikenlaista narua ja kauhtunutta kuminauhaa, pahimmat ovat olleet tavallisen muotoiset liivit tuubitopin ja painijamallisen topin alla. Yhtä pissismäistä kuin takapuolelta vilkkuvat stringikalsaritkin.

        Tuossa on mielipiteitä laidasta laitaan:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12297514

        Antaa rintsikoitten näkyä kesällä käytetään ohuita vaatteita, mua ei yhtään häiritse vaikka rintsikat loistaakin ohuen paidan läpi.

        Stringejä mukavampia alushousuja kesäkäyttöön ei ole, mitä pissismäistä stringeissä on, sua varmaan harmittaa selluliittiä valtoimenaan hyllyvä iso takapuolesi etkä sen vuoksi stringejä voi käyttää.


      • Ei pidä!
        Lisa-Maria kirjoitti:

        Antaa rintsikoitten näkyä kesällä käytetään ohuita vaatteita, mua ei yhtään häiritse vaikka rintsikat loistaakin ohuen paidan läpi.

        Stringejä mukavampia alushousuja kesäkäyttöön ei ole, mitä pissismäistä stringeissä on, sua varmaan harmittaa selluliittiä valtoimenaan hyllyvä iso takapuolesi etkä sen vuoksi stringejä voi käyttää.

        OIh, kun pissis nyt pahoitti mielensä toisen mielipiteestä ja alkoi turhautuneisuuksissaan arvostella tuntemattoman ihmisen takapuolta!


    • minä taas en ymmärrä sitä et mitä kuumempaa ulkona on, sen tiukempaa ja niukempaa on pukeutuminen ja luullaan että niin myös pitäisi olla.
      itse en tiedä mitään epämukavampaa kuin makkarankuorimaiset elastaanivaatteet helteellä, melkein sama kuin pukeutuisi lateksiin
      eikä runsaasti paljasta pintaa ole sen parempi, vaikka näinkin luullaan.
      järkevintä olisi pukeutua kevyisiin ja väljiin kasvikuiduista (esim. puuvilla ja pellava) tehtyihin vaatteisiin, ne hengittävät, imevät kosteutta ja pienempikin tuulenvire viilentää kun kevyt kangas ei liimaudu ihoon.
      ja tällä ei ole mitään tekemistä kropan muodon kanssa, hikoilee se laihakin ihminen,

    • Älkää valittako

      Tämä on taas tätä turhaa puhetta ja valitusta ihan turhasta asiasta. Hankkikaahan oma elämä. Jokainen saa pukeutua niinkuin itse tykkää ja parhaaksi katsoo.

      • Vinkki:

        Älä valita.


      • rintsikkarouva
        Vinkki: kirjoitti:

        Älä valita.

        Mulla on ainakin tapana kulkee ohuissa vaatteissa ja antaa rintsikoitten näkyä.
        Se saa jotenkin itsellekkin seksikkään olon, kun näkee kuinka miehet katselevat uteliaina ja naiset paheksuvina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe