Onkohan tämän palstan

Lauri

lukijoista kukaan koskaan kuullutkaan Sleepy Sleepersistä...
Tuskin.

9

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti

Eimmeköhän me ole siitäkin bändistä kuulleet!

• Lauri

että kun sisältö täällä on tuollaista omien tietojen esittelyä ja kaikenlaista hienostelua musiikilla. Kukaan ei näy käsittävän sitä että tärkeintä kuitenkin musiikin teossa on hyvä meininki ja tällä periaatteella toimi Sliipparit..

• Rimpula4
        Lauri kirjoitti:

että kun sisältö täällä on tuollaista omien tietojen esittelyä ja kaikenlaista hienostelua musiikilla. Kukaan ei näy käsittävän sitä että tärkeintä kuitenkin musiikin teossa on hyvä meininki ja tällä periaatteella toimi Sliipparit..

ja onneksi on näitä sarjassamme "on niin tyhmä, että suorastaan loistava" kipale kuten vastasin tonne eri kohtaan, että iltaravit on Heikki Kinnusen esittämä, muistaakseni on levyllä naurettavaa. En ole löytänyt mutta samaan skaalaan kuuluu Peteliuksen -84 tekemä (nimi kait) parhaat levy. Slliippareitakaan en valitettavasti omista cd:nä jotkut ovat hyviä.. Nämä laulu kukkaset ainakin piristävät oloani joskus, ei kaikki tarvi olla niin vakavaa. Ihan tarpeeksi tuntuu että tapaa ihmisiä "etkö sinä tiedä kuka minä olen? tyyliin johon joskus on tullut todettua, että jaahas jos olisit kuuluisa olisin minäkin sen kuullut jos olisit mennyt ja tehnyt jotain mannerheimin tiellä... No joo kerropas joku muu alue mikä olisi hauska, jos vaikka löytyisi, jos sopii.. :)

• kosketintaiteilija
        Rimpula4 kirjoitti:

ja onneksi on näitä sarjassamme "on niin tyhmä, että suorastaan loistava" kipale kuten vastasin tonne eri kohtaan, että iltaravit on Heikki Kinnusen esittämä, muistaakseni on levyllä naurettavaa. En ole löytänyt mutta samaan skaalaan kuuluu Peteliuksen -84 tekemä (nimi kait) parhaat levy. Slliippareitakaan en valitettavasti omista cd:nä jotkut ovat hyviä.. Nämä laulu kukkaset ainakin piristävät oloani joskus, ei kaikki tarvi olla niin vakavaa. Ihan tarpeeksi tuntuu että tapaa ihmisiä "etkö sinä tiedä kuka minä olen? tyyliin johon joskus on tullut todettua, että jaahas jos olisit kuuluisa olisin minäkin sen kuullut jos olisit mennyt ja tehnyt jotain mannerheimin tiellä... No joo kerropas joku muu alue mikä olisi hauska, jos vaikka löytyisi, jos sopii.. :)

Mä kysyn yleensä:"Ettekö te tiedä,kuka minä luulen olevani?"

Ja aamulla sitten pohdin,että kukakohan minä luulin olevani.

Sliippareiden tuotanto osattiin jossain vaiheessa suunnilleen ulkoa.Varsinkin varhaisteini-iässä oli kova juttu.Parasta levyillä oli ne biisien väliset jutut,ja olihan siellä soitannollisestikin ne hetkensä...

• Rimpula4
        kosketintaiteilija kirjoitti:

Mä kysyn yleensä:"Ettekö te tiedä,kuka minä luulen olevani?"

Ja aamulla sitten pohdin,että kukakohan minä luulin olevani.

Sliippareiden tuotanto osattiin jossain vaiheessa suunnilleen ulkoa.Varsinkin varhaisteini-iässä oli kova juttu.Parasta levyillä oli ne biisien väliset jutut,ja olihan siellä soitannollisestikin ne hetkensä...

Ihan hyvä! :) Nooh minulle tuleekin kaikki jälkijunassa :)

• Lauri
        Rimpula4 kirjoitti:

Kyllä minäkin olen kerran seissyt samassa sateessa Pepe Willbergin kanssa joten on tässä muutakin kierretty kuin tahkoa.

• Lauri
        Rimpula4 kirjoitti:

kappaleista sen kaikista typerimmän tahdot etsiä niin suosittelisin M.A Nummiselta sellaista kappaletta kun munat jäi vetoketjun väliin, kyllä siinä pitäisi hymyn irrota paatuneimmaltakin tosikolta.

• Lauri
        Lauri kirjoitti:

kappaleista sen kaikista typerimmän tahdot etsiä niin suosittelisin M.A Nummiselta sellaista kappaletta kun munat jäi vetoketjun väliin, kyllä siinä pitäisi hymyn irrota paatuneimmaltakin tosikolta.

M.A Nummiselta on ilmestynyt 3:n cd:n kokoelma nimeltään kiusankappaleita joista 1-levyllä on mainitsemani kappale mutta kyllä ne kannattaisi kuunnella kaikki kappaleet ainakin 1 ja 2 levyltä.

• Rimpula4
        Lauri kirjoitti:

M.A Nummiselta on ilmestynyt 3:n cd:n kokoelma nimeltään kiusankappaleita joista 1-levyllä on mainitsemani kappale mutta kyllä ne kannattaisi kuunnella kaikki kappaleet ainakin 1 ja 2 levyltä.

Olen osaa kuullut jossakin vaiheessa, jopa sellaisenkin version, että M.A ns.blues kipaleessa ulvoo noin 15 min. omalla tavallaan sekin oli huvittava. Tutumpaa on turo hevi gee ja sivutuotteena tenkanen.. en ole varsinaisesti fani mutta sen hahmon idea on hauska tai pääsääntöisesti kaikkien :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6349
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4879
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      103
      3144
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2972
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2195
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1576
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      93
      1149
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1145
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1066
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      844
    Aihe