Hei kaikille, olen 55 vuotta täyttänyt nainen, joka harkitsee reisien rasvaimua. Ylävartalo minulla on okei, mutta leveät reidet selluliitillä. Siihen ei ole liikunta ja ruokavalio vaikuttanut mitenkään. Olen 175 cm pitkä ja painan 58 kiloa. Onko teillä minkälaisia kokemuksia; hinta ja kenen luona kävitte sekä toipuminen jne.
Kokemuksia; reisien rasvaimu?
13
6187
Vastaukset
- dndkfn
Entäs sellaine hypoxi-hoito? Rasvaimun riskit ja ikäsi huomioiden muut keinot olisivat parempia.
- ei kantsi
Hei, tästä on tälläkin palstalla ristiriitaisia kirjoituksia,onnistuu, eipä onnistu. Mene kuitenkin rasvaimuun...jos haluut rahas johonkin pistää.
- ilmaista x
Miten tolla pituudella ja painolla voi olla leveät reidet? kun vielä väität liikkuvasi..Brasiliassa löllyreisiä hierotaan kuten jenkkakahvojakin taikainakaulimella säännöllisetsi ja lähtee löllyt..
- Katri202
Olin kuukausi sitten reisien rasvaimussa Helsingissä (plastic surgery center). Hain netistä tietoa, että minkä hintaista ja millaisia tekijöitä on, mutta en saanut oikein selviä vastauksia. Itse päädyin Helsingin klinikkaan koska hinnallisesti ei ollut eroa Tallinnan vastaaviin paikkoihin. Nyt olen todella tyytyväinen! Olen itsekin 50 vuotias ja muuten sopusuhtainen, mutta reisien selluiitit ei vaan millään lähteneet pois. Nyt tilanne on aivan toinen ja tulokset näkyvät jo. Pientä turvotusta on vielä, mutta olen käyttänyt kokoajan tukihousuja jotka klinikalta sain. Suosittelen lämpimästi toimenpidettä. Kustansi noin 3000 euroa. Hintaan vaikuttaa kuinka monta kohtaa otetaan.
- Lintushka
Mulle on tehty ja olen niin tyytyväinen.
- 1+1
Saiskos näistä vielä kuvia?
En usko, ennen kuin näen kuvat.
Ei itseasiassa kannatakkan uskoa ennen kuin näkee kuvat..... - Anonyymi
Hei, kävin plasticissa sisä ja ulkoreisien rasvaimussa. Toimenpide ei sattunut lainkaan
- Cccccch
Jaahas, viesti karkasi...
Jännitin hirmuisesti ,että sattuuko toimenpide. Jo vastaanottovirkailija rauhoitteli minua, että toimenpiteessä ei tunne kipua. Jo tästä helpotuin hirmuisesti. Toimenpide aloitettiin esilääkityksellä jonka jälkeen olinkin hiukka tokkurassa. Ennen toimenpidettä lääkäri otti ennen ja jälkeen kuvat, sekä piirsi alueet josta rasvaa poistetaan. Olin kyllä jo kotona ottanut mitat ja kuvat, jotta pystyisin vertailemaan ennen ja jälkeen tulosta. Lääkäri saattoi minut toimenpidehuoneeseen ja reisien imutus alkoi. Ja todentotta se ei sattunut lainkaan. Lääkäri kyseli usein, että sattuuko ja onko kaikki hyvin, kaikki oli hyvin, eikä sattunut kaikenkaikkiaan toimenpide kesti vajaa parituntia jonka jälkeen lepäilin hetken ja join virvokkeita.
Noh, nyt odotellaan tukihousut jalassa lopputulosta :) toimenpiteen suoritti lääkäri Johan Svedjeholm ja olen tähän asti erittäin tyytyväinen hänen ja klinikan henkilökunnan toimintaan. - Cccccch1
Viisi viikkoa kulunut reisien rasvaimusta. Kumpikin reisi kaventunut 4-5 senttiä. Vieläkin turvotusta nähtävissä ja kovaa kuhmuraa tuntuu sekä ulko,että sisäreisien sisällä. Muhkurat ovat kokoajan pienentyneet. Mitään kuoppia tai muuta semmoista ei ole nähtävissä.
- itsellämyös
jääkö nahka roikkumaan rasvaimunjälkeen vai kuuluuko sen kiristys toimenpiteeseen?
- Ccccch3
Tätä mietin itsekkin, että jääkö roikkumaan.... Lääkäri sanoi ,että ei jää, mutta olin kuitenkin epäileväinen, koska mitään kiristystä ei tehty.
Nyt kuitenkin näyttää siltä,että nahka on hyvin kiinni reisissä eikä se näytä löysältä tai roikkuvalta, paitsi silloin, jos nostan jalat kohti kattoa. Tällöin on nähtävissä parin sentin alueella löysää nahkaa. Reisissä on vielä tokikin turvotusta ja imetyillä alueilla tuntuu vielä sellaista kovaa aluetta,joka kyllä on pienentynyt kokoajan.- EI HELV
HAH HAH MITÄ TURHAMAISUUTTA!
- Kaikkea sitä onkin
Olisko tää aloitus provo.
Yli viiskymppisen luulis olevan onnellinen et on toimivat jalat, pystyy kävelemään...ehkä juoksemaankin.
Nauti siitä (jos?)oot terve?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169