Tunnustatko Jeesuksen?

sadonkorjaaja

Raamattu sanoo:

"Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa. (1 Johanneksen 4:2, 3 )

Suora kysymys:
Tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi ja lihaan tulleeksi?

25

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.eno

      Olivatko Jeesuksen velljet oikeita veljiä vai velipuolia?

      • sadonkorjaaja

        Biologisesti he olivat velipuolia.


      • ...
        sadonkorjaaja kirjoitti:

        Biologisesti he olivat velipuolia.

        Entäs Jeesuksen isoveli?


    • Rivo-Riitta

      "Suora kysymys:
      Tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi ja lihaan tulleeksi?"

      Tirsks. Keneen lihaan se Jeesus tuli? :) Mistä minä voin tietää kenen kanssa Jeesus on häsännyt.

      • sadonkorjaaja

        "Keneen lihaan se Jeesus tuli? :) Mistä minä voin tietää kenen kanssa Jeesus on häsännyt."

        Varmasti ymmärsit kysymykseni ihan oikein mutta jostain syystä halusit kuitenkin vain rienata.
        Miksi?


      • Rivo-Riitta
        sadonkorjaaja kirjoitti:

        "Keneen lihaan se Jeesus tuli? :) Mistä minä voin tietää kenen kanssa Jeesus on häsännyt."

        Varmasti ymmärsit kysymykseni ihan oikein mutta jostain syystä halusit kuitenkin vain rienata.
        Miksi?

        "Miksi?"

        No miksipäs ei. Vaikka siksi, että se oli hauskaa. Kun avauskin on pelkkä vitsi, niin voihan sitä jatkaa vitsilinjalla.


      • sadonkorjaaja
        Rivo-Riitta kirjoitti:

        "Miksi?"

        No miksipäs ei. Vaikka siksi, että se oli hauskaa. Kun avauskin on pelkkä vitsi, niin voihan sitä jatkaa vitsilinjalla.

        "No miksipäs ei. Vaikka siksi, että se oli hauskaa. "

        Kiitos rehellisyydestä.
        Jatkossa tiedän ettei sinua kannata välttämättä ottaa vakavasti :)

        Avaus ei suinkaan ollut vitsi .


    • Harvester666

      Jeesus oli pedoffili joka sekaantui eläimiin..

    • Tunnustatko Aslanin, ewokit ja Harry Potterin? Hekin ovat esiintyneet elokuvissa.

      • sadonkorjaaja

        "Tunnustatko Aslanin, ewokit ja Harry Potterin?"

        Fantasia-elokuvien ystävänä on pakko myöntää että Ewokit ja Harry Potter ovat mielestäni suorastaan loistavia :)


    • Voisitko suomentaa tuon kaanaankielen?

    • Suora vastaus: perkeIettäkö sinä sillä tiedolla teet?

      • sadonkorjaaja

        "perkeIettäkö sinä sillä tiedolla teet?"

        Suora vastauksesi ei suinkaan vastannut aloituksen kysymykseen vaan kierti sen typerästi vastakysymykseksi jostakin kumman syystä.

        Noh, älä välitä sillä kukaan muukaan ei ole vielä vastannut suoraan...

        Vinkki:
        Kyllä tai ei-vastaus riittää mainiosti.


      • sadonkorjaaja kirjoitti:

        "perkeIettäkö sinä sillä tiedolla teet?"

        Suora vastauksesi ei suinkaan vastannut aloituksen kysymykseen vaan kierti sen typerästi vastakysymykseksi jostakin kumman syystä.

        Noh, älä välitä sillä kukaan muukaan ei ole vielä vastannut suoraan...

        Vinkki:
        Kyllä tai ei-vastaus riittää mainiosti.

        Hyvä on. Suora vastaus: ei kuulu sinulle. Teen tilit jumalan kanssa, en sinun.


      • tieteenharrastaja
        sadonkorjaaja kirjoitti:

        "perkeIettäkö sinä sillä tiedolla teet?"

        Suora vastauksesi ei suinkaan vastannut aloituksen kysymykseen vaan kierti sen typerästi vastakysymykseksi jostakin kumman syystä.

        Noh, älä välitä sillä kukaan muukaan ei ole vielä vastannut suoraan...

        Vinkki:
        Kyllä tai ei-vastaus riittää mainiosti.

        Saat kummankin:

        "Kyllä tai ei-vastaus riittää mainiosti."

        Kyllä, mutta omalla tavallani, suuhuni trykyttämilläsi ei käy.


    • En, enkä usko myöskään pyhän hengen olemassaoloon.

    • 1717

      Jeesuksen olemassaolosta ei ole aikalaistodistuksia.

    • Millaisen vastauksen haluat?

      • sadonkorjaaja

        Rehellisen.


    • >=3

      Ai, olen antikristuksen henki.

      Aina sitä oppii uutta.

      • adf

        Jokainen joka ei usko Jeesuksen historiallisuuteen on antikristus. Tämä tarvitsi mainita erikseen, koska todisteita ei silloinkaan ollut Jeesuksen historiallisuudesta.

        "Many deceivers have gone out into the world, those who do not confess that Jesus Christ has come in the flesh; any such person is the deceiver and the antichrist!
        —2 John 1:7 NRSV (1989)"


      • adf kirjoitti:

        Jokainen joka ei usko Jeesuksen historiallisuuteen on antikristus. Tämä tarvitsi mainita erikseen, koska todisteita ei silloinkaan ollut Jeesuksen historiallisuudesta.

        "Many deceivers have gone out into the world, those who do not confess that Jesus Christ has come in the flesh; any such person is the deceiver and the antichrist!
        —2 John 1:7 NRSV (1989)"

        Äläpäs sotke käsitteitä.

        Minäkin pidän mahdollisena, että Jeesus-myytin taistalla on todellisia (historiallisia) hahmoja, eli että tarinalla on tavalisia ihmisiä esikuvinaan. Sepä vaan ei tee kenestäkään jumalan poikaa.


    • jуr

      Jeesus natisutti jonkun välilihaa takaapäin homosessiossa viimeyönä. Kysyin (rukoilin) että miksi, vastaus "Mulle on kaik'mahollis' t. Unckle Jeesu's)

      • jуr

        siis toki, tunnistan Jeesuksen Kristukseksi ja lihaan tulleeksi!!!!!!


    • fghbgfdhtgfhg

      Jeesus ei voi olla jumalan poika koska jumalaa ei ole olemassa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe