Tarttisin listassa olevia tuotteita, eikä mulla ole hajuakaan mistä lähtisin niitä metsästämään, joten olisi kiva jos viitsisitte auttaa? Jos kertoisitte vaikka kaupan/linkin nettikauppaan, josta tuote löytyy, merkin, hinnan ja värikoodin? Myös erinäiset ohjeet ja vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita
• Tekoripset (ylä- ja alaripsiin, mustat, pitkät ja tuuheat)
• Mahdollisimman vaalea peitevoide, pitä kalpeampi, sitä parempi. Peittävyyden pitäisi olla hyvä, jotta saan omat kulmanikin piiloon. Myös peitevoiteen kanssa toimivia korostus- ja varjostustuotteita saa ehdottaa
- vaalea väriaine kulmakarvoihin, omani kun ovat tummat enkä halua niiden kuultavan alta.
- vaalea mineraalipuuteri pitämään meikin paikoillaan
- Silmien värin siniseksi muuntavat piilarit
- Ruskea kulmakynä, jolla voin piirtää uudet kulmat omieni päälle. Vinkit ovat tähän todella toivottuja, sillä en ole koskaan piirtänyt kulmiani
- Luomiteippi, cossattavalla hahmollani on raskaat luomet, kun omani taas roikkuvat.
Ja sitten vielä pari kysymystä:
- Myydäänkö missään silmien väriä muuttavia JA suurentavia piilareita? Jollei, niin kertokaa jooko vinkkejä miten silmät saa isommaksi meikein?
- Myös nenänmeikkausvinkit olisivat enemmän kuin tervetulleita, minulla kun on aikamoinen kärsä ja hahmollani pieni nykerönenä. Kertokaa kaikki mahdolliset niksit, miten nenää saa pienennettyä
Kiitos jo etukäteen kaikille auttajille! :)
Apua cosplay -asuun?
Merina
2
180
Vastaukset
- ggg88
En nyt ole sen ihmeemmin asiaan tässä perehtymässä, mutta käypä sivulla punanaamio.fi. Kuulostaa ihan sen paikan tuotteilta. Piilareita voit katsella vaikka cybershop.fi:stä.
Nenän meikkauksesta sen verran, että vaaleaa sinne, minkä haluat näkyvän, tummaa sinne, minkä haluat peittää. Vaalea voi olla korostusväri, valokynä tms. ja tumma voi olla esim. aurinkopuuteri.- Merina
Kiitos, noista kertomistasi sivuista oli paljon apua! Eikun sopivia tuotteita metsästämään :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730