Vauva.fi Aihe Vapaa!

HärreGyyd

Tänne taitaa kuulua tämä, sillä kyseisellä saitilla pyörii enimmäkseen naisia. Kyllä, olen itsekin nainen ja monesti av:tä lukiessani tunnen järkyttävää myötähäpeää: ovatko naiset oikeasti näin tyhmiä?! Suurin osa keskusteluista liittyy miesten haukkumiseen, juorujen levittämiseen ym. paskan puhumiseen. Hulluin lukemani viesti meni suurinpiirteiden näin:"synnytyskipuihin ei ole kunnon lääkettä siksi koska lääketiede on miesten vallassa. Ja miehet saavat suunnatonta nautintoa naisen synnytyskivuista ym. kärsimyksistä"

Rakkautta omaan mieheen ja lasten isään ei myöskään saa aaveellä hehkuttaa koska kaikki miehet on sikoja, naisia ei saa arvostella ja heidän tekemää väkivaltaa puolustetaan... Iso osa viesteistä on trolleja ja järkyttävän moni ottaa ne tosissaan. Toivottavasti suomi24 pysyisi sivistyneemmällä linjalla.

13

3176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettionkaatopaikka

Oletko sä joku uusi tulokas tällä sivustolla, kun et näytä vielä tietävän minkälaista sontaa nämä sivut ovat täynnä?

Jos tuo tosiaan oli HULLUIN lukemasi kommentti vauva.fi-sivuilta, niin äkkiseltään näyttäisi, että siellä sivistystaso on korkeampi kuin täällä.

• HärreGyyd

Tiedän varsin hyvin minkälaista sontaa täällä ja netissä ylipäätään on, turha päteä.

• nettionkaatopaikka
        HärreGyyd kirjoitti:

Tiedän varsin hyvin minkälaista sontaa täällä ja netissä ylipäätään on, turha päteä.

Ai jaa?
        No miksi sinä sitten tällaisia hurskaita toiveita esität: "Toivottavasti suomi24 pysyisi sivistyneemmällä linjalla." (ja tarkoitat sivistyneempää linjaa kuin vauva.fi-sivusto) jos kerran varsin hyvin tiedät millaista sontaa suoli24 suoltaa?

• aaaaaaaaa
        nettionkaatopaikka kirjoitti:

Ai jaa?
        No miksi sinä sitten tällaisia hurskaita toiveita esität: "Toivottavasti suomi24 pysyisi sivistyneemmällä linjalla." (ja tarkoitat sivistyneempää linjaa kuin vauva.fi-sivusto) jos kerran varsin hyvin tiedät millaista sontaa suoli24 suoltaa?

Taas tää saivartelu alkaa...

• nettionkaatopaikka
        aaaaaaaaa kirjoitti:

Taas tää saivartelu alkaa...

No, minun mielestäni nyt vain on lapsellista toivoa jotain sivistynyttä keskustelua näiltä palstoilta, paitsi jos ihminen on uusi tulokas, eikä vielä tiedä mikä on meininki.

• helllurei ja heippa

Aloittaja on mies.

• nettionkaatopaikka

Voi hyvinkin olla.

• HärreGyyd
        nettionkaatopaikka kirjoitti:

Voi hyvinkin olla.

En ole mies.

Lopetan tämän keskustelun nyt tähän, olen nuo haukut teiltä ansainnut. Myönnän jälkeenpäin että annoin tekstissäni väärän kuvan siitä mitä tarkoitin. En osannut ilmaista asiaa aivan oikein. Ilmeisesti on turha edes haaveilla mistään järkevästä nettiskeskustelusta, kun jopa kaikki vittuilukin kuuluu sananvapauden piiriin.

• nettionkaatopaikka
        HärreGyyd kirjoitti:

En ole mies.

Lopetan tämän keskustelun nyt tähän, olen nuo haukut teiltä ansainnut. Myönnän jälkeenpäin että annoin tekstissäni väärän kuvan siitä mitä tarkoitin. En osannut ilmaista asiaa aivan oikein. Ilmeisesti on turha edes haaveilla mistään järkevästä nettiskeskustelusta, kun jopa kaikki vittuilukin kuuluu sananvapauden piiriin.

Ihmeen herkkänahkainen olet, kun otat haukkumisena sen, että luulin sinua uudeksi tulokkaaksi, joka ei ole selvillä näistä palstakirjoituksista. Vittuillut en ole sinulle yhtään sen enempää, kuin sinäkään minulle.

• tyfffffff

Joo haistapaska-hommaa kaikki nettikeskustelut. Parempi olla hiljaa, moro.

• tahlol

Joo netissä on aika paljon tyhmiä ihmisiä. Etenkin tuolla vihaisille siiderivalaille omistetulla palstalla.

• mikähännautintoon

Pyörii ainoastaa yksi nainen....moderaattori av-mamma työntää törkyä 24/7 sama juttu sama mode täällä.

Oksettavia palstoja.

• Anonyymi

Sanoma pahoittelee syvästi munatonta moderointiaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1739
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1533
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      884
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe