Kauppaan kun menee ostoksille ja ottaa jonkun ruokatuotteen käteen, niin suurinpiirtein kaikista ruoka pakkauksistahan löytyy: Rasva, hiilihydraatit, proteiinit, suola ravintosisältö-taulukko per/100g ruokatuotteessa. Mikä on kehonrakennusta harrastavan oikea suositeltava rasvamäärä prosentti ravintosisältö per/100g ruokatuotteessa, sellainen ns. nyrkkisääntö tässä jutussa, kun kaupassa jonkun ruokapurkin ottaa käteen ja katsoo sen ravintosisältö-taulukkoa?
Toinen juttu mikä askarruttaa on se, että kun alkaa syömään bodari ruokaa, niin kuin sen voi maustaa oikeaoppisesti, ettei aivan puulle ala maistumaan ruoka? Esim. grillaus jauhemausteet, pippurisekoite jauhemausteet yms. näillä saisi hyvää makua bodari ruokaan, mutta kun niissä on suolaa, niin uskaltaako näitä käyttää sittenkään?
Kehonrakennus ruokavalio?
Neuvokaa viisaammat
2
122
Vastaukset
- Ruokakuru
Ei! Ehdottomasti ei! Mitäänh ei saa syödä! Muuten keho muotoutuu väärin ja katabolia uhka on suuri, mutta palumboismin uhka on varma!
- Infoa kehiin!
Hyviä peruskysymyksiä aloituksessa. Minuakin kiinnostaisi kovasti tietää bodarin perusruuan, tarkemmin ruokatuotteissa olevasta ravintosisältö taulukosta/100g ja siitä rasva/100g jutusta? Eli mikä olisi hyvä perusohje rasva/100g? Missä ? g määrässä per 100g ostan tonnikalani esim. Tonnikala öljyssä vai vedessä jne.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078