Discipline,
ehkä yllättäen ei minulle " in theCourt of the crimson king "
Lizard on myös ainutlaatuinen.
RED on sellanen hard n heavyn kanta isä.
starless and bible black ali arvostettu.
Islands, kaunis ja erilainen kc teos.
larks tongues in aspic ehkä liian yli arvostettu, löysiä hetkiä liikaa mutta
ehkä bändin 4. paras.
Beat kivaa poppista ja maukasta belewin kitaraa.
siis.
1 Discipline
2 Court in the CR
3 Lizard
4 Larks tongues .....
5 Red
6 Starless ....
paras King Crimson levy ?
monomerkki
3
340
Vastaukset
- monomerkki
in the wake of poseidon ja power to believe on ihan turhia
- kauko häivä
Alkuaikojen Live Epitaph v.1969 on himputin gutaa.
- MrJuha82goodman
Niillä ulkomaalaiseksi tosi hyvää kamaa,mut ei pärjää Röyhkälle, Hectorille, Juicelle, Hakuliselle, Dingolle, Kolmannelle naiselle, Epuille, J.Karjalaiselle, Ismo Alangolle, Pelle Miljoonalle, YUP;lle eikä CMX;lle.
Ehkä parasta ulkomaalaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142520Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5942288Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771764Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281456
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437