Discipline,
ehkä yllättäen ei minulle " in theCourt of the crimson king "
Lizard on myös ainutlaatuinen.
RED on sellanen hard n heavyn kanta isä.
starless and bible black ali arvostettu.
Islands, kaunis ja erilainen kc teos.
larks tongues in aspic ehkä liian yli arvostettu, löysiä hetkiä liikaa mutta
ehkä bändin 4. paras.
Beat kivaa poppista ja maukasta belewin kitaraa.
siis.
1 Discipline
2 Court in the CR
3 Lizard
4 Larks tongues .....
5 Red
6 Starless ....
paras King Crimson levy ?
monomerkki
3
318
Vastaukset
- monomerkki
in the wake of poseidon ja power to believe on ihan turhia
- kauko häivä
Alkuaikojen Live Epitaph v.1969 on himputin gutaa.
- MrJuha82goodman
Niillä ulkomaalaiseksi tosi hyvää kamaa,mut ei pärjää Röyhkälle, Hectorille, Juicelle, Hakuliselle, Dingolle, Kolmannelle naiselle, Epuille, J.Karjalaiselle, Ismo Alangolle, Pelle Miljoonalle, YUP;lle eikä CMX;lle.
Ehkä parasta ulkomaalaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818