Kuinkas kauan menee kasvaa ojentajilla ja hauiksilla että alkaa näkymään tuloksia jos on aloittelija.
ojentajien/hauiksien kasvu aloittelijalla?
9
112
Vastaukset
- jee jeee
Jos olet pakkisteini, niin sinulla on jo aloittaessa n. 50 cm olkavarsi.
Normi naturaalitreenaajalla kasvu kestää kauemmin. - Jaska.
turhaa hommaa.
- PakkisTeiniRHP™
Täällä suunnassa oli vuoden natureenillä käsiuvarren ympärysmitta 48cm. Mutta koska tosiaan olet PakkisTeini™ niin et tule saavuttamaan näkyviä tuloksia kuin vähintään muutaman vuoden harjoittelulla.
Tuloksesi tulee tyssäämään koska olet Rinta Hauis Pelle (RHP™). - aloittelija
vai että heti tuomitaan et olen läski tai tms vaikka olen ihan normi painoinen.
ja väittämäs et mul on joku hlvtin paniikki kasvattaa äkkiä lihakset, tiän se et lihaksia treenattaessa kärsivällisyys palkitaan eikä vaan koko ajan hikoilla "miks ei tule tuloksia vaikka hulluna treenaan" - jaska.
"Täällä suunnassa oli vuoden natureenillä käsiuvarren ympärysmitta 48cm. "
Olisi kiva nähdä millä tekniikalla poika on kätensä mitannut.
"vai että heti tuomitaan et olen läski tai tms vaikka olen ihan normi painoinen."
Parempi se on läski olla kuin normipainoinen luuviulu.- PakkisTeiniRHP™
"Olisi kiva nähdä millä tekniikalla poika on kätensä mitannut."
Pientä hämmennyksen sekavaa kateutta aistittavissa. Ihan vain pientä. PakkisTeiniRHP™ kirjoitti:
"Olisi kiva nähdä millä tekniikalla poika on kätensä mitannut."
Pientä hämmennyksen sekavaa kateutta aistittavissa. Ihan vain pientä.Hauiksen ympäryksen asemesta olet mitannut puserosi hihan pituuden.
Mutta väliäkö tuolla.- PakkisTeiniRHP™
vm-43 kirjoitti:
Hauiksen ympäryksen asemesta olet mitannut puserosi hihan pituuden.
Mutta väliäkö tuolla."Hauiksen ympäryksen asemesta olet mitannut puserosi hihan pituuden.
Mutta väliäkö tuolla. "
Vanhus on ihmeissään kun toiset kasvaa eikä vain vuosikymmenissä mitattuna.
"No ei ole. Itselläni oli 50cm.
Sinun mitoistasi ja mittaustavasti voi olla montaa mieltä mikä on kyllä ihan fakta. "
Varmasti oli. Aivan varmasti. Kas kun ei 48.1cm. Ja taidat olla Jaska kenellä oli kaikki myrkyt koneessa niin HIEMAN eri asia kuin natuna.
Ja että saatte nukuttua niin muut niitä mittoja on pitänyt. Myönnetään että kädet meni niin hajalle että puhelinta ei voinut pitää korvalla mutta ainakin turposi.
Tässähän voi paukutella ihan henkseleitä kun tulee porukalle peppu noin kipeäksi.
- Eräs vaan.
"Pientä hämmennyksen sekavaa kateutta aistittavissa. Ihan vain pientä. "
No ei ole. Itselläni oli 50cm.
Sinun mitoistasi ja mittaustavasti voi olla montaa mieltä mikä on kyllä ihan fakta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192