Padasjoella nakukymppi juoksu - Vain isokaluisia Ytm.iä paikalla
59
13554
Vastaukset
- ätmi
Ei varmaan hirveän mukava tapa juosta, jos rupeaa joku paikka hankaamaan.
- Piia 33 v
Niin tai jos saa stondiksen ;))))))) :))))))) : DDDDDD
Hankaamaan? Nyt tais mennä minulta joku huumori ohi.
Kyllä se luonto on aikoinaan ihmisruumiin siten kehittänyt että se nimenomaan alasti toimii ilman että mikään hankaantuu. Se roikkuva lisäkekin siellä jalkojen välissä on ihan hyvässä jemmassa siellä alasti. Sitten kun laittaa päälle niitä vääränlaisia vaatteita niin nehän ne hankaa.- ätmi
hullutiedemies kirjoitti:
Kyllä se luonto on aikoinaan ihmisruumiin siten kehittänyt että se nimenomaan alasti toimii ilman että mikään hankaantuu. Se roikkuva lisäkekin siellä jalkojen välissä on ihan hyvässä jemmassa siellä alasti. Sitten kun laittaa päälle niitä vääränlaisia vaatteita niin nehän ne hankaa.Esim. sisäreidet voivat hyvinkin hangata yhteen. Yritä päteä ensi kerralla paremmin.
- ätmi on idari
ätmi kirjoitti:
Esim. sisäreidet voivat hyvinkin hangata yhteen. Yritä päteä ensi kerralla paremmin.
Se johtuu läskistä, ei luonnnosta.
Yritä ajatella loppuun asti ensi kerralla. - ätmi
ätmi on idari kirjoitti:
Se johtuu läskistä, ei luonnnosta.
Yritä ajatella loppuun asti ensi kerralla.Mistä se läski on peräisin, jos ei luonnosta?
- noshit
hullutiedemies kirjoitti:
Kyllä se luonto on aikoinaan ihmisruumiin siten kehittänyt että se nimenomaan alasti toimii ilman että mikään hankaantuu. Se roikkuva lisäkekin siellä jalkojen välissä on ihan hyvässä jemmassa siellä alasti. Sitten kun laittaa päälle niitä vääränlaisia vaatteita niin nehän ne hankaa.Minulla on isot kivekset (ja pieni muna). Kyllä niitä nivusia saa aina talkata ettei tule hiertymiä.
- 45+45
ätmi kirjoitti:
Mistä se läski on peräisin, jos ei luonnosta?
Läski on yliluonnollista, se vain ilmestyy naisten perään...
- Stubbi
Kyllä pitäisi pääministerinkin osallistua tuonne joku kerta, kun on kerran kova urheilijamies ja muutenkin tykkää olla esillä koko ajan. Saisivat maailmallakin vähän puhumista taas...
- ruotsinlipputar hott
katsoin videon heti aluksi oli naisella ihana peppu ja tiellä juoksi komea nainen jolla oli maalattu pinkit rintsikat ja ihana ja naisellinen oli ruotsinlipuksi maalattu nainen
- -OTK-
Itsekin huomasin saman pepun siinä alussa :) On kyllä täyden kympin peppu, ei voi muuta sanoa! Nytkin piti katsoa monta kertaa sama kohta :)
- peppuraati
-OTK- kirjoitti:
Itsekin huomasin saman pepun siinä alussa :) On kyllä täyden kympin peppu, ei voi muuta sanoa! Nytkin piti katsoa monta kertaa sama kohta :)
seiskan antaisin
- -OTK-
peppuraati kirjoitti:
seiskan antaisin
Piti ihan katsoa monta kertaa uudelleen, kiitos sinun :) En yritä kumota sinun seiskaa, koska makuasioista ei voi kiistellä, mutta katsoin myös vyötäröä ja lantiota, niin niiden suhde on omasta mielestäni täydellinen. En tiedä mikä siinä pepussa on, mutta en saa katsettani pois siitä aina kun katson sen videon :) Jos tuntisin naisen, niin pyytäisin hänet treffeille.
- Nakupelle
Ruotsinlippunainen Nam!
- Nakupelle
Ruotsinlippunainen Nam!
- Timpan tytär
Grrrrr ;)
- nyhverö
voivoi, kyllä toi kalukymppi pitää saada tänne pk-seudullekin, edes kerran kesässä -tapahtumaksi.
- Nöff Nöff
Kaipa ne koht eukonkantoaki rupee harrastamaan alasti.
Mut eikai se sen ihmeellisempää ole ko vaatteetpäällä, hikine iho vaa hankaa toisen ihoon. - --------------------
Kyllä oli oksettavaa katsottavaa nistien juoksu, siis ekshibitionistien.
Miksi maailma on tämmönen?- ***********
Täytyypä mennä itsekin tuonne joku kerta juoksemaan ihan sinua ja kaltaisiasi härnätäkseni.
- Pienimunaisia
*********** kirjoitti:
Täytyypä mennä itsekin tuonne joku kerta juoksemaan ihan sinua ja kaltaisiasi härnätäkseni.
Nuo Suomalaiset
- Isä Timppa
Pienimunaisia kirjoitti:
Nuo Suomalaiset
Niin ovat.
- 17+11
Oliko tällä tempauksella mikään pointti?
- Yks vaan
Oliko näillä kommenteilla jokin pointti?
- Anonyymi
Alasti on ihanaa juosta
- Anonyymi
Varsinkin talvella.
- Anonyymi
Alasti on ihanaa juosta kun pippeli heiluu ja tuulettuu
- Anonyymi
Alasti juokseminen on rentouttavaa
- Anonyymi
Ei ihminen vaatteita tarvi kun voi alasti juosta padasjoella nakukympin kesäisin vko ennen jussia
- Anonyymi
Ihana juosta pippeli pystyssä ihan nakuna
- Anonyymi
Oli se huvittavaa katsoa kun se yksikin jolla oli isot kivespussit pussit hölskyi juistessa
- Anonyymi
Ei tuo vielä mitään sillä viinamies on hypännyt hyppyrimäestä nakuna. Raitismies ei sellaiseen kykenisi.
- Anonyymi
Yleensä kyllä mediassa häveliäisyyden nimissä edes nämä mulkut ja tösät pixelöidään mutta IS näyttää kaiken
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008893923.html - Anonyymi
Mä juoksin padasjoen nakukympin kulli pystyssä
Päädyin netti etlariin munasillaan
Alasti on aivan mahtava juosta - Anonyymi
Ei oo noloa jos pippeli seisoo juostessa nakukympin
Alastomuus on kaunista ja luonnollista pippelin seisominen on luonnollista - Anonyymi
Mä oon 45 vee mies juoksin nakukympin 20 wee poikani kanssa oli mahtava kokemus
- Anonyymi
Siellä se minunkin kulli heilui,kun tarkkaan katsoo.Täytyi koko ajan ajatella verottajaa ,ettei noussut pystyyn ,kun juoksi kivan naisperseen takana.
- Anonyymi
Alasti juokseminen on ihanaa kun ei vaatteet hierrä juoksiessa alasti on rentoa juosta
- Anonyymi
Alastomuus on luonnollista ei alastomuutta tarvitse hävetä Juostessa
- Anonyymi
Nyt kaikki jotka pidätte itseänne kauniina ja komeena ja pidätte alastomuutta luonnollisena niin tulkaa juoksee naku kymppi on mahtavan rentouttava kokemus
- Anonyymi
On ihan luonnollista että miehillä ja pojilla seisoo pippeli
On ihan normaalia ei sitä tarvi ujostella
Nyt miehet ja pojat juoksee munasillaan nakukymppiPadasjoelle kesällä - Anonyymi
Alasti on ihanaa juosta padasjoella pippeli pystyssä padasjoella ei vaatteita tarvitse on ihana kokemus juosta nakuna Padasjoella
- Anonyymi
Olen 36 vuotias mies minulle alastomuus on luonnollista ja elämän tapa alastomuus rentouttaa minua naku kymppi on minulle tärkeä tapahtuma on ihanaa juosta nakuna kesällä
Padasjoella
Kesällä ei vaatteita tarvitse kun on niin kuuma että tarkenee olla nakuna Padasjoella - Anonyymi
Alastomuus on luonnollista
Nakukymppi
Juoksijat saapuu juoksu paikalle ja ilmoittautuu että aikoo juosta
Sen jälkee juoksijat menevät Riisuu kaikki vaatteet pois
Ja hengaa Alasti pihalla muiden ihmisten seurassa katsojilla on vaatteet päällä
Minulle alastomuus on luonnollista
Voin olla nakuna mis vaan ei oo ongelma
Minua ei hävetä olla nakuna vaikka vähän pippeli seisoo välillä
Tapahtumassa on Rentoa - Anonyymi
On kiva katsoo miesten ja poikien pippeleitä kun heiluvat Juostessa kyllä suomalaisen miehen ja pojan vartalo on komee
Suomalaista miestä ja poikaa katsoo ihan mielellään nakuna - Anonyymi
Tunnen olevan rento naku kympissä kukaan ei naura vaikka vähän pippeli seisoo Juostessa
- Anonyymi
kastroitujen marathon olisi kova armeijassa...
- Anonyymi
Hoi suomalaiset
Vaatteet pois ja juoksee nakuna padasjoen naku kymppi kesällä - Anonyymi
Aika monella miehelle ja pojalla seisoo pippeli nakukympillä
Ei näytä häiritsevän - Anonyymi
Alastomuus on monelle suomalaiselle luonnollista niin uskaltaa juosta nakuna padasjoen naku kympin ja olla nakuna katsojien n nähden
- Anonyymi
Nakukymppi 2024 juostaan
Perjantaina 14.6.2024 klo 19.30
Ihanan nakkena - Anonyymi
Hyvä Raitanen !
- Anonyymi
Kesällä on ihanaa juosta nakuna Padasjoella nakukymppi
Jos sataa vettä niin paras Sadetakki on
Aatamin ja Eevan asu
Ihanaa tuntea sade iholla - Anonyymi
Oli aivan mahtavaa ja rentouttavaa juosta munasillaan 14.6.2024 Padasjoella
Minulle on tullut tästä joka vuotinen perinne
Toivottavasti nähdään ensi vuonna - Anonyymi
Hieno tapahtuma, jossa tekstiiliurheilijat eivät heilu!
- Anonyymi
Tussuni tuulettui ihanasti Padasjoen Vesijaolla perjantai-iltana , juosten koko kympin matka. Oli nautinnollinen, kesäinen juoksutreeni. Ensi kesänä uudelleen!!!
Eipä tuollaiseen kannata minkään pikku prinssinakin kanssa lähtee heiluttelee...
- Anonyymi
Suomalaiset ei vaatteita tarvitse
- Anonyymi
On ihana kokemus juosta nakuna Padasjoella pippeli pystyssä ei hävetä yhtään
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733