Terve,
Eli minulla on normaalisti aina viikossa 1 arkivapaa kiertävästi ma-pe. Esim viimeksi helatorstaina oli viikkovapaani merkitty juuri sopivasti tälle päivälle ja näinhän se arkipyhä kuittaantui mukavasti vain tavallisella arkivapaalla.
En siis saanut extra palkkaa tai ylimääräistä vapaata. Sama järjestely toistuu joka ikinen arkipyhä. Voiko asian mukamas hoitaa näin? Aika kiva järjestely ainakin työnantajalle.
Teen 37,5h viikkoa kuukausipalkalla. Näinkö on, että minä en kostu mitenkään arkipyhistä?
Olen autokaupan alalla.
Viikkovapaat laitettu aina päällekkäin arkipyhien kanssa.Oikein?
Kiitos vastauksista
2
378
Vastaukset
- monoa vaan
Ole hyvä
Miksi sinulle pitäisi antaa töitä arkipyhinä?
Työnantaja voi tehdä työvuoroillesi juuri niin kuin haluaa. Minä jos olisin työnantajasi niin antaisin tuollaiselle nillittäjälle KENKÄÄ- Juupajoki
Aloittaja varmaankin tarkoitti että syrjäyttääkö arkipyhä tavallisen arkivapaan? Kyse ei kait ollut siitä onko niitä töitä arkipyhänä vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178