Olen tavannut miehen n 2 kk aikaa. Hän oli ns lohtuna mulle ensin hänen kaverinsa teon vuoksi ja halusi seksiä. Meillä oli sitä ja hän kirjoitteli mulle että i like you ja kaikkea....nyt kun olemme tavanneet eräitä kertoja,hän sanookin haluavansa olevan vain ystävä tällä hetkellä....eli ovi on auki mutta.....ei ollut enää seksiä eilen, hänellä vaikeuksia siinä kun on ottanut. Eli pidänkö ystävänä vai odotanko häntä? Minua loukkaa että yöllä hän ei sanonut mitään takaisin good night toivotukseen ja kuitenkin "seurasi" jotakin naista facebookissa....eli muut ilm kiinnostaa...oltiin baarissa ja hän ei istunut lähelle vaan sanoi että tarvitsee ilmaa......lopussa muutama suukko. Hän on Romanialainen ja menee sinne elokuussa kk. En pysty luottamaan häneen.....ja vaikuttaa että hän käytti mun tunteita hyväkseen.....siinä alussa kun hänen kaveri loukkas minua puhumalla paskaa aina osoitteesta lähtien...... Nyt tuntuu että häntä ei enää kiinnosta....olisiko paras lääke olla hiljaa vai katkaista koko juttu? Siis hän oli omien sanojen mukaan meidän alussa ollut puoli v ilman ja melkein rukoili minua seksiin.....sekään ei mennyt ihan käsikirjoitusten mukaan mutta oli se ihan hyvää...mua loukkaa toi tunnekylmyys.........Miksi hän on sellainen....:-(
mitä tekisit minuna?
42
279
Vastaukset
Jatka eteenpäin. Ei sinun tehtäväsi ole häntä muuttaa toisenlaiseksi etkä siihen kykenisikään.
- hutsuna pitää
kun olet alkanut hänen halvaksi panopuukseen käyttää sitä hyväkseen. mitään oikeaa on turha odottaa, ei helpot patjat oo miehille tyttöystävä ainesta.
Sinuna antaisin koko miehen olla. Ensimmäinen ajatus oli, ettei hän missään vaiheessa ole ollut hakemassa aitoa parisuhdetta kanssasi... Todennäköisesti tunteesi siitä, että hän käytti tunteitasi hyväkseen, pitää paikkaansa.
- onneton
niin en osaa sanoa käyttikö varsinaisesti hyväkseen mutta toki tilaisuus oli otollinen...... jos nyt ei ala seksiä olemaan enää tai ei pidä yhteyttä minun on pakko katkaista välit koska en tykkää välinpitämättömyydestä. Hän on paljon työssä ja voi olla että pahentaa asiaa jos kyselen liikaa......ehkä pitää antaa olla enenmmittä kyselyittä nyt kun jotain on saanut irti......jos jättää vkl väliin ei varmaankaan tykkää sitten on hyvä syy katkoakin välit kokonaan....:-/ En minäkään hänestä hakenut parisuhdetta vaan kiinnyin häneen jotenkin salakavalasti.........Olinhan ensin rakastunut toiseen mieheen. Miksi heittäisin kirveen kaivoon vielä???? kun hänkin sanoo että tutustutaan onhan me vasta tunnettu vähän aikaa....
onneton kirjoitti:
niin en osaa sanoa käyttikö varsinaisesti hyväkseen mutta toki tilaisuus oli otollinen...... jos nyt ei ala seksiä olemaan enää tai ei pidä yhteyttä minun on pakko katkaista välit koska en tykkää välinpitämättömyydestä. Hän on paljon työssä ja voi olla että pahentaa asiaa jos kyselen liikaa......ehkä pitää antaa olla enenmmittä kyselyittä nyt kun jotain on saanut irti......jos jättää vkl väliin ei varmaankaan tykkää sitten on hyvä syy katkoakin välit kokonaan....:-/ En minäkään hänestä hakenut parisuhdetta vaan kiinnyin häneen jotenkin salakavalasti.........Olinhan ensin rakastunut toiseen mieheen. Miksi heittäisin kirveen kaivoon vielä???? kun hänkin sanoo että tutustutaan onhan me vasta tunnettu vähän aikaa....
Jos näet parhaaksi jäädä odottelemaan mihin tilanne kehittyy, niin siihen sinulla toki on oikeus. Itse en jäisi.
Toivottavasti et satuta itseäsi.- runontaja off
onneton kirjoitti:
Miten nuo työkuviot oli miehellä silloin, kun suorastaan rukoili seksiä?
Aina voi väittää, että on paljon työkiireitä. Totuus kuitenkin on, jos välittää, löytyy myös aikaa.
Toisaalta myös baarireissu kertoo paljon, ei halua istua samaan pöytään.
Mikäli itse tekisin niin, se tarkoittaisi etten syystä tai toisesta halua näyttäytyä naisseurassa.
- runontaja off
No, hän on saanut haluamansa, siis seksiä ja nyt haluaa pitää sinua ystävänä, jotta voi hyvällä omatunnolla etsiä uusia naisia joilta rukoilee seksiä.
Se neuvoni on, katkaise kaikki välit häneen- onneton
niin no silti sanoo että tykkää minusta niin paljon yms......mutta ilm on vähän arka suhteeseen.....sen olen saanut kuvan. En tiedä hänen seksistään mitään muiden kanssa onko......ei luulis......mutta kuka tietää.....tykkään hänestä-kyllä ehkä hän pelaa jotain mistä minä sen todistan......vain aika näyttää
- Uutta kehiin vaan!
Niitähän kaduilla piisaa pahvisine kahvimukeineen ja silleen..
- onneton
Heh, jos on yhteen kiintyny se katotaan loppuun ensin:-) Kerkiin myöhemminkin katsomaan uutta ja en osaa tykätä nyt muistakaan. Kyllä se on hänen tehtävä sanoa jos ei minua halua. Sen verta pitää olla miestä.
- määmy
Täs vois ol julma temppu. Kaveri pyytää duunaa ilkeen tempun sulle ja tulee sit lohduttaa ja tekee lähempää tuttavuut. Mä e odottais
- onneton
EI tää sitä ekaa varmaan mulle duunannu..........tää on se toka joka sitten mulle sanokin totuuden että se eka oli naimisissa ja ei sille saa laittaa viestiä......siitä se sitten alkoi........tapaamisia yms mutta kyllähän se oudoksuttaa että mun täytyy pistää se koville nykyään että saan sitä i like you viestiä siis tarjosin nimenomaan vapautta hälle monta kertaa sanoin että jos haluaa vapauden saa sen mun puolesta. eli en roiku. Sitten sieltä alkoi tulla sitä että tykkää minusta...kai hän tykkääkin meillä on kivaa yhdessä.......on se kumma jos antaisin vapauden oikeesti ei hän siten ihan ilm sitäkään ota....siis olin reilu ja ajattelin että hänen elämä hänen tahto ja valta valita.....:-O......en halua olla kenenkään riippakivi.
- onneton
Miten saan selville mitä mies oikeesti ajatteleepi??? siis ovelasti? Että en joudu kysymään.....hyvät neuvot kalliit:-)
- minä tiedän
Hänen tekemisensä kertovat kaiken tarvittavan.
yleensä sellainen paljastuu ennemmin tai myöhemmin.
eikä hän vältämättä sano vaikka miehenä pidätkin, haluaako olla kanssasi.
olemus voi olla toista vaikka tunteet erit.
hän kuulostaa vähän ettet riittäisi tai ettei ole varma sinun vakaamuksesta. suhteen parhaiten tietää itse ja ainut keino on luottaa, mitä sanoo mutta hän taas kertomuksesi mukaan haiskahtaa kaveruudelta jossa on seksiä, ettei liian vahvaa sidettä kannata luoda.
hän voi olla tunnekylmä kun ei halua enempää tai pitää etäällä itseään suojellen yms.. muuta
tiedät enemmän hänestä kun kuljet hänen tuttavien piirissä ja hänen kanssaa koska ihmisillä on tapana kertoa läheisistä ihmisestä varsinkin hyvästä ja samasta tuttavasta positiivista, mutta kyllä varmaan heistä saa selvää, onko minkälainen?
mutta parhaiten luottamus kasvaa tekojen ja sanojen pysyvyydestä.
tykkäämistä tapahtuu ihan ihmisten välissä ettei se parisuhdetta tarkoita.
miehenihän teki minua tarkoituksellaan mustikseksi, jolloin mitä minusta voi tulla hullu (joka haluaa pois suhteesta) varsinkin suhde on tuore.
en usko että pystyisin antamaan oikeata tietoa koska olemme kaikki erillaisia tulkitsemaan viestejä.- onneton
moraalinvartija kirjoitti:
yleensä sellainen paljastuu ennemmin tai myöhemmin.
eikä hän vältämättä sano vaikka miehenä pidätkin, haluaako olla kanssasi.
olemus voi olla toista vaikka tunteet erit.
hän kuulostaa vähän ettet riittäisi tai ettei ole varma sinun vakaamuksesta. suhteen parhaiten tietää itse ja ainut keino on luottaa, mitä sanoo mutta hän taas kertomuksesi mukaan haiskahtaa kaveruudelta jossa on seksiä, ettei liian vahvaa sidettä kannata luoda.
hän voi olla tunnekylmä kun ei halua enempää tai pitää etäällä itseään suojellen yms.. muuta
tiedät enemmän hänestä kun kuljet hänen tuttavien piirissä ja hänen kanssaa koska ihmisillä on tapana kertoa läheisistä ihmisestä varsinkin hyvästä ja samasta tuttavasta positiivista, mutta kyllä varmaan heistä saa selvää, onko minkälainen?
mutta parhaiten luottamus kasvaa tekojen ja sanojen pysyvyydestä.
tykkäämistä tapahtuu ihan ihmisten välissä ettei se parisuhdetta tarkoita.
miehenihän teki minua tarkoituksellaan mustikseksi, jolloin mitä minusta voi tulla hullu (joka haluaa pois suhteesta) varsinkin suhde on tuore.
en usko että pystyisin antamaan oikeata tietoa koska olemme kaikki erillaisia tulkitsemaan viestejä.niin olen jo saanut eräältä joka tuntee hänet hyvin,osviittaa. lämmin ja huomioonottava ja jääräpäinen. Mies sanoo että ei olla vasta kuin alussa.Hän oli entisen vaimonsa kanssa tuntenut lapsesta asti siellä se ilm tapana mennä naimisiin leikkitoverin kanssa;-D......Niin siis mitä tarkoitat että ei selviä olemuksesta haluaako olla??- Tiedän sen varta että hän on roikkunut yhdesä exässään 3 vuotta tietäen että sillä toinen mies.....ja että ei ole entisen vaimonsa kanssa missään väleissä ja eräs saman maan tyttöystävä on pompottanut,että ola vai eikö olla.....haluaisin ns testata häntä...annoin jo hälle yksi pv valtuudet olla vapaa täysin mutta ei sekään taida olla mitä hän haluaa vastauksista päätellen silti pitää etäällä minua.......ehkä ei ole valmis sitoutumaan tai ei uskalla luottaa naisiin enää... syitä voi olla useitakin.....
onneton kirjoitti:
niin olen jo saanut eräältä joka tuntee hänet hyvin,osviittaa. lämmin ja huomioonottava ja jääräpäinen. Mies sanoo että ei olla vasta kuin alussa.Hän oli entisen vaimonsa kanssa tuntenut lapsesta asti siellä se ilm tapana mennä naimisiin leikkitoverin kanssa;-D......Niin siis mitä tarkoitat että ei selviä olemuksesta haluaako olla??- Tiedän sen varta että hän on roikkunut yhdesä exässään 3 vuotta tietäen että sillä toinen mies.....ja että ei ole entisen vaimonsa kanssa missään väleissä ja eräs saman maan tyttöystävä on pompottanut,että ola vai eikö olla.....haluaisin ns testata häntä...annoin jo hälle yksi pv valtuudet olla vapaa täysin mutta ei sekään taida olla mitä hän haluaa vastauksista päätellen silti pitää etäällä minua.......ehkä ei ole valmis sitoutumaan tai ei uskalla luottaa naisiin enää... syitä voi olla useitakin.....
luottamus tulee vain hiljalleen. rikottu sydän vaan rakennettava uudelleen ja kuulostaa pahasti petetyltä jolloin jos olet varma hänestä ja pidät hyvänä, hän on varmasti sinun ehkä hän haluaa varmuuttaa itsestää, ettei jää yksin(jolloi pitää yhteyttä muihinkin )
nyt sinun pitää muuttaa sinusta, pahat sanomat hyviksi(koska yleensä parisuhteessa tulee riivauksia kun ei ymmäretä toisia jotka rikkoo suhteen) mitä sinusta on puhuttu mutta pitkien parisuhteiden osalta uskon, että hän kun sijoutuu. niin se on pitkä suhde todennäköisesti, ehkä mustasukkaisuus voi olla hänellä tappava suhteessa(kun häntä on niin paljon satutettu.)
kun varmuutta antat itsestäsi ja puhut totta ja olet lojaali.
nämä on ajatukseni muista että hän sitten herkkä, ja kun yleensä on liika satutettu voi alkaa satuttaa myös muita sammallailla(kun häntä on satutettu) kun luottamus on kokonaan mennyt "naisii"
minulla meni luottamus miehii vedin hiukseni kaljuksi, ajattelin alkaa lesboksi mutta eihän se minulle sopinut ja kerkesin kerran kokeileen ja päädyin mieheni kanssa yhteen samana iltana jolloin tässä sitä ollaan yhdessä yli 11vuoden jälkeenkin.(ja tie ei ollut molemmille helppo tie)
- pipiatri
https://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/pages/DD246162688C7D9CC22578A2003E4724
Olisi syytä ottaa selvää romanilaimiehen taustoista-
Mahd. perhe Romaniassa
Työpaikka jms.
Poliisikin voi antaa miehestä epäilyttävia tietoja
http://www.youtube.com/watch?v=TIV00gMao4E
Romany ymmärretään usein väärin = romanialainen-- romani=mustalainen - Ap esimerkkinä
Lorttous ja yksinkertaisuus kulkee käsi kädessä.
höpö höpö höpö höpö ,pelimiehet ne enempi lortompia on kuin naiset.
syykin itsestään selvyys, naiset on sinisilmäisempiä. tottakaai vako pitää ruksata kiinni ja pitää kasvattaa hämähäkinverkkoo, ettei pääse lortto pelimiehet kiusaan. jolloin kun kerrankin löytyy jyvä akanoista, niin päästää verkko ansa kiinni ja vie luolaansa pysyypi mies uskollisena ja näin, kuolee lorttous miesten mukana.
olenpa julma
- Kesälomalainen
Ap on yksinkertaisesti naivi, hyväksikäytetty yksinäinen nainen.
Kaikki mitä olet kertonut viittaa siihen.
Olen pipiatrin kanssa samaa mieltä.
Näyttää tajuavan tilanteen ja antaa kerrankin hyvän neuvon.
En jäisi odottamaan mitä tapahtuu, nostaisin kytkimen ja lähtisin pois tuosta tilanteesta.
Se mies tulee kyllä perässä, jos on vähänkin kiinnostunut.
Veikkaan kyllä et hakee seuraavan "kortteerin" jossa on täysi ylöspito viihdykkeineen.
On noita vapaitakin miehiä, ja moni suomalainen mieskin puhuu englantia, jos kommunikointi suomeksi ei sua sytytä.
.........................................................................................................................
Albatrossi itse ei kyllä tajunnut, hupakkoa!
Ei sikseen, minäkin tajusin koko paletin vasta kun hän kertoi dysfasiasta ym.
Minäkin luulin häntä alukujaan trolliksi tai ...- rnoraaIinvartija ´
Et sinä lomarouva luullut, vaan oikeat trollit esiintyivät ko. nikillä oikein buumina
sixi en enää ole aikoihin sitä nikkiä käyttänytkään ollenkaan.
Se nikki on rekisteröity jo toiselle ja trollitkin osaavat väärentää sen kirjoittamalla
hämäävästi vaikkapa tämän pikkurouva Morkkixen nikin näin
mallixi:
En siis ole oikea, mukava rose - scambuster
rnoraaIinvartija ´ kirjoitti:
Et sinä lomarouva luullut, vaan oikeat trollit esiintyivät ko. nikillä oikein buumina
Se nikki on rekisteröity jo toiselle ja trollitkin osaavat väärentää sen kirjoittamalla
mallixi:
En siis ole oikea, mukava rosehttp://www.scambusters.co.nz/scams.html
Täältäkin voi sen hurmurimiehen löytää rnoraaIinvartija ´ kirjoitti:
mallixi:
En siis ole oikea, mukava rosevoit vaikuttaa toisella rekisteröityneenä nikillä.
muistat vaan säännöllisesti vaihtaa salasanan.- rnoraalinvartija
rnoraaIinvartija ´ kirjoitti:
mallixi:
En siis ole oikea, mukava rosemutta nyt omistan kolmannen nikin suojellaakseni nikkiäni.
kiitos vinkistä rossiseni. - pipiatri
rnoraalinvartija kirjoitti:
mutta nyt omistan kolmannen nikin suojellaakseni nikkiäni.
kiitos vinkistä rossiseni.Kah, pikkurouvakin on jo herännyt huomaan
Voisin kyllä rekata sinisenkin nikin, jota luultaisiin sinuxi
mutten sellaista tee, enkä ilkeille trolleilekaan neuvo
miteb se on mahdollista
Pikkuilkimyset luulevat olevansa taitavia feikkaajia
mutta tyhminä tekevätkin usein virheitä enemmän, kuin sinä
ja typeryksinä aina sama kasetti pyllyssä
muka vitsikkäinä
Sainpa haastattelun Kesälomailijalatakin ruotsixi, etteivät
nuo savolaistrollit ymmärrä-----onpa nuorekas mummuxi ;-D
http://www.youtube.com/watch?v=mqdPZJttGWc
loma kesämökillä pipiatri kirjoitti:
Kah, pikkurouvakin on jo herännyt huomaan
Voisin kyllä rekata sinisenkin nikin, jota luultaisiin sinuxi
mutten sellaista tee, enkä ilkeille trolleilekaan neuvo
miteb se on mahdollista
Pikkuilkimyset luulevat olevansa taitavia feikkaajia
mutta tyhminä tekevätkin usein virheitä enemmän, kuin sinä
ja typeryksinä aina sama kasetti pyllyssä
muka vitsikkäinä
Sainpa haastattelun Kesälomailijalatakin ruotsixi, etteivät
nuo savolaistrollit ymmärrä-----onpa nuorekas mummuxi ;-D
http://www.youtube.com/watch?v=mqdPZJttGWc
loma kesämökillätuota sinistä nikkiä, höpinä höpinä ei onnistu.
- pipatri
moraalinvartija kirjoitti:
tuota sinistä nikkiä, höpinä höpinä ei onnistu.
HÖPÖ HÖPÖ
On se ennenkin onnsitunut-----yx pöllis minun salasanani
ja teki pahaa jälkeä ja kostin höpöttämällä hänenä
enkä tarvinnut salasanakaan hänen nikkiinsä
mutta hämääntyneenä poisti kaikki omansa
mutta minun feikit jäivät arkistoon ja pysykööt
katosi palstalta, kun oli "itse" tunnustanut kaikkea mukavaa:D
Että muistapa olla kiltisti vaan---norsu muistaa kaiken:) pipatri kirjoitti:
HÖPÖ HÖPÖ
On se ennenkin onnsitunut-----yx pöllis minun salasanani
ja teki pahaa jälkeä ja kostin höpöttämällä hänenä
enkä tarvinnut salasanakaan hänen nikkiinsä
mutta hämääntyneenä poisti kaikki omansa
mutta minun feikit jäivät arkistoon ja pysykööt
katosi palstalta, kun oli "itse" tunnustanut kaikkea mukavaa:D
Että muistapa olla kiltisti vaan---norsu muistaa kaiken:)tahdot vaan kunnon painit mutta jätän sen painin väliin.
yrität saada mut kimppuusi uhkumalla ja puhaltamalla tai yrität kontrolloimalla minun käytöstä kyseenalaistaan sinun sanomaa.
mutta todellisuudessa jos tietäisit miten tekaistaa vielä sinisellä, niin tekisit sen suojellaaksesi minua ja unohtamalla koko nikin, ja jättää lainehtimaan muiden käyttämättömien nimimerkkien mereen.
- onneton
Voi että ei tässä nyt olla sinisilmiä ei oo siitä kyse.....Ihan vaan aattelin itteni kannalta asiaa......että teenkö suuren virheen tunteitteni vuoksi...tykästyminen on jo tapahtunut mutta vedänkö jarrua vai annanko mennä.......kun kuitenkin tulee ero kk hänen kotimaansa käynnin vuoksi, sitten seuren kahta kauheammin:-((Minulla ei myös ole mitään täysylläpitoa että ei ole siitä kyse.......... Sekisssä kumpinin saa hyvää oloa ja seura on kivaa,jutella jne......mutta kun koen että hän on etäinen jossain määrin, niin siksi mietin..ja sitten suututan hänet eikä ole enää häntä mutta tarvitsenko kaverin vai enemmän........odotanko turhaan tunteita joita ei ehkä tule koskaan.....koska jos vaimokin oli lapsuudenkaveri,olen 70v ennenkun tapahtuisi mitään;-D
- onneton
En tykkää että tässä nyt joku luulee että minä olisin joku onneton tyhmyri...ja hän joku lipevä hurmuri....ei ei- on hän sanonut tykkäävänsä ja puhuu seuraavasta kerrasta jne....se riittää minulle tässä kohtaa mutta se että omat tuntemukset on niin vahvat.........pelottaa minua:-/ koska selkeesti ne on vahvemmat kuin hällä. ainakin nyt tai sitten hän ei näytä niitä.....ehkä haluaa olla vapaa mutta ei sitten sanonut vaikka "sata" kertaa kysyin ja annoin oikeen selkeän kanan asiaan sanoin että en ole taakka kellekään jne.....Voi olla että haluaa pitääkin varalla mua.....enhän minä pääse kaverin pään sisälle:-/ tykkään kuitenkin niin en millään viiteis luovuttaa........Järki sanoo että JOS tunteita ois tai joskus on tarpeeksi molemmilla,voisi toimia mutta nyt on elettävä tätä hetkeä....hänen kotimaa käynti on se mitä en kestä. Ei ole syntynyt luottamusta ja varsinkaan kun on niin epävarmaa kaikki:-((....että näin...
- Väsynyt Atlas
Tekstisi hapuilevuudesta, finglishistä, mamu-orientoituneisuudesta ja yleisestikin epäjohdonmukaisesta tunneteemasta päätellen olet vähemmällä kapasiteetilla varustettu nainen elikkäs toisaalta sinua ei mies jaksa ottaa vakavasti ja toisaalta sinua on niin helppo vedättää mitenpäin tahansa niin helposti joudut heittopussin osaan jota leijutetaan oman edun nimissä niin kauan kuin jaksetaan.
Ei tuohon taida olla lääkettä koska jokatapauksessa seuraat piuhaa loppuun saakka kun tuskin ymmärrät viheltää hommaa ihan oikeasti poikki oman etusi nimissä.
Elikkäs sano "bää bää" ja jatka kapeaa kujaa pitkin eteenpäin niinkuin tähänkin asti, ei se kipu siellä lopussa kauaa kestä.- onneton
kiitos kohteliaisuudesta viimiselle;-D Kyllä mänä sen vihellän poikki kun alkaa mennä siihen aina enenpi että ei ole hyvä olla. Ihan olen ihminen joka kattoo loppuun asti.
- Väsynyt Atlas
onneton kirjoitti:
kiitos kohteliaisuudesta viimiselle;-D Kyllä mänä sen vihellän poikki kun alkaa mennä siihen aina enenpi että ei ole hyvä olla. Ihan olen ihminen joka kattoo loppuun asti.
Eipä kestä. Tekstisi ei tehnyt vaikutusta, lähinnä antoi päänsäryn.
se halus seksiä ja sai, eli ei ole mikään kaveri eikä ystäväkään.
unohda se ja etti mies joka välittää sinusta- onneton
Hänen sanansa että hän välittää minusta ei päde minun mittapuuni mukaan ....Onneksi juhannus ei mene pilalle jos hän ei tule. Saahan sitten huokaista vaan että ohi on......mutta katsotaan......
- onneton
monte 24, miten perustelet että ei harrasta seksiä jos rakastaa???
- onneton
Mun mielestä mies haluaa nimenoman seksiä ja läheisyyttää jos tykkää minusta. Seksi on yksi tärkeimpiä asioita suhteessa. Olemme myöskin puhuneet mutta voi se olla että hakee itselleen asioita kuten olin kuskina koska en itse juo kuin harvoin yms.......Hän eilen ilmoitti että haluaa puhua kanssani huomenna mutta musta tuntuu oudolle että jos ei välitä miksi haluaa puhua.........työssä joka pv 9 tuntia, jopa juhannusaattona muka........en oikein usko kaikkea ........
- onneton
Jussia! Monte ei oo perustellut kysymystäni:-) Olen aikeissa lopettaa tähän päivään suhteen joka antaa mulle liian vähän verraten siihen mitä itse annan hänelle, en suostu olemaan kynnysmatto enää. Tänään on näytön paikka hänellä,jos oharit tekee,se on sitten selvääkin selvempää......En oikeastaan ole kauhean innostunut hänestä tällä hetkellä kun olen asiaa itseskseni aatellut......Niin ala-arvoista tulee välistä että tekis mieli pamauttaa julki kaikki jonka tiedän....aika ei ole vielä....siististi eroon pitäisi päästä......toivon sen onnistuvan,vaikka pidän hänestä toisaalta mutta en tykkää olla se joka joutuu rukoilemaan hellyyttä huomiota ja läheisyyttä......En ole hakenut sellaista suhdetta. katsotaan eli lets see kuten hän sanoo......
- Mikä nyt bimbo?
Eikö mamupatjana olo kiihotakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo706703Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583113- 322289
- 201868
- 131867
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto221862Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 101539
- 521538