Lomat ovat hieno keksintö silloin, kun ne ovat vielä edessä tai juuri alkamassa. Sitten kun loma saa päätöksensä, niin alkaa itkupotkuraivo, masennus ja hammastenkiristys.
Pakkaaminen odottaa ja huomenna on taas sadat ja sitten taas sadat kilometrit edessä.
Eläintensuojeluyhdistykseenkö tässä pitää ilmoitus tehdä? En muuten toista kertaa aio tyytyä kahteen kesälomaviikkoon.
Voi vattu kertaa neljä.
Miten pääsette eroon loma-ahdistuksesta tai sen loppumisen angstista?
Grrr...
Loppiaiset
47
122
Vastaukset
- ei vapaita
Olet tällä palstalla profiloitunut pitämään usein puhetta vapaista, vapaapäivistä ja nyt viimeisimmäksi siis: LOMISTA ja niiden loppumisesta. Itsensä kisaamista tuollainen.
Usein? Halvalla ja hutiloiden on tehty tämäkin profilointi, mutta kyllä se minulle sopii.
Puhelen mieleisistäni aiheista. Toiset tykkää vaikka pervoista ja pedofiileista, minä esimerkiksi vapaa-ajasta.
- Musti--
Eläpä huoli Elluseni
Olisiko aboriginaaleista hyviksi työntekijöiksi? Tarvitsisin kymmenen-kaksikymmentä sellaista seuraaviin projekteihin. Vai pitäisikö hommata sittenkin kiinalaisia?
- Musti--
elisakettu kirjoitti:
Olisiko aboriginaaleista hyviksi työntekijöiksi? Tarvitsisin kymmenen-kaksikymmentä sellaista seuraaviin projekteihin. Vai pitäisikö hommata sittenkin kiinalaisia?
Voihan kettu, kuinka kehnosti ketut aakkosia tuntevatkaan:(
Siis uusix taas jälleem kerran:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Australian_alkuperäiskansat
Ovat kaukana Turun Åbo-originaaleista
Elluseni on taasen-------vain feikkinä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Punakettu
Naamion takaa löytyy:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naali
jonka arvokaamman turkin vuoksi on jo rauhoitettu napakettu
http://www.youtube.com/watch?v=ejo9yIbxKFQ
I beg your pardon:(
Ei salaisuuttasi saisi salametsäästjiille kertoakaan
Muuten tuleepi Putin-setä ja tekkee uuden karvalakin Ellusta Musti-- kirjoitti:
Voihan kettu, kuinka kehnosti ketut aakkosia tuntevatkaan:(
Siis uusix taas jälleem kerran:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Australian_alkuperäiskansat
Ovat kaukana Turun Åbo-originaaleista
Elluseni on taasen-------vain feikkinä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Punakettu
Naamion takaa löytyy:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naali
jonka arvokaamman turkin vuoksi on jo rauhoitettu napakettu
http://www.youtube.com/watch?v=ejo9yIbxKFQ
I beg your pardon:(
Ei salaisuuttasi saisi salametsäästjiille kertoakaan
Muuten tuleepi Putin-setä ja tekkee uuden karvalakin EllustaMusti, ei karskeista åboriginaaleista ole niihin hommiin, mitä mulla oli mielessä. Pygmit oikeastaan soveltuisivat parhaiten.
Vai että naali. -:D- pipitatri
elisakettu kirjoitti:
Musti, ei karskeista åboriginaaleista ole niihin hommiin, mitä mulla oli mielessä. Pygmit oikeastaan soveltuisivat parhaiten.
Vai että naali. -:DNyt Ellu sinetöi kohtalonsa ja Ellusta tehdään Åboriginaalille naalinkarvalakki
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=5jhAEZAJp-GQwM&tbnid=h5DzV7tl_EMy4M:&ved=0CAUQjRw&url=http://www.vastavalo.fi/haku-Sinikettu.html&ei=lxefU9bDIvTV4QTrq4HYCQ&bvm=bv.68911936,d.bGQ&psig=AFQjCNHUkYZOK1XKVEk63Al1OeiLD_vHZQ&ust=1403021516856341
Mitkä lomat? Pääsisköhän jo ens kesänä viettämään täyden kesäloman?
- persona-von-zisel
Onko kirpela taas raiskattu?
Minä pidin ensimmäisen neljän viikon lomani putkeen kesällä 1996. Viikko oli upea ja sitten kolme viikkoa meni vähän kuin huomaamatta. Sen jälkeen vitutti niin että meinasi otsasuoni haljeta kun mietin pitkää vuotta ennen seuraavaa lomaa.
Sen jälkeen olen viimeiset 17 vuotta pitänyt vain viikon lomia. Tuntuu läpi vuoden, että on joko tulossa tai llähdössä lomalle. Ei kerry tekemättömiä töitä eikä ahdista. Minulle tämä sopii loistavasti. Toiset tosin sanovat, ettei viikossa ehdi päästä töistä eroon.- Kesälomalainen
Väliäkö sillä, mitä muut sanovat? Jos itse olet tyytyväinen, se on onnistunut päätös!
Minä pidän ensimmäisen pitkän loman kymmeneen vuoteen, 2kk mökillä koirien kanssa.
Melkein kuin välivuos töistä! Enkä aio uhrata ajatustakaan työlleni, lomalla.
Toinen kuukausi on palkatonta, mutta minä todella tarvitsen nyt tauon.
Vuosia vakituista työtä tehneenä, ei talouteni tee ihan totaalista konkurssia. =))
Olen lomani ansainut ja aion nauttia täysillä kiireettömyydestä.
Hauskaa lomaa sinullekin Ratikkakuski, lomallasi. Minäkin pidän usein viikon lomia. Ongelma on usein vain siinä, että ahnehdin niin paljon muita hommia sille viikolle tai mikä aika onkaan, että kitisen taas loman loppumista. Parhaillaan olen viettänyt seitsemän viikon lomia ilman mitään suuria projekteja, mutta loppuneet nekin lomapäivät aikanaan, eikä se työhönpaluu jippii-hurraat ole sen enempää ollut.
Kesälomalainen kirjoitti:
Väliäkö sillä, mitä muut sanovat? Jos itse olet tyytyväinen, se on onnistunut päätös!
Minä pidän ensimmäisen pitkän loman kymmeneen vuoteen, 2kk mökillä koirien kanssa.
Vuosia vakituista työtä tehneenä, ei talouteni tee ihan totaalista konkurssia. =))
Hauskaa lomaa sinullekin Ratikkakuski, lomallasi.Kahden kuukauden poissaolo ja vielä mökkeilemässä kuulostaa aivan mahtavan upealla. Nauti kesästä ja lomasta!
Ehkä minäkin joskus kauas tulevaisuudessa voisin harkita tuollaista. Mutta koska olen tavattoman ahne rahalle, en toistaiseksi edes harkitse moista. Ja luultavasti suuren osan ajasta käyttäisin erilaisiin muihin hommiin sinäkin aikana. Palkkatyön lisäksi mulla on useampi muukin projekti menossa suurimman osan vuotta.Kesälomalainen kirjoitti:
Hauskaa lomaa sinullekin Ratikkakuski, lomallasi.Kiitos, samoin sinulle! :-)
elisakettu kirjoitti:
Minäkin pidän usein viikon lomia. Ongelma on usein vain siinä, että ahnehdin niin paljon muita hommia sille viikolle tai mikä aika onkaan, että kitisen taas loman loppumista. Parhaillaan olen viettänyt seitsemän viikon lomia ilman mitään suuria projekteja, mutta loppuneet nekin lomapäivät aikanaan, eikä se työhönpaluu jippii-hurraat ole sen enempää ollut.
Minun fiilikseni tuon ohjelman suhteen näyttää vaihtelevan. Välillä en tee yhtään mitään ja sitten taas intoudun täyttämään loman ohjelmalla. Viime loma meni kotona ja kaupungin terasseilla vetelehtiessä. Viime syksynä ehdin viikon aikana käydä faijalla, tapaamassa yksiä kavereita Tampereella, toisia Keski-Suomessa, mökillä ja parin kaverin kanssa tehtiin stadissa terassikierroskin. Sen jälkeen tuntui kun olisi ollut lomalla viikon sijasta kaksi.
- Musti--
elisakettu kirjoitti:
Kahden kuukauden poissaolo ja vielä mökkeilemässä kuulostaa aivan mahtavan upealla. Nauti kesästä ja lomasta!
Ehkä minäkin joskus kauas tulevaisuudessa voisin harkita tuollaista. Mutta koska olen tavattoman ahne rahalle, en toistaiseksi edes harkitse moista. Ja luultavasti suuren osan ajasta käyttäisin erilaisiin muihin hommiin sinäkin aikana. Palkkatyön lisäksi mulla on useampi muukin projekti menossa suurimman osan vuotta.Ellun peijooni on umpikiero kettu!!!111!!
Makeilee täällä päivii ja viime yönä pölli Hopo pennun safkat-------
ETTES HÄPPEE ............Ellu Repolainen............ - katkaisuasema
Ratikkakuski kirjoitti:
Minun fiilikseni tuon ohjelman suhteen näyttää vaihtelevan. Välillä en tee yhtään mitään ja sitten taas intoudun täyttämään loman ohjelmalla. Viime loma meni kotona ja kaupungin terasseilla vetelehtiessä. Viime syksynä ehdin viikon aikana käydä faijalla, tapaamassa yksiä kavereita Tampereella, toisia Keski-Suomessa, mökillä ja parin kaverin kanssa tehtiin stadissa terassikierroskin. Sen jälkeen tuntui kun olisi ollut lomalla viikon sijasta kaksi.
duoble hang over
Musti-- kirjoitti:
Ellun peijooni on umpikiero kettu!!!111!!
Makeilee täällä päivii ja viime yönä pölli Hopo pennun safkat-------
ETTES HÄPPEE ............Ellu Repolainen............Juu, suorastaan savolaisen kiero kettu kyllä, mutta mäyräkoirien sapuskat vei turkkini vohkinut Vili enkä minä.
- pipiatri
elisakettu kirjoitti:
Juu, suorastaan savolaisen kiero kettu kyllä, mutta mäyräkoirien sapuskat vei turkkini vohkinut Vili enkä minä.
Turkki l djurk........?
Sehän on laivassa lattia..............?
Onx sull muuta paattia
kuin selibaatti?
- 7+7
ota lääkettä
voi vittu mitä valitusta, töihin meno on sulle ihan sopiva harrastus- Moppe --
elisakettu kirjoitti:
Suomi-24-palstat kun ovat valittajien paratiisi. Teen oman osani siinä missä muutkin.
Elluu--------raadat liikaa palstalla napisemalla turhuuxia
Moppe -- kirjoitti:
Elluu--------raadat liikaa palstalla napisemalla turhuuxia
Juu, pitää minullakin joku kiusattava olla. Muutenhan se olisi tuo karhukoiraparka :)
Ei miulla tuollaista murhetta, Juhannusviikonlopun jälkeen yksi lomapäivä. Putkeen kun ei voi niitä pitää kun on sesonkityö. Ihanteellinen pomojen mielestä olisi, jos joka toinen viikko pitäisi yhden lomapäivän.
Sitten kun se yksi rakennushomma alkaa, ei tarvitse murehtia, mitä lomalla tekeeOlen haaveillut maatalousyrittäjäksi ryhtymistä, mutta se söisi koko kesäkauden pois, enkä voisi tehdä kaikkia mieluisia asioita. Sesonkityöllä on hintansa (kuten kaikella).
Nikkarointi kuuluu osittain noihin minunkin vapaa-ajan projekteihini. Ihmiset, metsä, toistuva liikkeelläolo ja kiinteistöhommia lisänä. Tavallaan kaikki on sitä, mitä haluaakin tehdä. Jatkuva keskeneräisyys vain ajoin turhauttaa.elisakettu kirjoitti:
Olen haaveillut maatalousyrittäjäksi ryhtymistä, mutta se söisi koko kesäkauden pois, enkä voisi tehdä kaikkia mieluisia asioita. Sesonkityöllä on hintansa (kuten kaikella).
Nikkarointi kuuluu osittain noihin minunkin vapaa-ajan projekteihini. Ihmiset, metsä, toistuva liikkeelläolo ja kiinteistöhommia lisänä. Tavallaan kaikki on sitä, mitä haluaakin tehdä. Jatkuva keskeneräisyys vain ajoin turhauttaa.Mie olen valmis viimeistään 1.4.2015, jolloin viimeistään työsopimukseni loppuu. Ensimmäisen viikon nukun ja sitten harkitsen käännynkö toiselle kyljelle :D
- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Olen haaveillut maatalousyrittäjäksi ryhtymistä, mutta se söisi koko kesäkauden pois, enkä voisi tehdä kaikkia mieluisia asioita. Sesonkityöllä on hintansa (kuten kaikella).
Nikkarointi kuuluu osittain noihin minunkin vapaa-ajan projekteihini. Ihmiset, metsä, toistuva liikkeelläolo ja kiinteistöhommia lisänä. Tavallaan kaikki on sitä, mitä haluaakin tehdä. Jatkuva keskeneräisyys vain ajoin turhauttaa.Maatalousyrittäjällä on se hyvä puoli, ettei tekeminen lopu kuin omasta halusta ja lisäksi on haalittava muita töitä, lumen auraus, poiskuljettaminen jne. Kylvötöiden jälkeen on työt harvassa, ellei ota hevosia tai karjaa/sikoja lisäksi. Sitten riittää hommaa.
Hevosissa se hyvä puoli, ettei tarvitse yhtä suuria tiloja, mitä sikala/navetta.
Tutuilla hevostila, mies heittää keikkaa ettei ihan kädestä suuhun elä runontaja off kirjoitti:
Maatalousyrittäjällä on se hyvä puoli, ettei tekeminen lopu kuin omasta halusta ja lisäksi on haalittava muita töitä, lumen auraus, poiskuljettaminen jne. Kylvötöiden jälkeen on työt harvassa, ellei ota hevosia tai karjaa/sikoja lisäksi. Sitten riittää hommaa.
Hevosissa se hyvä puoli, ettei tarvitse yhtä suuria tiloja, mitä sikala/navetta.
Tutuilla hevostila, mies heittää keikkaa ettei ihan kädestä suuhun eläKylvötyöt ja metsätalous on ne jotka olisivat enemmän mielessä. Talvella tietysti voisi tietysti tehdä muuta tilan ulkopuolista palkkatyötä. Karjasta tai eläimistä en perusta (liikaa huolehdittavia ja on nämä ihmisetkin).
Mutta mutta. Se sitoisi liikaa yhteen pisteeseen ja viljelykset pitäisi nykyisellään olla mittavia että homma olisi kannattavaa miltään suunnalta. Olisihan siinä työhullulle tai parille hommia.
Luultavasti mukavuudenhaluni kuitenkin vastustaisi koko ajatusta.- runontaja off
elisakettu kirjoitti:
Kylvötyöt ja metsätalous on ne jotka olisivat enemmän mielessä. Talvella tietysti voisi tietysti tehdä muuta tilan ulkopuolista palkkatyötä. Karjasta tai eläimistä en perusta (liikaa huolehdittavia ja on nämä ihmisetkin).
Mutta mutta. Se sitoisi liikaa yhteen pisteeseen ja viljelykset pitäisi nykyisellään olla mittavia että homma olisi kannattavaa miltään suunnalta. Olisihan siinä työhullulle tai parille hommia.
Luultavasti mukavuudenhaluni kuitenkin vastustaisi koko ajatusta.Niin, myy talveksi pilkottuja polttopuita. Niitä aina tarvitaan.
Sinänsä pilkottiin kolmeen pekkaan pari kuutiota klapeja toissaviikolla. Oli raskasta hommaa ja huomenna loput neljä tai viisi kuutiota. Ellei sitten sada - runontaja off
runontaja off kirjoitti:
Niin, myy talveksi pilkottuja polttopuita. Niitä aina tarvitaan.
Sinänsä pilkottiin kolmeen pekkaan pari kuutiota klapeja toissaviikolla. Oli raskasta hommaa ja huomenna loput neljä tai viisi kuutiota. Ellei sitten sadaTänään maanantaina siis ja näyttää olevan pilvistä. Ei siis tule kuuma.
Tosin jatkan sieltä toiselle työmaalle
Jos olen lomalla tehnyt asioita, joista aidosti nautin, ei töihin palaaminen aiheuta minulle yleensä sen suurempaa ahdistusta. Pari ensimmäistä päivää loman jälkeen menee toipuessa rytmin muuttumisen aiheuttamasta järkytyksestä, mutta sitten arki alkaa taas rullaamaan omalla painollaan.
Tälle vuodelle mahtuu poikkeuksellisen monta lomaviikkoa ja olen niitä jakanut pitkin vuotta. Viisi viikkoa vielä edessä... :)elisakettu kirjoitti:
Hyvin olet lomasi jaksottanut. Ja hyvää kesää sinulle :)
Kiitos samoin sinulle :)
- 3 viikkoa vielä
ja sen jälkeen se on sitten "FUCK YOU, I'M ON VACATION!".
En tule uhraamaan ainuttakaan ajatusta duunille 4 viikon lomani aikana.Myönnän olevani siivun verran kateellinen. Mutta kiva on iloitakin toisen puolesta, jolla kaikki hauskuus on vielä edessäpäin. Pitkää odotusta :P
- 3 viikkoa vielä
elisakettu kirjoitti:
Myönnän olevani siivun verran kateellinen. Mutta kiva on iloitakin toisen puolesta, jolla kaikki hauskuus on vielä edessäpäin. Pitkää odotusta :P
Joo, alkaa jo pelkkä duunikavereiden ja pomojen näkeminenkin ärsyttää. Mut onneks nämä 3 viikkoa on aika nopsaan ohi riittävän duunimäärän ja vapaa-ajan ohjelman avulla. Ne 4 viikkoa taas meinaan viettää madellen.
- Kesälomalainen
Kiireettömyydestä nauttiminen ei tarkoita että kääntäisin vain kylkeä täällä.
Tarkoitin sillä sitä ettei minulla ole kiire ansiotyöhön.
Täällä ei ole kylpyhuonetta ja suihkua. Joten aamu alkaa yleensä näin...
Saunan muuripadallisen, 80 litraa vettä, lämmitän heti aamusta, jotta pääsen aamupesulle.
Sillä aikaa kun tuli palaa pesässä ja vesi lämpeää keitän kahvit grillikatoksessa, kaasulla.
Minulla ei täällä ole kuin sähkövalot ns. mukavuutena, vedet kannan ämpärillä saunalta mökille,jos on tarvis.
Naapurista haen juomaveden, kantaen kanisterit mökille puoli kilsaa.
Niin että kyllä täällä puuhaa riittää ihan jokapäiväisissä askareissa jo yksistään.
Pölynimuria ei ole, eikä tule! Matot pihalle ja tamppaus, lattian harjaus ja pesu tarpeen vaatiessa. (Mela ja mikrokuituliinat on käytössä)
Yhden lyhyt hihaisen pitsipaidan puuvillalangasta olen kutonut itselleni.
Se pitäisi vielä koota, siis neuloa kappaleet yhteen.Eihän mökillä saa olla liikaa mukavuuksia ollakaan :) Eräkämppääjänä en näe murto-osaakaan noista, mutta pärjännyt vielä tälläinen citykettukin riittävästi.
Ei se tekeminen tai tekemättömyys tee yksin sitä lomaa. Vuosien saatossa olen vain olen huomannut, että irtaantuminen niistä samankaltaisista ympyryistä ja elementeistä, mitä työ sisältää, saa vapaa-ajan tuntumaan parhaimmalta.- pipiatri
elisakettu kirjoitti:
Eihän mökillä saa olla liikaa mukavuuksia ollakaan :) Eräkämppääjänä en näe murto-osaakaan noista, mutta pärjännyt vielä tälläinen citykettukin riittävästi.
Ei se tekeminen tai tekemättömyys tee yksin sitä lomaa. Vuosien saatossa olen vain olen huomannut, että irtaantuminen niistä samankaltaisista ympyryistä ja elementeistä, mitä työ sisältää, saa vapaa-ajan tuntumaan parhaimmalta.Onx Ellun luolassa bidee allas?
Tuumin vaan, kun bordellin Madame antoi porttikiellon, kun väänsin
rusetin ja vähäisen varpusparven sellaiseen
Mix se ämmä suuttui?????????????
Bideepyttystähän tuli nätti. kuin ruskeatäplänen dalmatian koira
En oikein ymmärrä ämmien taiteellista näkemystä...................................?
- määmy
Mä oon duunannu oman, naapurin, vanhempieni, veljen pihat kuntoon. Ei oo ollu muut tekemist. Kevääl funtsin tekeväni rundin isoiso-sukulaiste luo, kutsumati tulivat ja viihtyivät kuukauden. Ilman MM-fudist oisivat kai tääl edellee.
Onneks enskuus alotan duunit, etänä.Olet ollut varsinainen ahertaja. Yrittelijäisyysluonteet ovat kai sellaisia:)
Noista liian pitkään viihtyvistä vieraista en minäkään kauheasti perusta. Kaikki muut hommat ja menot kärsii. Ei ole helppoa sanoa että vieraat nyt kalppimaan.- määmy
elisakettu kirjoitti:
Olet ollut varsinainen ahertaja. Yrittelijäisyysluonteet ovat kai sellaisia:)
Noista liian pitkään viihtyvistä vieraista en minäkään kauheasti perusta. Kaikki muut hommat ja menot kärsii. Ei ole helppoa sanoa että vieraat nyt kalppimaan.Oli heist se hyöty, ettei muksujen vahtioist ollu pulaa ja muksaa seuraa. Eivät ole heit, joit joutuu passaa. Auttoivat kykyjensä mukaa ruuan ja siivouksen kans. Mut kuiteski o muksaa oma rauha.
- Kesälomalainen
Pitäisikö minun olla huolissani,tai epäillä jonkun varastaneen kirveeni,
vai epäillä taas Hopoa tempauksen järjestäjäksi?
Pilkoin aamupäivällä klapeja ja pinosin niitä saunan seinustalle, räystään alle suojaan sateelta. Äijä lupas tehdä laudoista ja pellistä sille lisäkatoksen kun pino on valmis.
Runsaan tunnin pilkkomisen ja latoamisen jälkeen lähdin juomaan kahvit mökille.
Kirvestä en lyönyt pölkkyyn kiinni, vaan jätin sen pystyyn pölkkyä vasten.
Kahvilla ollessani tuli yks pennun ottajista katsomaan; miten hänen pentunsa kasvaa ja kehittyy.
Meillä meni pari tuntia juorutessa työpaikan asioita, eli hän kertoi kuulumisia sieltä.
Kerroin miten olisin pari juttua hoitanut, jos ne olisi mun kohdalle osuneet.
Ja katseltiin pentujen telmimistä keskenään, otettiin pentuja syliin ja tarkasteltiin suuta, korvia ja tassuja.
(kirjassa suositeltiin tehtävän niin, että ne tottuisivat käsittelyyn jo pentuina!)
Ystävä lähti ja aloin tehdä ruokaa koirille ja tietenkin itselleni myös.
Meillä oli kyllä eri eväät! Lopulta lähdin pilkkomaan lisää puita!
Millä minä pilkoin kun kirves oli kadonnut?
Koirat eivät ole haukkuneet, jonka ne tekisivät jos täällä olis vieras kulkenut.
Eli tuskin kukaan on kirvestä varastanut. Hopo ilmeisesti ottanut ja piilottanut, mutta minne. Olen talikko kädessä hakenut jo "Hopon sipulipenkin" läpi, ei löytynyt.
Koko aidattu alue, eli tontin olen läpikäynyt enkä ole kirvestä löytänyt!
Mystistä.
Eikä minulla ole toista kirvestä. Pitkävartinen vesuri löytyy varastosta, en minä sillä ala klapeja pilkkomaan.
Soitin lopulta äijälle, joka lupas ajaa tänne tutkimaan asiaa.
On kohta paikalla; joten paras keittää teetä ja paistaa lettuja hänelle, vaivan palkaksi.
Äijä jää luultavasti yöksi ja lämmitän nyt saunankin varmuudeksi.- Kesälomalainen
Hopo ryökäle, oli kuin olikin ottanut kirveen ja laahannut sen saunan alle.
Kirveen varsi on pureskeltu täyteen hampaan jälkiä.
Äijä lupas tehdä siihen uuden varren ja vesurilla voi kuulemma tehdä myös klapeja.
Tosin mulla ei ole lupaa nyt tehdä, kun olen yksin täällä.
Olisko toi rakki niin fiksu, että ajatteli kostaa sen ettei sitä päästetty saunakamariin.
Olimme päivällä pentuja katsomassa ja Hopo jäi yksin pihalle,
me muut olttiin saunakamarissa.
Nyt se on varsin tyytyväinen tilanteeseen, nukkuu äijän jaloissa. (siis sängyssä)
Kun äijä etsi kirvestä tontilta, kulki Hopo mukana myös etsimässä.
Saunan luona se lopulta kiersi puupinolta, saunan taakse ja ryömi sen alle.
Taskulampulla äijä näytti sinne lisää valoa.... ja siellä se kirves näkyi.
Pitkällä riu´ulla mies sen sieltä pois onki, kun ei halunnut sepelin päällä itse ryömiä.
Sauna on tehty vain 40 cm maavaralla että alusta tuulettuu.
Saunan edessä sekä toisessa päädyssä on höylätystä laudasta terassi.
Radio on päällä mutt ei sitä oikein kuule, mies kuorsaa täysillä. =))
Koiraa se ei näytä häiritsevän. Kesälomalainen kirjoitti:
Hopo ryökäle, oli kuin olikin ottanut kirveen ja laahannut sen saunan alle.
Kirveen varsi on pureskeltu täyteen hampaan jälkiä.
Äijä lupas tehdä siihen uuden varren ja vesurilla voi kuulemma tehdä myös klapeja.
Tosin mulla ei ole lupaa nyt tehdä, kun olen yksin täällä.
Olisko toi rakki niin fiksu, että ajatteli kostaa sen ettei sitä päästetty saunakamariin.
Olimme päivällä pentuja katsomassa ja Hopo jäi yksin pihalle,
me muut olttiin saunakamarissa.
Nyt se on varsin tyytyväinen tilanteeseen, nukkuu äijän jaloissa. (siis sängyssä)
Kun äijä etsi kirvestä tontilta, kulki Hopo mukana myös etsimässä.
Saunan luona se lopulta kiersi puupinolta, saunan taakse ja ryömi sen alle.
Taskulampulla äijä näytti sinne lisää valoa.... ja siellä se kirves näkyi.
Pitkällä riu´ulla mies sen sieltä pois onki, kun ei halunnut sepelin päällä itse ryömiä.
Sauna on tehty vain 40 cm maavaralla että alusta tuulettuu.
Saunan edessä sekä toisessa päädyssä on höylätystä laudasta terassi.
Radio on päällä mutt ei sitä oikein kuule, mies kuorsaa täysillä. =))
Koiraa se ei näytä häiritsevän.Aikamoinen ahmatti tuo Hopo kun jaksaa kirveenkin raahata jemmaan :) En suosittele tekemään klapeja vesurilla, ainoastaan oksapuista sytyketikkuja.
- Kesälomalainen
elisakettu kirjoitti:
Aikamoinen ahmatti tuo Hopo kun jaksaa kirveenkin raahata jemmaan :) En suosittele tekemään klapeja vesurilla, ainoastaan oksapuista sytyketikkuja.
En minä aikonutkaan sillä klapeja tehdä.
Äijä kyllä sanoi et hän pystyy hakkaan silläkin klapeja, mutta minulta kielsi jo pelkän kokeilun.
En ilmeisesti ole kyllin taitava hänen mielestään käsitteleen vesuria.
Jos sitten vahinko sattuisi ja sivaltaisin vielä jalkaani pahastikin, niin hän siitä vastuussa olisi. ??
-Siis mitä???
Äijä vastas: et moraalisesti hän olisi vastuussa, koska on antanut mun tehdä klapeja! Siis anna mun kaikki kestää!!
Mikä kakara minä olen, aikuinen nainen ja teen klapeja jos haluan tai olen tekemättä. (ja ostan klapit pilkottuna!)
Soitin tyttärelle ja pyysin häntä käymään ostamassa minulle uuden kirveen.
Pyysin myös ettei kerro isälleen mitään kirveen ostosta,
ja tuo sen vielä tänään jos mahdollista. Helvatin "holhouslautakunta" olisin nielaissut hänen kommenttinsa "karvoineen" jos siinä olis ollut joku kuulemassa sen.
Me satuttiin oleen kahdestaan, eikä minua silloin holhota millään olemattomilla vastuilla! Odottakoon. En vastannut mitään, mutta tulee näkemään pinon puita ja uuden kirveen!
Hopo on vähän apea kun äijä lähti aamuulla.
( vesisateeseen motskarilla)
Olis voinut ottaa autonkin vaan jätti sen minulle, ei kuulemma yks kesäsade haittaa motoristia mitenkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334