Burana ja raivokohtaukset

Olen käyttänyt viikon verran 600mg Buranaa leikkauksen jälkeen,ja olen saanut kauheita raivareita,itkenyt,mielialat heittelee laidasta laitaan ,mikään ei huvita...olen ottanut lääkettä 3xpv ohjeen mukaan,ja on hyvin pitänyt kivun pois.Olen huomannut olevani herkkä lääkkeille aiemminkin.No,huomenna lopetan tuon ottamisen.
7111
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Kiva.

Äänestä

Toi sun huomio on hyödyllinen. Jatkossa kun kilahdat, syytät kato Buranaa. Et en mä muuten mutku otin särkylääkettä. En ole ennen kuullu et jos mikään ei huvita, siitä syytettäs särkylääkettä. Täytyypä koittaa töissä.

Äänestä

No en syökkään normaalisti,mutta nyt oli pakko,kun oli pitkä leikkaushaava...hyvin on parantunut,lopetin eilen buranan käytön.Kyllä on moni ihminen tehnyt kaikenlaista päätöntä lääkkeitten takia,sitähän ei pysty toteen näyttään milloinkaan.Yksikin tuttu meinasi hirttäytyä,kun sai mielialalääkkeitä tupakoinnin lopetukseen.Jotkut ovat herkempiä lääkkeitten haittavaikutuksille.Koekaniineja ollaan.Kyllä lääkkeet passsivoi ihmistä.Vaikka kirjoitukseni saikin aikaan vitsailua ja vähättelyä,nyt on jo paljon virkeempi olo...

Äänestä
  • Mielialalääkkeet ja särkylääkkeet ovat vähän eri asia. Toinen vaikuttaa suoraan aivokemiaan. Burana 600 on aika kesy särkylääkkeeksikin.

    Äänestä

  • Vaikka tuo kuulostaa melko oudolta, että burana tekisi mitään tuon kaltaisia sivuvaikutuksia niin silti voi se tehdäkin. Toisaalta tupakin vieroituslääkkeet vaikuttavat suoraan mielialaan, että niiden käytössä kaikki "oireet" on mahdollisia.

    Tuli vaan mieleen, että joillekin jotka vähän lääkkeitä käyttävät, saattaa tulla buranasta väsynyt/puuroinen olo. Ja sekin vaikuttaa jo mielialaan.

    Ja on tosissaan pieni mahdollisuus, että siitä tulee kuvaamiasi oireita. Kuulut vaan siihen ryhmään, jolle kyseinen lääke ei sovi. Muistat mainita sen seuraavalla kerralla.

    Äänestä

Minkälainen leikkaus sinulle tehtiin? Jotkut voivat reagoida ko. tavalla suurempiin leikkauksiin, onhan se jonkinlainen stressin aíheuttaja sekin. Välttämättä käyttämäsi lääke ei aiheuta mainitsemiasi mielialan vaihteluja.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kauheeta! kirjoitti:

Olen käyttänyt viikon verran 600mg Buranaa leikkauksen jälkeen,ja olen saanut kauheita raivareita,itkenyt,mielialat heittelee laidasta laitaan ,mikään ei huvita...olen ottanut lääkettä 3xpv ohjeen mukaan,ja on hyvin pitänyt kivun pois.Olen huomannut olevani herkkä lääkkeille aiemminkin.No,huomenna lopetan tuon ottamisen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu