miten tässä sopu saadaan?

lapsettaako?

antakaa nyt vinkkejä miten saadaan taas sopu aikaan?
Mieheni oli humalassa ja alkoi syyttelemään ja haukkumaan minua asioista, jotka ovat kertakaikkiaan perättömiä.. annoin asian olla ja odotin ja odotin anteeksipyyntöä mutta eipä ole kuulunu eikä näkyny... päätin etten varmasti minäkään mene sopimaan, koska vika/ syy ei nyt ole minussa,,,! eikö se sen pitäs tulla pyytämään anteeksi joka on harmin aiheuttanu?
lapsellista? mikä vikana?

3

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei lapsettaako?

Ajattelen, että aikuisella ihmisellä on velvollisuus itse ottaa puheeksi välirikot, huolet ja harmit, riippumatta, 'kuka aloitti'. Sinua vaivaa riitanne. Siispä sinun on myös itse tehtävä aloite sen selvittämiseen, koska et voi miehesi käytöstä muuttaa, vain omaasi. Jos miehesi ei toimi toivomallasi tavalla pyytämällä anteeksi, on sinun tehtäväsi ottaa tilanne aikuisella tavalla haltuun.
      Kuulostaa, että yksittäisen riidan lisäksi myös alkoholinkäyttö ja kaikenkaikkiaan parisuhteen toimintamallien puute ovat nyt isompikin ongelma.
      Parisuhteen viestintää, riitatilanteiden kommunikaatiota ja muita parisuhdetaitoja voi opetella myös erilaisilla parisuhdekursseilla. (Jos kysymyksessä on laajempi alkoholin käytön ongelma, se puolestaan pitää hoitaa päihdepalvelujen piirissä ensin)

Aikuisuuteen, vastuullisuuteen ja kommunikaatiotaitojen opetteluun rohkaisten

meiju, diakoni

• kiltti mies.

Tuollaisen miehen kanssa ei kannata seurustella joka haukkuu ja syyttelee. Jos ei pysty rakentavaan keskuteluun niin suhde on aika lailla loppu. Se kai jotenkin yrittää alistaa sua ja saamaan aina tahtonsa ja sinä jäät alakynteen. Elämä on paljon parempaa ilman tuollaista miestä.

• igge

Life sucs. Anteeksipyyntöä on varmaan turha odottaa. Ja jos otat puheeksi, hirvee riita varmaan. Mä olen elänyt tällaisessa syyllistämishelvetissä jo kymmeniä vuosia. En oikein itsekään tajua, ne lapset ym. Varmaan olisin lähtenyt ilman. Itse mies rakastuu työkavereihinsa ja naurattaa naisia. Nämä raukat sitten luulevat hänen olevan lottovoitto. Mutta hengissä vielä, nyt selityksenä lapsenlapset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 465
      6690
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2501
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2457
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      141
      1734
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1688
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1103
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1095
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1005
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      897
    Aihe