On se aina niin ällöttävää ja vastenmielistä kun lihava nainen valehtelee itselleen lisää ja yrittää "kaunistua" tatuoinnilla. Ällöä!
Kaunistuttehan jatkossa laihduttamalla, ei valehtelmalla itselle lisää.
Lihava nainen ja tatuointi
4
584
Vastaukset
- voihan_vihtori
Eiköhän kuka tahansa saa ottaa tatuointia koostaan riippumatta. Ihan sama kun kieltäisit lihavia pukeutumasta, käymästä kampaajalla/parturissa tai laittamasta kynsiään. Epäonnistunut provo.
- Sinunko asiasi?
Mutta jospa he omasta mielestään oikeasti kaunistuvat? Ei kai sinua miksikään ylituomariksi ja auktoriteetiksi ole nimitetty, joten olepa kehottelematta vain.
- Ällötys
Ja mikäs tuomari sinäsitten olet? Väärä palsta tulla lihavuudesta puhumaan!
- hsrthsrhrsh
Entäs jos lihava MIES ottaa tatuoinnin? Tai anorektikko?
Et pidä ylipainoisia viehättävinä, mutta joku toinen voi pitää. Anna ihmisten olla sen painoisia kuin ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586