Ei sähköllä ei kaasulla
Tänään kostealla oli vaunussa palaneen muovin/ sähköpalon ? hajua.
Alde käynnistyi kaasulla muutaman kerran ja sammui kun laitttoi lämmityksen päälle. Sitten ei käynnistnyt enää, ei kaasulla eikä sähköllä?
Sulakkeet ok. Ylikuumenemissuojaa painoin 20 sek.
Mitä on vielä tekemättä?
Mutä tein väärin?
Alde 3000 ei toimi....
10
3937
Vastaukset
- Rumatikitönkö?
Olet jättänyt hankkimatta Rumatikin,sillä voi harrastaa montaa kesäkivaa.
- skoda jorma
Varo ettet polta persusta
http://tparty2.com/wp-content/uploads/2009/09/Firecracker-injury.jpg - Alde3000
Selviskö vika. Mulla kävi näin että vaihdoin kiertovesipumpun moottorin ku alko pitää ääntä. Saattoipa olla että hipasi johdot yhteen kun irroitin nuo vanhasta koneesta. Lakkas sähköntulo eikä toimi lämmitin enään millään. Oon tutkinu jo vikaa mutta ei oo sulakkeita tai ainakaan palaneita
- Ilimallapelataa
Mullapa ei ookkaan mitään kirtovesipumppuloita eikä nesteitä, on Rumatikki, ilimalla puhallellaan, pölynimriko imee ilimoo, niin tällä Rumatikillä kovalla paineella puhalletaan ilimoo.
- henkimaailmakalu
Onko ilimansuodatin väliissä, ettei kärpäset pääsee kamiinaan? Ehkä pitäs ottoo henkivakkuutus myös käräväänärin?
- Alde3000
Homma selvis. Alden lämmittimen kylessä johtonipun suojassa on 2A putkisulake joka oli mennyt. Sulake näkyy
"alde 3000 korjausopas" sivulla 6 ylimmässä kuvassa. - Alde3000
Aatella että niilläkin kirjottajilla on munat ja kaikki ja hengittävätki samaa ilmaa. Ja persereiätki painaa superloonin pintaa penkissä.
Iha sama. Uskon et moni saa hyödyn tästäki alden korjauksesta. Siksi kirjotin vastauksen
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713