Misommarbrasa ,sill ,nypotatis ,jordgubbar är absolut MÅSTE.Brasan är ju inte alltid tillåten att bränna frstås.
HUR FIRAR NI MIDSOMMAR ?
7
143
Vastaukset
- yllebyxor ?
Brasan vore nog viktig i år åtminstone om det skall fortsätta att vara så här kallt.God mat och samvaro med nära och kära är annars det viktigaste.
- midsommarkransen
Månne folk ännu pryder sina hem med "mejor "?.Kvistar av björk och rönn tog man in och vid trappan som "väktare "två ungbjörkar.
Glad Midsommar, önskar jag alla.
Firar? Firar inte. Dagen är som vilken annan dag som helst för mig :)- underbar doft
Bastun är viktig med nybunden bastukvast.
- :-)
F:\Backup\-=Bilder=-\midsommar 2015\Bild1560.jpg
- Bättretalande
Jag lär mig finska, eftersom finska är landets viktigaste spräk, och skolan gorde inte sitt jobb ordentligt. De ljög för oss, att man kommer att vara ok på svenska ....
- min åsikt
Enligt naturmetoden lär man sig bättre.Flytta några månader till en enspråkigt finsk plats,garanterar att du kan finska när du kommer hem tillbaks.(finskspråkig folkhögskola tex. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140