Misommarbrasa ,sill ,nypotatis ,jordgubbar är absolut MÅSTE.Brasan är ju inte alltid tillåten att bränna frstås.
HUR FIRAR NI MIDSOMMAR ?
7
194
Vastaukset
- yllebyxor ?
Brasan vore nog viktig i år åtminstone om det skall fortsätta att vara så här kallt.God mat och samvaro med nära och kära är annars det viktigaste.
- midsommarkransen
Månne folk ännu pryder sina hem med "mejor "?.Kvistar av björk och rönn tog man in och vid trappan som "väktare "två ungbjörkar.
Glad Midsommar, önskar jag alla.
Firar? Firar inte. Dagen är som vilken annan dag som helst för mig :)- underbar doft
Bastun är viktig med nybunden bastukvast.
- :-)
F:\Backup\-=Bilder=-\midsommar 2015\Bild1560.jpg
- Bättretalande
Jag lär mig finska, eftersom finska är landets viktigaste spräk, och skolan gorde inte sitt jobb ordentligt. De ljög för oss, att man kommer att vara ok på svenska ....
- min åsikt
Enligt naturmetoden lär man sig bättre.Flytta några månader till en enspråkigt finsk plats,garanterar att du kan finska när du kommer hem tillbaks.(finskspråkig folkhögskola tex. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2726052Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643088- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232302- 721788
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621458Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334