Monet treffit olen sopinut mutta naiset ei koskaa tule paikalle. Joskus ilmoittavat tuntia ennen treffejä että tuli este tai sitten eivät ilmoita mitään
Naiset on huijareita
6
82
Vastaukset
- true ätmi
Naiset on kyllä tosi feikkejä. Pas.ka miesten patjoina ne ovat,
Ja mitenkähän suuri oli tämän tutkimuksesi otos, jos saa kysyä?
Vaikea kuvitella, että kukaan täysjärkinen ihminen jättäisi mitään ilmoittamatta saapumatta paikalle sovittuun tapaamiseen. Jos siis tuollaista muka tapahtuu toistuvasti, niin kannattaisi ehkä deittailla muitakin kuin niitä mt-ongelmaisia naisia.- tekevälle sattuu :/
Minulle sattui kerran (huom, KERRAN), olin aivan varma kohtaamisesta klo 18. Miestä ei näkynyt, olin vain, että tuollaista sattuu nettitreffeillä. Kotona katsoin viestit poistaakseni paskiaisen niistä ja VOI EI, olimme sopineet klo 17!!! Siis minä olin se paskiainen. Kirjoitin anteeksipyyntöviestin, en saanut vastausta. Koko moka oli minun, mutta ehdottomasti jokin varhaisdementia tai jokin muu syy, olin puhtain aikein liikkeellä. En tarkoituksella tehnyt ohareita. Sitä on ehkä joidenkin vaikea uskoa...
- Brasilia
Vahingossa unohtaminen salllitaan mutta jos nainen ilmoittaa tuntia ennen että on este niin se on törkeää. Itse ajoin kerran 150 kilsaa turhaan sen takia koska nainen ilmoitti tuntia ennen että ei tule treffeille.
Ei voi muuta sanoa kuin että todella tökeröä käytöstä. Ja varsinkin toi kun toinen saapuu vielä kauempaa.
- atm.
No tyypillistä naisen käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998566Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1712897- 131252
- 761008
- 64938
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72832