Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miten edetä...

typerä immeinen

Eron jälkeen tajusin että kuinka paljon häntä kaipaankaan ja rakastan. Nyt tekisi mieli vaan kertoa hänelle se kuinka kadun kun en sitä tarpeeksi osoittanut hänelle. Lopulta hän luovutti minun suhteeni eikä halunnut olla tekemisissä enää. Nyt hän on uudessa suhteessa enkä uskalla ottaa yhteyttä häneen.
Itse en ole päässyt erosta yli edelleenkään vaikka siitä on jo jonkin aikaa ja haluaisin tämän ihmisen takaisin mutta en halua hänen uutta suhdetta pilata jos hän on oikeasti onnellinen.
Tiedän että hänen oli vaikea erota minusta koska rakasti edelleen. Satutti minua kertomalla asioita joiden tiesi minua satuttavan eron jälkeen.
Ei sanonut kunnolla hyvästi kun halusi lopettaa yhteydenpidon. Joka päivä sattuu vaan edelleen enemmän kun en päässyt puhumaan asioita kunnolla halki

17

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      Ota yhteyttä ja kerro asiat reilusti...

      • tyhmä immeinen

        Ottaisinkin mutta en tiedä hänen nykyistä numeroa enkä kehtaa pyytää kaveriksi fb:ssa koska pelkään myös nolaavani itseni


      • eipuhdaspulmunen
        tyhmä immeinen kirjoitti:

        Ottaisinkin mutta en tiedä hänen nykyistä numeroa enkä kehtaa pyytää kaveriksi fb:ssa koska pelkään myös nolaavani itseni

        Siinä voikin mennä itseensä ja analysoida miten huonosti on toista kohdellut,
        kun toinen ei enään halua olla missään tekemisissä...

        Miksi pitää menettää jotain, ennen kuin tunnistaa ja tunnustaa sen arvon?


      • typerä immeinen
        eipuhdaspulmunen kirjoitti:

        Siinä voikin mennä itseensä ja analysoida miten huonosti on toista kohdellut,
        kun toinen ei enään halua olla missään tekemisissä...

        Miksi pitää menettää jotain, ennen kuin tunnistaa ja tunnustaa sen arvon?

        Kuule olen mennyt itseeni monta kertaa ja myönnän mokanneeni pahasti. En uskaltanut heittäytyä täysillä suhteeseen mukaan kun ennen tätä ihmistä minua petettiin kokoajan ja haukuttiin selän takana


      • typerä immeinen
        eipuhdaspulmunen kirjoitti:

        Siinä voikin mennä itseensä ja analysoida miten huonosti on toista kohdellut,
        kun toinen ei enään halua olla missään tekemisissä...

        Miksi pitää menettää jotain, ennen kuin tunnistaa ja tunnustaa sen arvon?

        Ja minä menin pilaamaan sellaisen suhteen jossa olisin saanut kaiken sen mistä olin vaan ikinä osannut haaveilla. Luulin että mun ensi rakkaus oli joskus miltei 20 vuotta sitten mutta se taisi olla tämä ihminen kuitenkin. Ei tää helvatti muuten tuntuis näin pahalta...


    • typerä immeinen

      Se että ikävä kasvaa päivä päivältä vaan tekee olosta välillä todella sietämättömän. Pitäisi luultavasti unohtaa koko ihminen mutta en sitä kykene tekemään.
      Toivon vaan ettei hän etene uudessa suhteessa liian nopeasti koska tunsi tämän uuden jo vuosia sitten.
      Typerää toivoa että sais hänet takaisin mutta rakastan häntä niin paljon. Ja hänkin sanoi vielä rakastavansa vaikka ei saisi kun viimeisen viestin laittoi.
      En tiedä oliko tämä välien katkaisu kokonaan hänen oma halu vai ainoastaan nykyisen kumppanin tahto. Miten ihminen joka on sanonut rakastavansa ja välittävänsä voi muuttua kylmäksi tuosta vain...

      • vaikerrus

        Kumppanin tahto, älä tuollaista kuvittele ja siten itsellesi valehtele. Mutta jospa se on hänen luonne sellainen, hakee hyödyn sieltä mistä saa. Samalla tavalla pettäjä muuttui kylmäksi omassa liitossaan, kun oli kykenemätön ratkaisemaan parisuhdeongelmiaan muulla tavalla kuin pettämällä. Muuttui kylmäksi jo kauan ennen pettämistään. Se on luonteessa, kierrä kaukaa, jos tuon kylmyyden haistat. Sattuu jonkun verran kun huomaa vasta aikojen päästä tuollaisen kylmyyden toisessa. Suututtaa, että tuhlasi elämänsä kylmälle ihmiselle. Sitten valitat täällä siitä kylmyydestä.


      • typerä immeinen
        vaikerrus kirjoitti:

        Kumppanin tahto, älä tuollaista kuvittele ja siten itsellesi valehtele. Mutta jospa se on hänen luonne sellainen, hakee hyödyn sieltä mistä saa. Samalla tavalla pettäjä muuttui kylmäksi omassa liitossaan, kun oli kykenemätön ratkaisemaan parisuhdeongelmiaan muulla tavalla kuin pettämällä. Muuttui kylmäksi jo kauan ennen pettämistään. Se on luonteessa, kierrä kaukaa, jos tuon kylmyyden haistat. Sattuu jonkun verran kun huomaa vasta aikojen päästä tuollaisen kylmyyden toisessa. Suututtaa, että tuhlasi elämänsä kylmälle ihmiselle. Sitten valitat täällä siitä kylmyydestä.

        Eihän ollut kylmä minua kohtaan ennen eroa


    • neuvo viisas

      Kannattaa tehdä mitä tekee, ennenkuin niille tulee lapsi.
      Minulle kävi niin ikävästi, että exä jonka olisin halunnut takaisin luulin että pitää vain olla itsekuria, ja hillitä itsensä eikä palata yhteen.
      Hankin uuden miesystävän ja sanoin exälle, ettei pidetä enää yhteyttä.
      Nyt näen hänestä unia joka yö, ja aloin ehdotella josko tapaisimme, niin yllätys, hän ilmoitti että perheenlisäystä on tullut hänelle ja mennyt naimisiin!
      Jos olisin heti kun tämä asia ensimmäisen kerran tuli mieleeni, soittanut ja kertonut ja hän olisi ollut silloin samaa mieltä ja yritti pitää yhteyttä, tuota vahinkoa ei olisi koskaan päässyt sattumaan että hän on nyt naimisissa ja lapsia.
      Jos luulet että on vaikea mennä uuden suhteen väliin, niin mietipä mitä on mennä hajottamaan lapsiperhettä oikein tahalteen?
      Eli aina kun luulet ettei asiat voi pahemmin olla, ja olet jo myöhässä, on toivoa vielä.
      Mutta eriasia miten miehesi alkaa sinua arvostamaan, jso huomaa että tunget jalkaa ovenväliin toisten parisuhteeseen. Hoida jotenkin viisaasti se asia, tai ainakin yhdellä kertaa teet aikeesi selväksi ja jos tulee pakit, niin sitten tulee. Pääasia että et ala häiriköimään heidän elämää sitten enempää, jos mies kuitenkin antaa pakit niin pallo on hänellä senjälkeen.

      • typerä immeinen

        Olen saanut jonkinlaisen yhteyden häneen kun hän itse pyysi minua facebook kaveriksi jota ei pitänyt käydä hänen mukaansa kun halusi erota. En ole kysynyt että miten hänen uudessa parisuhteessa menee. Pyysin anteeksi käyttäytymistä ja sanoin että kadun loppu elämäni kun päästin hänet käsistäni. Tein selväksi että haluan väleihin hänen kanssaan uudestaan edes vähitellen.

        Epäilen ettei heille tule lapsia koska tällä nykyisellä on niitä jo valmiiksi jopa 5. Tai mistä sitä kylläkään tietää vaikka se nainen haluaisi sen kuudennen jos sillä keinolla saisi miehen pidettyä itsellään.

        Olen siis heittänyt pallon hänelle. Odotukset eivät ole kovinkaan korkeat sen suhteen koska en halua pettyä


      • Ratkaisua peliin
        typerä immeinen kirjoitti:

        Olen saanut jonkinlaisen yhteyden häneen kun hän itse pyysi minua facebook kaveriksi jota ei pitänyt käydä hänen mukaansa kun halusi erota. En ole kysynyt että miten hänen uudessa parisuhteessa menee. Pyysin anteeksi käyttäytymistä ja sanoin että kadun loppu elämäni kun päästin hänet käsistäni. Tein selväksi että haluan väleihin hänen kanssaan uudestaan edes vähitellen.

        Epäilen ettei heille tule lapsia koska tällä nykyisellä on niitä jo valmiiksi jopa 5. Tai mistä sitä kylläkään tietää vaikka se nainen haluaisi sen kuudennen jos sillä keinolla saisi miehen pidettyä itsellään.

        Olen siis heittänyt pallon hänelle. Odotukset eivät ole kovinkaan korkeat sen suhteen koska en halua pettyä

        Oletko odottanut tätä ihmistä siitä asti kun hän jätti sinut vai onko sinullakin jo uutta kierroksessa? :p Jos on niin toivottavasti et salaile asiaa häneltä.


      • typerä immeinen
        Ratkaisua peliin kirjoitti:

        Oletko odottanut tätä ihmistä siitä asti kun hän jätti sinut vai onko sinullakin jo uutta kierroksessa? :p Jos on niin toivottavasti et salaile asiaa häneltä.

        Itelläni ei ole uutta kierroksessa edelleenkään eikä tuu varmaan olemaankaan vähään aikaan. Olen mielummin yksin sitten. Mitä toi viimeinen lause oikein tarkoitti?


      • yritän auttaa
        typerä immeinen kirjoitti:

        Itelläni ei ole uutta kierroksessa edelleenkään eikä tuu varmaan olemaankaan vähään aikaan. Olen mielummin yksin sitten. Mitä toi viimeinen lause oikein tarkoitti?

        No yritin vain auttaa sinua. :)
        Joillakin täällä tuntuu olevan
        ongelmana se että he ovat varattuja
        ja silti kaipailevat muualle, en väitä
        että itse niin tekisit.
        Ajattelin siis pahinta,
        mutta onneksi on vielä fiksujakin ihmisiä
        jotka eivät harrasta toisten tunteilla leikkimistä.
        Jos asia todella olisi niin, olisin suositellut
        pitämään tuumaustaukoa parisuhteessa.
        Koska yritän ajatella toistenkin parasta, toivon
        ettet loukkaantunut kun yritin päästä jyvälle tilanteestasi. :)


      • typerä immeinen
        yritän auttaa kirjoitti:

        No yritin vain auttaa sinua. :)
        Joillakin täällä tuntuu olevan
        ongelmana se että he ovat varattuja
        ja silti kaipailevat muualle, en väitä
        että itse niin tekisit.
        Ajattelin siis pahinta,
        mutta onneksi on vielä fiksujakin ihmisiä
        jotka eivät harrasta toisten tunteilla leikkimistä.
        Jos asia todella olisi niin, olisin suositellut
        pitämään tuumaustaukoa parisuhteessa.
        Koska yritän ajatella toistenkin parasta, toivon
        ettet loukkaantunut kun yritin päästä jyvälle tilanteestasi. :)

        En loukkaantunut :-) . En todellakaan ole valmis mihinkään uuteen suhteeseen ennen kuin tiedän päässeeni yli tästä miehestä aivan varmasti. Ei olisi oikein ketään kohtaan sellainen. Eli kaivannut olen erosta lähtien vain ja ainoastaan tätä miestä. Kyllä minua on yritetty iskeä mutta olen sanonut suoraan ettei minua kiinnosta. Tyhmäähän tää on kaivata toista melkein 5 kk jälkeen varsinkin kun toinen on jatkanut elämäänsä


      • typerä immeinen
        yritän auttaa kirjoitti:

        No yritin vain auttaa sinua. :)
        Joillakin täällä tuntuu olevan
        ongelmana se että he ovat varattuja
        ja silti kaipailevat muualle, en väitä
        että itse niin tekisit.
        Ajattelin siis pahinta,
        mutta onneksi on vielä fiksujakin ihmisiä
        jotka eivät harrasta toisten tunteilla leikkimistä.
        Jos asia todella olisi niin, olisin suositellut
        pitämään tuumaustaukoa parisuhteessa.
        Koska yritän ajatella toistenkin parasta, toivon
        ettet loukkaantunut kun yritin päästä jyvälle tilanteestasi. :)

        Kunpa rohkenisin kertomaan hänelle kuinka paljon kaipaan ja rakastan edelleen. Luultavasti hänellä ei ole samanlaisia tunteita enää minua kohtaan.

        Olen esittänyt että minulla on kaikki hyvin ja että olen päässyt eteenpäin. En tajua että miksi niin teen. Omat tavarat pitäisi hakea hänen luotaan tän kuun aikana sitten kun sen kykenen tekemään. Nyt on tunteet liian pinnalla että ei siitä tapaamisesta tulisi mitään. Toisaalta on outoa että hän itse ei ole puhunut mitään tavaroiden hakemisesta/tuonnista. No turhaa jossittelua tämä taas...


    • anna aolla

      piä van näppisi erossa hänestä.. ex mikä ex. ala katsella jo ympärilles muualle vai haluatko että sen nykyinne lähtee litomaan ja siten ex on onneton?

      • typerä immeinen

        Tais saada nykynen jo kenkää eikä mulla ole osaa eikä arpaa siihen asiaan. Ite mies laitto tietystä syystä heidän suhteen jäihin missä ei ollut edes tosissaan. Ja tämä mies ilmoitti asian ihan itse minulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe