parhaita meikkipuutereita epätasaisen väliselle iholle?

meikkipuuterifinder

Mitkä olette todenneet parhaaksi? Ihoni on tosi epätasaisen värinen, punpitusta nenånpielissä, osittain poskilla, geneettisesti tumma silmänympärysiho jne. Ihoni saattaa päivisin rasvoittua hiukan mutta muuten normaali.sekaiho. haluaisin käyttää meikkipuuteria sillä se on nopea ja saa ihoni suht okn näköisesti, toisin kuin meikkivoide puuteri yhdistelmä.

Cliniquen meikkipuuteri oli ihan ok, mutta peittävyys kärsi päivån mittaan RUNSAASTI. Välillä näytti myös liian kuivahkolta jossain kohdin ihoa.

Mitä olette kokeilleet ja mitkä ovat olleet parhaita/miksi? Vaalea sävy myös ålussaa.

5

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikkipuuterifinder

Voi ei, anteeksi kirjoitusvirheet, kirjoitin tekstin puhelimella. :(

• julia92

he ei se mitään pikku kirjotus virheet .mä teen mun puuterin itse .erivärisistä liitujauhoista.suosittelenkoittaan .

[email protected]

• dgsdgs

Make Up Storen meikkipuuteri on aika hyvä ja peittävä, jos ei ole isoja huokosia - niihin se nimittäin vajoaa. MSCHicin baked foundation on myös peittävä ja pysyy hyvin, mutta hohtavampi ja kuivaihoiselle voi olla liian kuivattava, Vaaleus on aika suhteellista, MUSin puuteri oli minulle hitusen liian tumma ja MSCHicin melkein liian vaalea. Lumenen meikkipuuterista olen myös tykännyt peitevoiteen kanssa käytettynä, mutta nythän se on taas uusiutunut niin en tiedä siitä... uusi ei kuulosta minulle sopivalta.

• appppp

Itselleni ei toi make up storen sopinut ollenkaan. Heitti ihan kuivaksi kohdat johon meikkiä levitin. Jostain syystä oon myös skeptinen lumenen tuotteisiin sillä niihin oon aina pettynyt, ostinpa mitä tahansa. Vähän tullut sellainen fiilis et joutuu noihin merkkimeikkeihin siirtymään, tosin ei se haittaa jos sopiva caan löytyy.

• dgsdgs
        appppp kirjoitti:

Itselleni ei toi make up storen sopinut ollenkaan. Heitti ihan kuivaksi kohdat johon meikkiä levitin. Jostain syystä oon myös skeptinen lumenen tuotteisiin sillä niihin oon aina pettynyt, ostinpa mitä tahansa. Vähän tullut sellainen fiilis et joutuu noihin merkkimeikkeihin siirtymään, tosin ei se haittaa jos sopiva caan löytyy.

Minä taas olen ollut pettynyt kokeilemiini merkkimeikkien meikkipuutereihin, etten niitä siis osaa suositella. :/ Laura Mercierin pressattu mineraalipuuteri on tosin ok, mutta sitä ei saa Suomesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3017
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2527
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2038
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1373
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1259
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10