Nyt en ymmärrä.

uskoaonse

Onko elämä ateisteista taikauskoa?
Ovatko ihmiset, luonto, eläimet yms pelkkää harhaa taikauskoa. Eli eikö meitä oikeasti ole? Taitavat kyllä ateistit olla nyt vähän sokeita, kun eivät näe itseään ja muita.

: Minulle ateismi tarkoittaa kaikkea tuota. Anteeksi vain.

Minun uskoni:Teet hyvää, saat hyvää(työn tekeminen, auttaminen, iloitseminen, . Teet huonoa, saat huonoa(alkoholisti, huumeet, tappaminen ym.) Menet naimisiin, nainen tulee raskaaksi miehestä. Ja tuossa ei todellakaan ole kaikki mihin uskon vaan kokokanainen maailmankaikkeus kuuluu myös.

13

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskoaonse

...

• Nyt en minäkään ymmärrä.

Sinun uskosi on kuin minun ateismini. Luonto on hienoa: täällä satakieli herättää laulullaan kello 5, ja sitten uuttukyyhky alkaa ulinansa. Ja vähäosaisten auttaminen on tärkeintä.

• uskoaonse

Tuo on juuri uskoa Jumalaan

• uskoaonse kirjoitti:

ei ole ei:) se on humanismia ja empatiaa :)

• uskoaonse kirjoitti:

USKOAONSE. Mutta minä en usko Jumalaan. Olet vähän väärillä jäljillä. Koita itse keksiä se oikea tie.

• Kalju Pitkätukka

En ymmärrä kysymystäsi.

Taikauskoa on uskoa yliluonnollisiin olentoihin ja voimiin, joihin voi toimillaan vaikuttaa ja joita on varottava suututtamasta.

Jos uskoo mustan kissan tuovan epäonnea ja tekee jotain riittejä sellaisen nähdessään, on taikauskoinen.

Jos uskoo horoskooppeihin, on taikauskoinen.

Jos uskoo, että Jumala rukouksien voimasta muuttaa asioiden kulkua, on taikauskoinen.

Ihmiset, luonto ja eläimet ovat havaittuja tosiasioita, eivät taikauskoa.

"Minun uskoni:Teet hyvää, saat hyvää(työn tekeminen, auttaminen, iloitseminen, . Teet huonoa, saat huonoa(alkoholisti, huumeet, tappaminen ym.) Menet naimisiin, nainen tulee raskaaksi miehestä."

Mihin tuossa jumaluskoa tarvitaan?
      Tuo on minunkin elämänfilosofiaani, ja toimii ilman uskoa jumaliin, menninkäisiin tai riihitonttuihin.

• uskoaonse

Minun uskoni:Teet hyvää, saat hyvää = tappaminen ym.) Kuoripoika tulee raskaaksi miehestä nimeltä Krisitty-pappi.

tuossa kaikki mihin uskon vaan kokokanainen maailmankaikkeus kuuluu myös. Uskonto X tai Y Z ja A-öäå - pelkkää harhaa taikauskoa

Taitavat kyllä teistit olla nyt vähän sokeita, kun eivät näe itseään ja muita. Aina MINÄMINÄMINÄMINUNUSKOTO, RATATATATATAT MUILLE, "päät pois, päät pois"

Tunkekaa se uskontojen sotahimo jo sen Jumalanne ahteriin ja syvälle. Lopettakaa uskonsodat ja pussatkaa vastauskovaistanne AK:n ristin (RISTIkkotähtäimen) takana.

Ennen ritareille oli RISTI miekassa, kun uskontoa levitti. Nytten on Risitikkotähtäimet ja ristituli. sattumaa ei ole siis Jumalat on sotahullut

• uskoaonse

Sulla ei taida olla kaikki kunnossa kun et ymmärrä mitä kirjoitin.
        MINÄMINÄMINÄMINÄ juuri ateistit.
        Minulla ei todellakaan ole ateisteja vastaan mitään kunhan osaavat käyttäytyä, muuten putoaa päitä ja sitä kutsutaan itsepuolustukseksi.

• uskoa onse

tappaminen ja itsepuolustus ovat kaksi eri asiaa ja älä sotke minua nihhin jotka ovat itsensä ylentäneet Jumalan tasolle jotka ovat murhaajia omissa nimissä, ei Jumalan.
        Siinä sinä todellakin olet sokea, kun uskot kaiken pas*kan mitä näet ja kuulet.

• Oletko kunnossa?
        uskoa onse kirjoitti:

tappaminen ja itsepuolustus ovat kaksi eri asiaa ja älä sotke minua nihhin jotka ovat itsensä ylentäneet Jumalan tasolle jotka ovat murhaajia omissa nimissä, ei Jumalan.

Vaikutat sekavalta.

• adf
        uskoaonse kirjoitti:

Minulla ei todellakaan ole ateisteja vastaan mitään kunhan osaavat käyttäytyä, muuten putoaa päitä ja sitä kutsutaan itsepuolustukseksi.

Kuvittelet ateistien olevan jotenkin egotistisempia kuin uskovat.

• uskoa onse kirjoitti:

"Minulla ei todellakaan ole ateisteja vastaan mitään kunhan osaavat käyttäytyä."

Minulla ei ole mitään teistejä vastaan, kunhan osaavat käyttäytyä.

"MINÄMINÄMINÄMINÄ juuri ateistit."

Provosoiduitko, vai pidätkö oikeasti ateisteja egoistisina?

• uskoaonse kirjoitti:

Kyllähän ikuisen elämän himoaminen on äärimmäistä MINÄMINÄMINÄMINÄ-ahneutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe