Eli mikä kappale?
Oli suosittu kai noin 2008 vuonna mutta ei ennen 2007 vuotta tai 2010 vuoden jälkeen.
Laulaja oli mies, musiikkivideolla oli mielestäni 2 naista jotka ryöstivät pankin ja menivät sen jälkeen johonkin tyhjään asuntoon ja olivat makuuhuoneessa rahojen kanssa ja he heittelivät iloisena rahoja sängyllä. Sitten he huomasivat ikkunasta että poliisit ajoivat pihaan ja ryöstäjät laittoivat sellaiset naamarit naamaan jossa näkyi että mies hymyilisi hampaat esillä ja naamarin miehen kasvot näyttivät muistaakseni korealaisilta. Naiset lähtivät muistaakseni jollain vanhalla mintun vihreällä avoautolla poliiseja karkuun. Sitten he pysähtyivät autolla ja lähtivät juoksemaan poliiseja pakoon mutta poliisit saivat heidät kiinni ja ottivat heiltä naamarit pois. Mutta en ole varma oikein millainen se musavideo nyt oikeasti oli kun siitä on niin kauan aikaa...
Mutta pliiiis muistaako kukaan es laulajaa tai biisiä??
En muista sanoja kun oon muutenkin niin huono enkussa mutta jotenkin näin meni kertsi siis hyräillen. :D
Tii tii tii ti tii tiiii ti tidi dii diidi di di dii di didi dii dii di diii di didi dii dii di didi dii ...
Pliis koittakaa miettii :D
MIKÄ BIISI!! ? Auttakaa??
Mikä biisi ??
2
535
Vastaukset
- Troot
Oon kuullu mutta en muista ....
- synthman
Tässä olisi tarjolla video katsottavaksi : ) http://www.youtube.com/watch?v=41TUsQPni9k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614158KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1112673Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452192Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291833- 241833
- 281556
- 171370
- 601219
- 1131203
- 311168